alexb

Membru
  • Content count

    73
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by alexb


  1. Zice ea ca " filtr. suie plein voire manuel", adicatelea filtrul de particule ar fi plin. Ideea e ca eu ma uit in manual, dar ala e in franceza si eu nu stiu o boaba, iar aia cu suie... e din google:-D. E suficient sa fac un drum mai lung sau sa stau cu ea la ralenti, sau trebuie altceva?

    Si daca trebuie facut un drum trebuie facut la o anumita turatie?. Multam pt raspunsuri.


  2. Dragilor, maine plec asa ca nu o sa mai citesc posturile o saptamana, ceea ce inseamna ca se va fi sfarsit nationala pana ma intorc. Vreau sa va doresc distractie placuta, drum bun sa petreceti pana nu mai puteti, sa ajungeti si sa va intoarceti sanatosi si sa nu uitati sa postati poze, filme si impresii. Sigur nu am sa mai lipsesc de la vreo nationala sau regionala sau l;ocala. Distractie placuta si sa ne vedem sanatosi.


  3. Am votat 28-30 august Calimanesti -Caciulata. Din punctul meu personal de vedere unde anume ne vedem conteaza mai putin, cel mai important este intervalul 28-30 august pentru ca intre 4 si 6 sept imi este cu neputinta sa ajung. Nu inseamna ca nu mi-ar place sa vad Vatra Dornei, dar daca drumul este o problema pentru unii dintre noi dragi mie,atunci traiasca Caciulata!


  4. Formatorii de opinie?!?

    Hai sa fim seriosi si sa tinem cont ca acele criterii "obiective" care stau la baza evaluarii unora sau altora dintre autoturisme au mai mult de a face cu relatia dintre importator si publicatia specializata si cand spun relatie nu ma refer neaparat la cea umana. Probabil ca andy.ro nu o sa raspunda asa cum o merita acest articol, datorita posibilelor implicatii juridice pe care le-ar isca raspunsul. In orice caz nu trebuie sa ne miram de cultura auto, putin spus precara pe care o au bizonii, daca avem asa publicatii auto.


  5. Daca este piulita slabita atunci urmeaza sfaturile colegilor de forum. Poate nu ar strica sa desfaci injectorul problema si sa te uiti la el si daca e umed si cu resturi de calamina in varf.... trebuie altul. La mine reparatia sau reconditionarea injectoarelor nu a tinut. Cel mai sigur e sa cumperi unul nou sau incearca la cei care dezmembreaza. Din cate-mi aduc eu aminte pretul unui injector nou este de aproximativ 12 milioane. Numai ca trebuie sa stii foarte exact codul injectorului (atentie ca sunt trei clase).