cyprynel

Membru
  • Content count

    109
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by cyprynel


  1. Multumesc pentru raspunsuri. Clapeta este curatata si in parametrii imi arata ca lucreaza bine. Am gasit multa mizerie in regulatorul de presiune care coboara presiunea gazului de la 8 bari la 0.98 bari. Tot acolo am si doua reglaje care modifica cantitatea de gaz ce intra in distribuitor. Regulatorul are doua membrane care reduc presiunea in doua etape. Am sa ma mai "joc" cu el sa vad ce rezolv. Oricum dupa curatare nu se mai opreste atat de des. E clar ca problema este de la alimentarea cu gaz.


  2. Salut tuturor! Am un S60 din 2005 cu motor 2.4 benzina si GPL de fabrica. De ceva timp experimentez ceva probleme cu el, mai precis la mersul pe gaz. Aleator in mers la apasarea pedalei de ambreiaj turatia motorului ajunge la 500 dupa care scade brusc la 0 si motorul se opreste.A ajuns sa faca asa de cel putin 5 ori pe zi. La mersul pe benzina totul functioneaza fara probleme. Am schimbat distribuitorul de gaz, filtrele si am acut nenumarate diagnoze in care nu am gasit niciun cod de eroare. M-am documentat de pe un forum din UK si am aflat ca problema se rezolva cu un update de soft la calculatorul motorului(ECM).Am sunat la Bucuresti la Primus si fara a-mi garanta succesul operatiunii de update imi cer 250 lei cu manopera si TVA. Mi-au comunicat ca in Romania ei nu au comercializat astfel de model de masina si ca nu sunt autorizati sa lucreze cu instalatii de GPL. Ce ma sfatuiti sa fac, se merita sa fac update la cineva care nu imi garanteaza operatia? Ce parere aveti de Primus? Are cineva aceleasi probleme la o masina identica?


  3. La mine au fost murdare tare. Aveau un praf albicios, banuiesc ca de la becuri proaste care au crapat in far. Erau murdare si reflectoarele.oricum pe ploaie sunt cam chioare dar la uscat vad mai bine decat inainte. Nu am pus becuri premium pentru ca partea de sus a reflectoarelor este putin arsa. La mine butonul de lumini cand este dat la 0 faza scurta este aprinsa, asa ca becurile se "consuma" repede.


  4. Revin cu alte probleme si rezolvari.

    Cand am cumparat masina in loc de 5 litri de ulei am scos 7.Singurul loc pe unde motorina poate intalni uleiul este la pompa de inalta presiune.Am schimbat-o cu alta am schimbat uleiul (WOLF 5W30 C1) si nivelul nu a mai crescut.Am desfacut vechea pompa si am constatat ca motorina trecea in ulei pe langa cele 2 simeringuri.Le-am comandat si astept sa vina.Dimensiunile sunt 19/32/7 si 19/31/7. Cel cu 31 se gaseste greu si pe comanda fiind o dimensiune dedicata.

    O alta problema gasita si rezolvata a fost legata de injectoare.Am avut clasa 6 dar unul nu functiona bine la relanti asa ca le-am schimbat cu un set clasa 5. Am modificat in ECM clasa si am bagat ulei 2T sintetic JASO FC in motorina si pornirea dimineata la frig se face mai usor si fara bataie. Consumul si-a revenit dar nu stiu exact din ce cauza. Am avut consum la 350km de 5.2l. La mers nervos pana in 4000RPM consum de 7.7l.

    Ultima problema era legata de pierderea brusca si repetata de putere la solicitari rapide.Adica imi taia ceva din alimentare si imi mergea in suturi.Motorul intra in protectie si-mi taia motorina.Rezolvarea a fost schimbarea electrovalvei care comanda turbina. Electrovalva nu mai inchidea turbina cand presiunea ara prea mare.Am inlocuit-o cu una din cele doua aflate sub alternator.La testele de drum facute dupa nu am mai intalnit problema.Pe diagnoza in grafic toate arata bine.

    Sper sa fie cuiva de ajutor ceea ce am povestit aici.Daca mai apare ceva am sa va spun.

    Problema cu temperatura ambientala nu am rezolvat-o dar nu ma deranjeaza.

    O zi buna tuturor.


  5. 1 oră în urmă, Claudiu T a spus:

    Poti face si singur testul pe injectoare cu metoda aia cu 4 seringi incarcate cu motorina conectate la furtunasele de tur ale injectoarelor si vezi daca iti consuma la fel din fiecare seringa, am cautat video pe net, dar nu mai gasesc :(

    Si da, testarea cu tester-ul chiar e frectie la picior de lemn... :)

    Si care sunt furtunasele de tur ale injectoarelor? Eu stiu ca doar pe retur se pot verifica. Pe tur ar fi doar rampa de injectie si acolo nu poti sa pui motorina din seringi.


  6. Acum 4 ore, Nicu B a spus:

    De curând, m-am interesat de prețul unor faruri noi sau Sh.

    Fără a face reclamă, am găsit la diferiți dealeri piese din oraș preț 550lei dar fabricantul era un nume obscur să spunem.

    Apoi în mediul online autokarma.ro cu prețuri intre 500-650 lei nou

    și volvodez.ro/ SH 650lei și 400lei cu geamul crăpat.

    Am mai cautat și alte variante Sh, însă preturile se mențin destul de sus, 600-650lei. În aceste condiții și având în vedere ca nimeni nu îți garantează integritatea / calitatea luptei de fază scurtă personal aș spune că nu merită investiția într-un far SH.

    Dacă voi aveți alte soluții (fără xenon AF) sunt dornic să le aud.

    Eu am cautat un atelier de cromare a reflectoarelor de la faruri si am gasit asta:

    http://www.zincare-cromare.ro/contact-edrex.php

    http://cromorom.ro/contact/

    Am sa trimit mail sa vad ce raspuns primesc. Poate ne adunam mai multi si dam o comanda mai serioasa.


  7. Acum 20 minute, Cristi Muresan a spus:

    Ced ca ambient temperature se refera la interiorul masinii , senzor de pe unitatea de clima .

    Da oricum la -5 grade afara si masina nepornita de multe ore nu cred ca ambientalul era 30 de grade.Plus ca in momentul in care am tinut mana pe senzorul din oglinda temperatura a urcat cu 2 grade.


  8. Acum ca suntem on-line din nou pot impartasi si eu rezolvarea problemei mele cu consumul si trepidatiile in mers.Am schimbat injectoarele cu altele de pe un motor identic din 2005 si instantaneu consumul a scazut la normal.Motorul merge mai rotund si trepidatiile din mers au disparut.Senzorul din oglinda tot eronat afiseaza dar in bord am temperatura corecta.