DASO115

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About DASO115

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bochum
  • Auto volvo c30
  • Fabricatie 2007
  1. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Multumesc Bogdan! Bine de stiut. Te salut.
  2. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Merci de sfat Sergio. Deocamdata dupa discutiile cu de mai sus l-am sunat pe mecanic si l-am intrebat ce insemana la el anulat DPF. Si mi-a zis ca el doar a scos continutul DPF-ului si a sters dupa erorile, dar el de fapt nu l-a anulat din soft. Deci sper ca Bogdan are dreptate si atunci sa se rezolve problema. Cat despre furtune si restul, luni am fost la Volvo si au verificat ei cam tot ce tine de furtune si cabluri, plus diagnoza facuta de ei indica problema la DPF. Merci de informatiile referitoare la preturile din Olanda. Am fost de vreo 3 ori in Amsterdan, numai 2 ore de mers cu masina de la mine din Bochum . Merci si lui Bogdan si V50Saphir, pe langa sfaturile utile imi tin si moralul sus . Apropo de anulat DPF din soft, mecanicul mi-a zis ca el are o diagnoza delfi 2013. Stii ceva de softul asta Bogdan, crezi ce merge sa seteze DPF-off cu el. Softul il are de la un alt roman din Spania care face tunning acolo. Va salut
  3. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Va multumesc mult la amundoi! Deci trebuie sa ma interesez unde pot anula DPF-ul aici prin zona. Numai bine si la putine probleme cu masina! Va salut
  4. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Chestia cu turatia limitata la 2900 rpm se intampla foarte rar si pentru cateva secunde dupa care revine la normal. Ma refer slab comparativ cu ce putea inainte de problema cu "luatul pe ulei". Eu ieri am facut 350 km cu ea si am mers si cu 180 km pe ora. Fum nu scoate la fiecare turatie (sau cel putin nu vizibil). Ce am oservat iese cate o pala de fum alb cand este turata dupa care daca cobor o panta si iau piciorul dupa acceleratie fara sa o scot din viteze (un fel de frana de motor). Chiar si daca nu accelerez iese fumul asta si ca sa scap de el o scot pe liber. Ce insemana mai exact "regenerare". Ca si maistru de la volvo imi spunea ceva legat de asta? Te salut
  5. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Din ce am tras eu cu ochiul pe calculatorul lor si am inteles, era vorba de presiune la intreare/iesire (nu stiu exact unde) PDF. Scria presiune scazuta si cand ei turau nu urca mai mult de 4 (? unitati) cand normal tebuia sa urce pana spre 50-60. Tot ce dadea eroare era legat de PDF. Dupa l-am sunat pe mecanicul roman si mi-a zis ca poate sunt senzorii (3 la numar cica) de la PDF care ar putea fi murdari de ulei sau altcevaceva, si de aici problema si sa vin pe la el sa-i curete. Furtunele le-au luat astia de la volvo la rand pe toate, verificat daca sunt infundate cu un pistol cu presiune, tevile daca sunt imbinate bine cu o spuma sa vada daca rasufla pe undeva, cam o ora si ceva s-au invartit pe langa masina. Am facut doua teste pe autostrada cu ea cu calculatorul dupa ei. La final foarte siguri pe ei au zis catalizator infundat (de aici rpesiunea scazuta). Numai ca eu stiind ca nu mai are nimic in el am refuzat sa bage camera video pe motiv ca oricum nu am 1000 euro sa-l schimb acum si ca revin luna viitoare.
  6. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Salutare. Pentru ca sunt onest pana la prostie, adica nu pot vinde ceva daca stiu ca nu merge bine sau macar cauza de ce nu merge bine am mers astazi la Volvo. Dupa o ora si ceva de teste imi spune ca problema de ce nu trage masina si din cand in cand (random) intra pe modul save adica nu mai tureaza mai mult de 3000 vine de la DPF. Chiar mi-a facut o oferta la DPF cu tot cu montat 1000 euro. In rest dupa spusele lor motorul merge bine. I-am intrebat daca nu e de la vreo valva sau alta problema si cica nu, de vina este DPF-ul. Binenteles ca nu l-am schimbat, unu la mana nu am bani acum, doi, l-as nenoroci pe mecanicul roman care a anulat DPF-ul. Aici e infractiune sa scoti continutul din DPF. Merci de ajutor Bogdan. Ai ideea cum s-ar putea rezolva la un mecanic de cartier problema daca chiar ar fi DPF-ul? Ce a gresit sau nu a facut cum trebuie mecanicul cand l-a anulat? Eu acum as vrea sa incerc sa vand masina cu cel putin 1000 euro sub pretul pietii si binenteles sa precizez care e problema cu hartiile dovediatoare, devizul si factura la DPF. Totusi aici se vand mai greu astfel de masini cu probleme. As fi reparat-o dar luna viitoare scot actele (logodna) si deja masina asta mi-a mancat o mare parte din banii rezervati festivitatii
  7. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Merci mult tuturor pentru sfaturile oferite. Am observat ca daca masina ramane turata peste 2000 ture nu scoate fum, de aici si consumul mai mare. Oricum asa cum a zis si mecanicul, nu se merita sa mai bag bani in ea si s-o vand mai repede. Macar daca imi scot cheltuiala de anul asta, 4000 euro: electromotor schimbat, contactul, geam lateral spart si furat GPS, turbo, DPF, plus altele. Cum zicea si V50Saphir "Ai tras lozul necistigator cu ea" sau cum se zice in Germania "masina facuta luni dimineata". Imi pare rau de ea ca arata impecabil exterior si interior. Cand iau pe cineva in masina ma intreaba daca e noua masina. Inca o data multumesc si va salut!
  8. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Salut Bogdan G. Din comentariile anterioare vad ca tu esti raspunsul cam tuturor intrebarilor de mai sus. Tocmai am venit iar de la service. Nu din cauza turbinei sau DPF-ului ci din cauza unei piulite de la roata pe care se invarte cureaua de transmisie (scuze de limbajul de lemn dar nu ma pricep prea mult la masini). Alti bani alta distractie 260 euro. Totusi problema cu motorul care trage greu, consum mai mare, si fum alb daca cobor turatia sub 2000 nu au disparut. Crezi ca asta ar fi de la o valva indoita/lovita/distrusa cum ai precizat anterior? Ce altceva ar putea sa provoce simtomele amintite mai sus. Sunt cam disperat cu ea ca nu-i dau de cap si ma jupoaie de bani. Merci pentru ajutor. Te salut
  9. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Da s-a anulat si din soft. Nu am nici o eraore in bord. M-a sunat mecanicul si mi-a zis sa scot bornele la baterie si s-o las asa 12 ore sa se reseteze complet. El a folosit softul lui (nu stiu ce soft este si de unde il are) dar mi-a zis ca unele erori inca ar mai putea ramane si nu pot fi vazute decat de softul celor de la volvo. Cum aici daca te prinde cu DPF anulat e belea nu prea pot merge acum la ei pentru un test cu deamanuntul. Si el mi-a zis ca se poate sa fie ceva la supape, dar sa incercam intai variantele no costs. Multumesc mult pentru informatii!
  10. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    ...daca tot mai intampinat cu atat de mult optimism imi poti da te rog si un link catre acele discutii?!
  11. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Va salut, Ma numesc Daniel. Am un volvo c30 d1.6 din februarie 2007. L-am cumparat de la reprezeentanta din Germania cu 115 mii km (ca nu prea am ideei despre masini si am vrut calitate). Acum 2 saptamani mi-a explodat turbina, si de aici restul problemelor. Turbina schimbata si catalizator intial curatat m-a ajuns 1600 euro. Am uitat sa precizez ca locuiesc in Germania, dar reparatia am facut-o la un atelier mic al unui roman. La reprezentanta mi-au zis sa arunc masina ca mai mult ma costa reparatiile. Acum sincer le cam dau dreptate, Dupa ce am plecat de la atelier i-ar mi-a facut probleme, nu tura mai mult de 3000. Asa ca am anulat fizic catalizatorul. Acum masina scoate fum mult dar si asa nu merge la parametri normali. Turometru vibreaza usor, adica se vede cum pierde putere iar in a 5-a daca trebuie sa o accelerez de la 2000 ture in sus, vibreaza masina de zici ca e autobuz de pe timpul lui ceasca. Mecanicul si-a cam luat mana de pe mine si m-a trimite la reprezentanta dupa ce am cheltuit cu el deja 2000 euro. Imi poate da cineva o parere ce ar avea masina si ce as putea sa fac? Va multumesc!