BIKTOP

Membru
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by BIKTOP


  1. Nici eu nu cred sa se întâmple prea des. Deși mașina are numai 4 ani, am la bord 280.000 km, dar eu zic ca-și merita toți banii. Păcat ca la noi este un service asa de prost și de scump (aproape dublu fata de olanda) , nu cred ca as mai cumpăra încă o data volvo în romania.


  2. Crețu Traian îți vinde supapa noua de Mercedes ML cu 100 de roni, arata aproape identic cu cea de volvo, numai ca bratul sta diametral opus. în rest aceeași piesa. L-am întrebat de ce cea de ML noua costa 100 RON și cea de volvo veche 200 euro? Mi-a răspuns ca cea de volvo nu se găsește. Dupa mine, dacă de Mercedes ML se vinde separat, tot atât de bine ar trebui sa se vândă si cea de volvo. O sa ma interesez dacă "fenomenul" asta este numai în Romania sau și în alte tari. Oricum, pentru un circuit nenorocit cu un condensator si doua rotitoare de plastic 200 de euro, chiar si nou fiind, este absurd de mult, nemaivorbind de alții care-ti oferă piesa împreuna cu turbina cu tot :) Mâine poimâine iți zice sa-ți schimbi motorul cu tot :)


  3. Eu am ajuns la Moscova ieri (1900 km) și mașina merge ca noua. Dupa părerea mea, XC90 se calibrează singur, nu degeaba are renume de "smart car". Daca computerul nu da eroare, înseamna ca e ok. Sigur ca cei ce vând piese ar vrea sa-ti vândă o jumătate de mașina pentru o rotita de plastic care s-a stricat, dar eu zic ca asta e un fel de șantaj. Chiar și piesa pe care-am cumpărat-o e exagerat de scumpa pentru ca nu se găsește. Ma rog, business de noua generație. Aceleași piese pentru mercedes ml costa 100 RON noi, eu am luat una de volvo din 2005 cu 200 euro LOL


  4. M-am rezolvat, am cumpărat o supapa de volvo, greu de găsit dar cine cauta bine găsește :) Pentru cei care au vreo problema legata la turbina adresați-va la Crețu Traian 0721268833 El m-a rezolvat cu euro 200 :):):) și acum mașina merge ca noua


  5. Rotita de pe axul care deschide supapa turbinei s-a tocit si nu pot gasi aceasta piesa. Am gasit supapa cu totul cu 250 de eur0, dar nu s-a potrivit. Cei de la volvo ofera piesa cu tot cu turbina pentru 2000 euro :) Ma poate ajuta cineva?


  6. Am schimbat termostatul. Cel vechi avea o garnitura pe el, cel nou nu avea nimic iar mecanicii au zis ca nu trebuie. E adevarat, cel nou era de mărimea celui vechi cu garnitura pe el. Eu ma gândesc totuși ca ar fi o posibilitate ca apa sa circule pe lângă el, adică fără garnitura poate ca nu e etanș 100%?


  7. mecanicii au verificat toate furtunele si inbinarile, nu am nici un fel de pierderi, problema este ca scade temperatura pina la mai putin de un sfert cind stationez,iar caloriferul incepe sa mearga incet si cu aer caldut dar insuficient pentru incalzire salon. Asta s-a intimplat acum o saptamina, pina atunci totul fiind normal.


  8. Acum o săptămâna motorul a început sa nu se mai încălzească la staționar. Se încălzește normal la mers cu viteza, dar dacă ma opresc de exemplu la stop sau circul cu viteza mica în oraș, temperatura scade până la 1/4 iar instalația de încălzire nu mai merge.Am fost la atelier și am schimbat termostatul dar problema continua sa persiste. Ma poate ajuta cineva cu vreo idee sau cu experiență asemănătoare?