priest

Membru
  • Content count

    40
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by priest


  1. Buna seara,

    Daca doresti sa faci sa afiseze imaginea in timpul mersului pe ecranul din bord ai nevoie de un cheater (adica hardware care sa pacaleasca sistemul sa creada ca este in stationare, pe e-bay costa in jur de 120 de lire) plus trbue sa ajungi in spatele la ecran sa poti sa-l conectezi. Nu se poate modifica dar din software asa a fost facut de Volvo din motive de securitate sa nu distraga soferul de la condus.

    Cei de la Volvo poate sa-ti monteze rear seat entertainment (ecrane pe spatele tetierelor din fata) la care se pot conecta si casti dar asta este destul de costisitor aproximativ 1000 de lire

    Solutie mai practica si mai ieftina dupa parerea mea este sa pui o tableta pe spatele teierei din fata si poate sa se uite la filme sau sa se joace, este si conector de bricheta in spate in cazul in care este nevoie de incarcarea bateriei dar ca conectorul USB din masina are amperajul prea mic si nu-l incarca. La mine husa tabletei are un elastic cu care pot sa-l agat de tetiera.

    Multumesc! I-am cumparat o tableta si se joaca pe ea...am scapat :hello2:

    2 people like this

  2. Nunu, are 2 came angrenate prin lant intre ele legate de un pinion si acela e invartit de curea

    Daca nu stii sigur nr de km , schimba distributia si esti linistit.

    Stiu nr. de Km. Vorbeam ca idee sa stiu ceva despre motorul asta. Atat. Ciudat...Am inteles ca ar avea un intinzator care daca se rupe cureaua elimina treaba cu supapele. Cum, nu stiu. Oricum sunt interesat de o schema pe care o caut de 2 ore si nu o gasesc.


  3. Am citit undeva in cartea service dar nu mai stiu daca la S60 sau XC 90. Dar spunea ceva si de intervalul de timp.

    Gata... scria in aia de la XC 90...se schimba la 150.000 (s60, V70, xc70, xc90, s80) la motoarele 5 cilindri diesel. motor: D5244T4- D5244T7. Al meu motor nu apare. Daca se rupe cureaua asta e vreo problema?


  4. Ce motor ai ? (Cod motor)

    Nu de alta dar in alta ordine de idei mai zicea cineva pe aici ca T2-ul de la D5204 are 2 turbine.Confunda cu T10-le de pe XC-uri (,D5244) iar T5 (D5204) are doar 150cp si nu vine pe S60.Ce este de litraj sub 2 are o turbina la diesel pina acum.

    FS 5251...163 cai

    Pai are si lant , ala nu se schimba , dar are si curea care se schimba la un anumit interval , pt motorul tau nu il stiu dar posibil sa fie undeva intre 180 -240 k .

    Piesele le poti comanda de la colegii de pe forum Mc , roberto etc.

    Eu as opta pt o curea continental ...

    Ce se schimba la 180K? cureaua?


  5. Ziua buna tuturor!

    O intrebare si o rugaminte: Masina asta a mea are curea de distributie dupa ce am vazut (motor D3). Cand am cumparat-o am intrebat omul si mi-a spus ca are o combinatie lant-curea. Care e adevarul fratilor? Cat costa cureaua pe original si de unde o pot cumpara? Multumesc anticipat!!!


  6. Am vazut si eu la un motor de Audi diesel, an 2012, ca uleiul era curat la aprox 8000 km de la schimb. Probabil ca la motoarele generatie noua, nu se mai inegreste ca la cele vechi. Sincer sa fiu, nu stiu nici la cele vechi de ce se inegrea, dar probabil ca tehnica a avansat si de aici si "rezolvarea" la aceasta problema

    Da. Poate fi si asta o explicatie. La XC 90 am verificat dupa 1000 Km si e negru.


  7. Poate de la motor.

    Cine e frustrat? Eu, pentru că am binevoit să-ţi răspund?!

    P

    Nu...scuze, m-am referit la comentariul anterior.

    Draga domnule priest, aici oamenii sint Oameni. fiind un privilegiu de a face parte din aceasta comunitate. Nu e nimeni tinut cu forta. Mai exista un forum, poate acolo sint oameni mai...altceva decit aici.

    Acum sa revenim. Chiar daca s-a mai scris, incearca sa verifici culoarea uleiului si cand este motorul cald, nu doar inainte de pornire. Poate fi vorba de condens - conform descrierii tale cu "ceaiul alb"...

    Eu m-am referit la O PARTE din acei oameni...in fine. Am verificat si cu motorul cald dar si rece. Tot aproape incolor. Eu asta intreb. Ori motorul este curat, ori uleiul contrafacut la celelalte.


  8. Nu stiam ca ceaiul e alb. Eu stiam ceaiul maro si laptele alb dar nah...

    Am spus ca pe Volvo Club sunt oameni mai...altceva. In fine. Unii sunt, altii nu. Un raspuns concludent asteptam dar se pare ca esti preocupat de altceva. APROAPE ALB INSEAMNA APROPIAT DE ALB ... incolor.... galbui spre exemplu. Acum poti raspunde te rog? Multumesc!


  9. Am o intrebare tehnica: eu stiam ca motoarele diesel au uleiul negru dupa 100 km de la schimbul de ulei. Masina asta are 4.000km dupa schimb si uleiul este aproape alb (de culoarea ceaiului). Revizia a fost facuta in Germania. Ce sa inteleg , ca uleiul de la noi e contrafacut? ???


  10. Ale mele sunt facute in cehia.

    parerea mea daca vrei sa mergi doar pe fata cu anvelope de iarna este sa ai mare grija . In sensul in care tinde sa derapeze puntea spate in curbe (se poate merge foarte bine si asa dar totdeauna trebuie sa abordezi curbele pe zapada cu grija)

    Nu nu, ma refeream ca in vara sa cumpar (sa schimb) cele doua anvelope de vara mai uzate si sa le pun pe fata iar pe spate sa fie cele cu 7.5 mm..

    @priest..

    Offtopic..Falken sau Yokohama pt .vara.(max 30-35oookm)Se duc repede ,implicit au aderenta f buna.Nokian sint made in rusia(unele ) si tin ceva mai mult in exploatare iarna.Un cauciuc este facut sa confere aderenta deci frecare mai mare cu supratafa de contact .

    Altfel daca buzunarul permite ,Continental ( Germany ),nu Romania ori Michelin (France),etc .

    Nu era vorba de bani ci de faptul ca firmele ce fabrica anvelope premium au marfa China si nu sunt de acord. Nokian de pe XC sunt facute in Finlanda parca.


  11. Acum merg cu cele de vara nokian 215/50/zr17 ZG2. Efectiv nu am aderenta cand apas acceleratia mai tare. Carne pe ele: fata 6 mm, spate 7.5. Cred ca o sa iau la vara 2 bucati noi similare si le pun pe fata si cu cele de 7.5 merg pe spate...ce zici?

    Masina inmatriculata si un consum de ieri dupa 30 minute stat la coada sa ies din Sun Plaza si dupa aceea drum pana in Cornetu ...pe Ferentari. Big Like Volvo S 60 D3!!!

    Aaaaa si fii-mea si-a luat masina :hello2:

    post-4213-0-83152900-1415909465_thumb.jp

    post-4213-0-90100800-1415909469_thumb.jp

    post-4213-0-04938200-1415910635_thumb.jp


  12. Salut,

    Eu am genti de 18", cand am fost in Romania scutura destul de tare masina.

    Dimensiunea la cauciucuri pentru geanta OEM 18": 235/40 R18 95W XL (extra load) cu asta a venit d la reprezentanta.

    Daca as folosi masina in Romania eu personal nu as pune genti de 18" din cauza comfortului.

    Sper sa te ajute informatia.

    Am inteles si multumesc inca odata! As fi luat all season dar cred ca nu sunt bune de iarna. Pe Mercedes am de iarna si au 7.5 mm din 2011...bine , nu merg mult cu el. Pe XC 90 am tot Nokian de iarna si sunt extraordinare (peste Pirelli care sunt ptr vara). Pot oare circula cu cele iarna pe S60 si vara? Cred ca diferenta cu cele de vara ar fi doar zgomotul..