irinellus

Membru
  • Content count

    55
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by irinellus


  1. Din pacate nu am programul si mai ales aparatura...am incercat eu candva insa greu mai gaseam un laptop cu mufaR32 iar adaptoarele pe usb nu prea mergeau...insa...am pus un releu second si acuma merge...victorieeee....din pacate inchiderea este acuma doar din cheie si nu am alarma insa am comandat un releu asemenator cu al meu insa desi are alt cod sper sa mearga...cel putin locasul pentru mufa pare ca la mine...Am dat o tura cu T5-ul prin jurul Iasului si am ras iar de posesorii de ML si alte mertzane si bmw-uri care ramaneau hat departe in urma...nu o mai condusesem de luni de zile...ce sa zic...what a car...what a car....

    Umbland pe la motor ca sa vad daca-mi dadea benzina am vazut ca pe blocul motor scrie 2.2...desi in acte este 2.0, varianta facuta doar pentru italieni...acuma...ma intreb daca de fapt nu este 2.2...:D...

    Mai exact pe chiulasa scrie 2.2...cand desfaci capacul ca sa ai acces la bujii.

    Posibil doar chiulasa sa fie identica cu tot cu ce scrie pe ea...


  2. Multumesc pentru raspunsuri, am scos releu insa tot nu pleaca doar ca nu mai functioneaza alarma. De sunetul ei scapsem pentru ca scosesem siguranta de pe traseul de la baterie, am mai scos si sigurantele din panoul electric insa nu ajuta la nimic. Am un releu second insa este cu mufa mai lata si nu cu mufa ingusta ca cel de pe masina, am sa incerc sa-l pun pe acesta insa nu stiu daca ajuta dat fiind ca nu pot sa-i atasez mufa insa poate este o cale de a face acel sunt, mai incerc...ce pacat ca sunt in Iasi si nu in capitala...:(...


  3. Buna,

    Mi-am schimbat electromotorul la al meu T5 si dupa nu a mai raspuns deloc la telecomanda. Orice incerc sa fac suna alarma si se aprind luminile de avarie. Nu porneste, nu reusesc sa o deblochez. Inchiderea centralizata merge si ea doar din cheie si nu din telecomanda. Din greseala am prins prima data separat la bornele electromotorului cele doua fire rosii groase insa apoi le-am pus pe un singur surub, nu cred sa fi afectat asta...la vechiul starter aveam o singura mufa mica, la asta nou am doua insa am prins clema pe mufa de jos cum era la cel vechi. Poate stie cineva care ar fi solutia...nu am mai iesit cu el de cateva luni, umblu cu un 740 insa imi este dor sa alerg iar cu T5-ul...


  4. Exact in aceeasi situatie sunt si eu, cu aceeasi mentiune de la RAR, avand doar o copie dupa documentul in cauza. Probabil pana la finalul anului am sa dau si eu banii aia pentru ca de la anul se ia alt curs valutar de referinta. Din fericire pentru mine mai am alt Volvo cu care circul deci nu ar fi mare problema pana fac ei verificarile. Oricum este o tampenie pentru ca inainte de intrarea noastra in UE certificatul masinii se pastra la radiere in tara de origine, deci este perfect legal si normal ca eu sa am doar copia. Dupa intrarea in UE se da certificatul original care se pastreaza in RO unde este inmatriculata masina. Deci noi nu avem nicio vina in toata treaba asta....insa la noi fireste ca nu se gandeste nimeni....


  5. Mai ramane o intrebare retorica: daca era un oarecare de la coada sapei care nu stia sa scrie doua vorbe?...avantajul meu a fost ca sunt pasionat de Volvo...asta cred ca este evident din ce am scris catre RAR...insa un altul?...cum e cu dreptatea?...iar cel care a dat masina ca fiind E1....acesta nu ar trebui sanctionat?....


  6. [attach=#]Dragi conVolvisti...azi mi-a sarit inima din piept cand am fost sunat de cineva de la RAR Bucuresti, un domn respectuos care m-a anuntat ca a fost analizata reclamatia mea pentru stabilirea normei de poluare E2 si ca am dreptate si ca-si cer scuze si maine sa ma prezint la RAR Iasi pentru a ridica cartea de identitate cu mentiunea E2 in loc de E1. Concluzia: deci se poate. Dupa cateva luni de nervi si de 3 ori retrimitere de la capitala ca masina fiind E1...pana la urma cineva mai de sus si mai cu cap a analizat bine problema si a dat un verdict corect. Acest domn, care parea cu mai multa carte ca multi pe care i-am vazut eu pe la RAR, a spus ca a verificat si la Volvo, deci in final cineva si-a facut datoria. Ca urmare as avea de plata doar 4800 lei taxa de inmatriculare pentru T5, masina luata cu 2000 lei.....altfel trebuia sa platesc peste 10.000 lei.....Acuma nu as avea chef sa platesc nici acesti 4.800 lei, cica de la anul se scoate taxa, iar masinile E2 oricum nu cred ca or sa fie impozitate prea mult, asta daca o sa apara acea lege, care cica in august ar trebui sa apara pe internet....asta daca o sa mai fie pe acolo actualul ministru al mediului, pentru ca vad ca intra si el la ancheta si cine stie....poate o sa fie si el suspendat sau demis.

    Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu informatii, in special lui Matrixxx....din pacate au fost si unii care nu au dorit sa ma ajute, adica sa-mi dea datele masinii...de exemplu o persoana care nici nu cred ca este mare fana Volvo din moment ce si-a pus la vanzare T5-ul negru din 1996 la vanzare pe Autovit....asta dupa ce l-am sunat si rugat de doua ori...mde...sunt oameni....si oameni.....oricum e bine ca exista acest forum si sunt si eu o dovada ca daca ne ajutam unii pe altii ne poate fi mai bine la toti. Atasez intampinarea mea catre RAR Bucuresti...poate ajuta si la altii....cine stie.....

    Cerere RAR Volvo 850 T5 E2.pdf


  7. Nu stiu exact cum sta treaba la acel motor insa sigur este E1 si foarte probabil E2...insa la debandada care este la noi... :angry5:....si cand mai aud pe cate unul ca vor sa interzica circulatia la noneuro sau sa puna taxe mari in impozitul anual pe cele E1....si multi sa plateasca apoi ca prostii sau sa traga pe dreapta masini care sunt de fapt E2. Solutia ar fi de dat acel test dinamic care costa insa 600 euro si unde dragutii de la RAR te pot aranja daca vor ei...aberatia fiind ca masini absolut identice apar si noneuro si E1 si E2.... :sad5:....Romania is my country....oare cat mai putem suporta lipsa asta de profesionalism a autoritatilor?????.....si felul cum ne trateaza dupa ce ne iau si banii?....


  8. Am avut si eu o problema similara si am pus doua garnituri una peste alta si am rezolvat...atentie sa nu strangi prea tare suruburile pentru ca or sa crape stopurile. Din fericire cand am comandat stopuri noi in Romania mi-au adus si garniturile...in afara iti aduc si instalatia electrica...insa asta nu la noi...


  9. Please.... :77:....daca mai aveti masini Volvo 850 T5 motor B5204T va rog sa-mi dati numerele de omologare, eventual si VIN-ul pentru a arata ca mai sunt si altele E2 si sa incerc o argumentatie la RAR ca sa nu platesc dublu taxa... :angryfire:...ajutati un iubitor de Volvo... :hello2:....mai am un 740 si vreau sa pastrez ambele masini...pacat de ele...sa nu trebuiasca fie sa vand una ca sa platesc la stat taxa asta dubla...fie sa renunt la a doua... :sad5:


  10. Numerele rosii, cele 3, au fost pe numele vechiului proprietar, eu nu am avut niciodata numere rosii pe numele meu, deci daca am alt act de vanzare-cumparare catre mine atunci pot scoate alte numere rosii?...eu stiam ca nu se mai poate.

    Cu E2 nu este vorba de noxele masinii, alea erau OK, ei au trimis la Bucuresti ca este E2 insa cei de acolo au trimis cartea de identitate cu E1....de asta am apelat la cine mai are masini ca a mea sa-mi dea niste numere de omologare E2 ca sa fac o argumentatie ca mai sunt si altele identice cu a mea care sunt omologate E2.


  11. Din pacate pe actul de inmatriculare din Italia scrie conform unei directive de euro 1 (93/59/CEE), masina fiind produsa in 1995 in noiembrie, model pentru 1996 dupa VIN, euro 2 a intrat ca standard in 1996. Paradoxul este ca in Romania sunt 850 si din 1994 inmatriculate E2, exact acelasi motor ca la mine, insa mie mi-au facut cartea de identitate pe E1....si se pare ca singura sansa este un test dinamic la capitala...care costa 600 euro....si cum vechiul proprietar a avut de 3 ori numere rosii s-ar parea ca singura cale este sa o duc pe platforma, stie altcineva o cale de a o duce pe ale ei patru roti la capitala?...


  12. Cine mai are masini ca a mea va rog in continuare sa-mi dati VIN-ul si numarul de omologare, multumesc anticipat, la RAR vad ca este debandada si eu trebuie sa platesc mai mult decat dublu taxa de inmatriculare, ca la noi, desi masini absolut identice sunt ba E1 ba E2.... :angryfire:


  13. Stie careva care este norma de poluare la un 850 T5, motor B5204T din 1995, VIN-ul este de 1996, fiind fabricata in noiembrie 1995? La RAR mi-au zis ca este euro 1, cica in Romania mai sunt omologate doar doua masini de acest tip din 1995 si 1996 ambele fiind euro 1. Mai exista insa inca cel putin 3 care sunt E2 insa dupa trecerea testului dinamic. Intrebare: cine mai are o masina ca a mea sa-mi spuna va rog ce norma de poluare are, eventual sa-mi scrie numarul de omologare si VIN-ul. Mersi anticipat.