lemon5

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by lemon5


  1. @Lemon, te inseli amarnic, difera pistonul cu biela si vibrochenul, este logic sa difere pt ca 2.0T este un motor "low pressure turbo" iar T4-ul este "high pressure turbo", la 2.0T ai numai 0.5 bar boost iar la T4 ai 1 bar

    .

    Daca era acelasi motor iti dai seama ca avea demult 240cp motorul meu, ma multumesc insa si cu 192 cp cat am acum, din pacate nu mai apuca saraca turbina de T4 pt ca va disparea din curtea mea cat de curand .

    Eu zic ce am facut eu in blocu meu am bagat tot din T4 si se potrivea tot!!!! si vibrochenu si pistoanele tot!!!


  2. Ieri am pornit masina!!!! Sa va alung toate nelamuririle, am luat un motor de la Ciprian (Cipilika) la care ii multumesc si acum de motor, motoru era de T4 2.0t benzina 200cp in stare exceptionala, si toate piesele de pe motoru cumaparat am montat pe bloc motoru meu. Am zis ca decat sa dau o gramada de bani pentru un service care ii autoizat pentru reparatii volvo si in plus si RAR am hotarat ca il las blocu meu pt seria si pun totu de pe motoru cumparat. Specific ca motoru meu ii de T3 2.0 benzina 163 cai, am avut frica in mine ca oare ce nu o sa potriveasca ca din auzite vibrochenu in altfel sau distanata ii altfel sau multe povesti, dar va spun ca motoru ii identic 100% , toate pisesel din T4 se potrivesc in T3 turbo la fel!!! deci diferenta ii numa din soft!!! Am schimbat si ambreaju si toate lichidele din masina uleiuri si apa si tot!!! daca nu ati schimbat de mult uleiu de la directie merita facut ca ii diferenta cer si pamant la fel si lichidu de frana daca nu ati schimbat de mult trebe schimbat ca si franele sau schimbat si ambreaju, am schimbat si uleiu din cutie si schimbatoru ii ca la o masina noua!!

    Inca o data ii multumesc pentru cipilika pentru motor!!

    2 people like this

  3. Am inteles. eu am gasit 3 cote de segmenti de biela ca segmenti de palier is bune!! dar la cine am dus m-a intrebat la ce cota sa faca arborele ca la segmenti nu da grosimea la arbore numa atata da ca fata de original este R1 care ii cu 0.25mm ii si R2 care ii cu 0.50mm. nu stiu de unde pot afla la cat trebe sa faca arborele cotit ca nu gasesc nimic.


  4. Problema a inceput cu un sunet intre 2000 si 3000 de ture, si acum 4 zile sa blocat motoru complet in mers! Ieri am scos motoru si azi am descfacut, problema ii urmatoru sa bagat un cuzinet (cuzinet de biela)sub alta si sa topit si din cauza asta sa blocat. Acum sa vad daca pot sa il fac al meu sau trebe sa caut alta,problema ii ca nu prea gasesc piese pentru motoru meu (b4204t3 2.0t 163cp)


  5. Buna. Eu am un volvo V40 2.0T din 2001 si pana acum am pus ulei de 10w40 de la Castrol nu am avut probleme cu el dar a inceput sa curga ulei la baie si la o teava de la turbo am dus la reparat si baietii de la service au recomandat sa pun ulei de 5w40. asa si am facut. Acum dupa schimb a inceput sa tacane la motor ceva intre 2000 si 3000 rpm, oare ii din cauza de la ulei ca ii prea subtire, si sa pun iarasi 10w40? Sincer cu 10W40 nu am auzit tacanitu sau poate era dar nu era chiar asa de tare. puteti sa imi dati niste pareri..