JameL

Membru
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About JameL

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 06/26/1980

Profile Information

  • Locatie Timisoara
  • Auto VOLVO S40 2.4
  • Fabricatie 2005
  1. Problema asta am avut-o si eu... Exact ca la Roberto: aleator, vare imi decupla clima, mai ales in zilele foarte calduroase, sau la turatii foarte mari. Acum 4 zile am fost la service si am "stans" un pic ambeajul de la compresor. Acum merge super clima... o tin tot timpul ON, pe AUTO KLIMATE. Merge impecabil, la orice temperatura exterioara si orice turatie.... Cel putin la motorul meu de 2,4 benzina.... nu stiu cum e la diesel....
  2. da... de el e vorba..... sub capacul de plastic este un decupaj in forma de "O" in tabla masinii... firele trec prin gaura accea . Problema e ca tabla taie firele acolo... e o greseala de proiectare... trebuia ceva garnitura, sau macar marginea de metal sa fie cumva "rotunjita" sau un inel de cauciuc... ceva orice..... sa nu se taie cablurile in tabla; mai ales ca acel manunchi de cabluri e solicitat in timp la fiecare deschidere si inchidere a porbagajului....
  3. nu trebuie desfacut nici un capitonaj..... problema se afla in coltul stanga-spate al capotei. Trebuie desfacute vreo 3 surubuiri care tin un plastic ce acopera zona de "tranzit" dintre capota si furtunul de cuciuc ce contine cablurile... La mine acolo a fost problema... surubutile sunt TORX 20 sau TORX 25 (din alea in stea) ... ceva de genul. Daca nu gasesti mai scrie... si o sa incerc sa fac o poza daca am timp azi.....
  4. La mine sau rezolvat toate problemele.... Mi-a venit yala de Ford... se potriveste de minune... Ideea e ca si a mea merge perfect. La montaj am descoperit problema: aveam firele "forfecate"...... Pe furtunul "acordeon" care face legature intre capota portbagajului si masina, s-au taiat firele ( de la frecare ).... am "carpit" firele si totul merge prfect... nu mai am eroare in bord... totul e OK.... iar yala de FORD am dat-o inapoi la magazin.... pacat ca am pierdut 25% din bani ( ca am comandat OE )... dar macar sa rezolvat problema.... Deci in concluzie: verificati firele ca se freaca intre ele, de dezizoleaza si apar probleme.... Mai ales in zona de tranzitie dintre capota si caroserie.....
  5. Nu au trecut cele 7 zile lucratoare... asa ca nu mia venit comanda de yala de FORD.... pretul de 900 ron nu era de la Volvo, ci de la 1 magazin de piese auto, daca care nu aduce decat pe original piesa aia... La reprezentanta sigur e mai scumpa. Ideea e ca am comandat " pe riscul meu" yala de Ford Focus (sau cel putin asa a zis vanzatorul)... Ma gandesc ca e acceasi comanda electrica pt yala la F Focus si la S40...... O sa va tin la curent cand vine piesa.
  6. Prietene e triplu ... TRIPLU si ceva decat la FORD.... Nu mai zic nimic.... sper sa mearga aia de Ford cand o sa-mi vina..... poate aia de VOLVO are ceva in plus de e asa scumpa.
  7. Azi am comandat yala pt Ford Focus... vine in 7 zile (250ron-pret).... Sper sa se "nimereasca"..... Cea de "volvo" costa 900 ron. In poze cele 2 arata la fel, doar ca la Ford are si comanda manuala. Sper sa fie totul OK.... daca nu sper sa-mi dea cineva un pont unde sa vand o yala de Ford Focus noua..... Incredibil totusi diferenta de pret. Am dat jos yala de pe Volvo si scrie FoMoCo....... este exact ca cea de pe Focus.
  8. Si daca comand una...dau 3 milioane, o montez si gata? imi dispar si erorile din bord sau trebuie sa merg cu ea si pe la doctor?
  9. Reapare in orice combinatie.... e clar ca e ceva in nereguyla si cu semzorul din yala....
  10. Daca dau READ dispare eroarea de pe bord... dar apare peste 5 secunde iar.... e posibil sa fie stricat senzorul? E foarte enervant sa merg cu mesajul ala pe bord..... nu mai vad nici o informatie, decat "portbagaj deschis"
  11. Si eu am aceeasi problema.... Am tot timpul aprins in bord semnalul sa portbagaj deschis, desi el este inchis. Totul sa intamplat in aceasta iarna cand era foarte frig afara.... Cand a aparut problema in bord, am mers sa deschid portbagajul si sa il inchid mai tare.... dar am descoperit ca nu raspunde la comanda incuietorea... trebuie sa inchid-deschid de 2-3 ori din telecomanda si si sa apas pe butonul dintre luminile de la numar, pentru a putea deschide portbagajul. Am dat jos yala ( e FoMoCo... ). Separat partea mecanica si cea electrica merg bine. Cand le montez impreuna functioneaza mai dificil ( ca si cum mototrasul nu mai are putea necesara da actioneze mecanismul)... Am dedus ca e pe duca motorasul... dar nu inteleg de ce ramane pe bord becul aprins? Am curatat yala, unsa cu WD40, curatat contactele (desi era impecabil de curate cand le-am deschis). Are cineva mai multe detalii? Eroarea din bord cu semnalul luminos se poate sterge? A mai patit cineva asa ceva? (costul unei yale este de cam 800 ron-by ROBERTO)
  12. Plan revizii C30 benzina

    oricum il schimb la 1 an.... Nu prea trec nici de 10 000km cu el. Bag numai ulei full-sintetic. Ieri am fost sa fac ITP... si a ramas uimit ala de acolo ca masina mea dupa 160.000 km are emisii exact ca in cartea producatorului. Motoarele de 2.4 benzina sunt adevarate tancuri. Duce 400000 doar cu benzina si ulei buna.
  13. Plan revizii C30 benzina

    Are cineva planul de service si pentru modelul S40? Stiu ca C30 e 80% S40... dar nu e chiar la fel. La mine de exemplu uleiul se schiba la 20 000 Km... Multumesc anticipat.
  14. 7-8 locuri zici... pai inseamna ca eu cu 2 rupturi sunt copil mic...
  15. Hmm..... mai bine nu postai topicul asta. Am incercat si eu sa scot mansonul sa il sterg ca am tapiterie deschisa la culoare.... si din pacate sa rupt dreptunghiul de jos care prinde mansonul de consola centrala... Nu am reusit sa-l scot de tot ca atunci cand am tras si sa rup nu am mai insistat sa nu mai fac alte tampenii.... Se poate face altceva (gen alt dreptunghi din "sarma") ca sa stea fix iar mansonul? A mai patit cineva asa ceva?