-
Content count
51 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by robvie
-
-
Va multumesc pt sfaturi si va urez craciun fericit . Nu s.a umblat nici la arcuri , nici la flanse , nici la anvelope , sunt 235 / 40 R18 cum scrie in certificat pe jantele originale , dar e posibil sa fie din flanse daca sunt uzate ?
-
m.am gandit la limitatoarele de bracaj , intr.adevar nu mai au cauciucul pe ele , dar problema este ca nu suna a fier pe fier si roata si oscileaza cand incepe sa bata , pe vertical sau orizontal nu mi.am dat seama ca se misca foare repede ... de la caseta de directie este posibil ? are si un mic joc
-
Va salut , de ceva vreme ma confrunt cu o problema grava si am nevoie de sfaturi : cand virez maxim stanga sau dreapta sa intorc masina , ceva trosneste la roata si zguduie toata puntda fata , din exterior se vede ca si cum roata vine spre exterior apoi se trage in interior si zguduie toata masina , nu stiu de unde sa incep : planetara / caseta de directie / transmisie sau fuzeta ... nu este nicidecum sunet de planetara , mai ales ca se blocheaza roata , practic merge sacadat ca si cum s.ar bloca in ceva , sau s.ar apleca si s.ar trage la loc .... ar cineva idee ? imi dați un sfat ?
-
masina are rti , eu vreau sa montez un PC la displayul de la rti , sa pot vedea senzorii masinii in timp real pe acel display ... Am investit si investesc in continuare in masina deoarece nu insist sa o vand , singurul motiv pentru care as da.o este pentru o masina mai usor de modificat si mai usoara in greutate pentru drag racing . Altfel nu imi trebuie alta masina . Debitmetru sau de T5 sau T6 dupa 2005 ai cumva ?
-
Imi cer scuze , dar suntem offtopic ? vreau sa cumpar de la DEZMEMBRARI interior de facelift pentru o masina non.facelift !!! si aflam care este impedimentul , daca ramane aceasta conversatie cu siguranta va fii utila pentru cine va dorii acelasi lucru pe viitor .
Si sa fiu on topic astept oferta de pret pentru clima si cd.player , si m.ar interesa si un dvd original pentru RTI pentru s60 2004 ( stiu ca nu contine Romania ) . multumesc
-
deci cd.playere.le si climele nu merg de pe o masina pe alta deoarece sunt codate individual ? sau au si mufe diferite la facelift ? suna cam nasol , nu va contrazic ,voi sunteti expertii , dar din moment ce merge facut IMMO OFF , cred ca se poate sparge si codul la cd.player ... SAU exista varianta 3 ( cea mai scumpa ) pun fatza de facelift la climatronic daca zici ca merge schimbata cu grija , iar in loc de cd.player.ul meu imi iau un Bluepower ptr faceift , iar RTI.ul stock il leg pe camere de marsarier si fatza , mai interesant ... pretz pentru clima si cd.player facelift ionut pls
-
da.mi mesaj cu pret te rog pentru clima si cd ... in cazul in care nu se potrivesc iti cumpar si plansa de bord ( doar coaja ) cu totul , in fond oricum alea nu le vinzi niciodata , poate in cazuri extreme . multumesc
-
salut ionut , ai consola de s60 facelift ( clima + cd.player cu rama ) si cotiera cu mijlocul metalic ? caut exact ce ai pe acel s60 D5 din 2005 care il ai la vanzare .
-
"aurul negru" este cu siguranta cea mai profitabila afacere la cel mai innalt nivel in ultimul secol , cat timp vor exista resurse de petrol , producatorii de automobile vor fii manipulati sa mentina motorul cu ardere interna classic , si sa puna prototipurile gen hybrid / hydrogen / eco etc. la naftalina pentru alte generatii si alte vremuri ... parerea mea: technologia viitorului exista dar nu are voie sa fie descoperita , inca mai e ozon de ars ... Referitor la aceasta tehnologie fara axe cu came , mi se pare geniala pentru putere si consum , eficienta maxima cand poti tine supapa deschisa cat mai mult in turatii mari si cat mai scurt in turatii mici ...
-
salut ionut , ai cumva un debitmetru de turbo cod 8670114 ( montat pe turbo benzina dupa 2003 , eventual s60 T5 de 260 cp sau s80 T6 de 3.0 sau s60/v70 2.4 awd )
-
Axele sunt montate corect , verificate de Bogdan G , multumesc si recomand , omul stie ce face ... se poate inchide threadul
-
AM REUSIT SA O PORNIM !!! merge rotund , trage foarte bine , am un vcauum de la brake booster valve caruia nu ii gasesc locul , singura eroare este nivel lichid de frana datorita acelui vacuum scos presupun .
Bogdan chiuloasa am dus.o cu tacheti cu tot la o firma specializata r.k.motors unde mi-au facut scaune la supape , planietate si reglaj la tacheti ( nu mi-a placut ca au luat din coada de la supape in loc sa ia din tachet , dar fapta era consumata )
Va multumesc frumos pentru ajutor , maine plec la mare si vreau sa trec prin bucuresti sa pun un vida pe masina sa verific pozitia axelor si daca functioneaza vvt-ul si tcv in parametri ...
-
salut , am nevoie de o informatie , recent am inceput restaurarea completa a motorului , am facut scaune la supape , planietate , schimbat simeringuri , segmenti , ulei , distributie , verificat turbina , garnituri admisie evacuare chiuloasa , ulei , filtre etc. acum sunt 90 % gata , insa nu am indraznit sa ii dau prima cheie deoarece vreau sa ma conving ca este distributia pusa la punct , mai exact :
cum verific daca axele sunt puse corect pe fulii , si care este piston trebuie sa fie sus in pozitia corecta a vibrochenului ?
Raman recunoscator cui ma poate ajuta in aceasta privinta .
-
salut , imi trebuie un Turbo Control Valve ( IPD HD ) si Mass Air Pressure sensor ( tot IPD , pentru presiune mai mare ) S60R 2004 , si in general produse IPD USA poti aduce ? ... cat costa si cat de repede se pot livra la craiova , ms
-
ok merci pt ajutor , cand mai aduci facelift , ma intereseaza cotiera si consola o schimbam cu tot ti le dau pe alea mele si diferenta daca vrei si scaune semi-piele mi-ar fii trebuit , astea de la R sunt piele albastru Nordkap ar fii fost frumoase dar cam imbatranita pielea la sofer mai ales
-
salut , zi.mi te rog un pret pentru urmatoarele piese daca poti si le ai :
1. elementele de facelift din interior la S60 ( consola cu rama si butoane aluminiu , cotiera retractabila , panoul de aluminiu la spaceball , si platicele de pe langa cotiera )
2. poate ai cumva arcuri sport de S60 ( sa o las mai jos )
3. asta 90 % nu o ai , dar incerc , kit-ul sport S60/S60R exterior (oem sau heico)
-
masina o am de 9 luni , problemele in totalitate s-au rezolvat de 6 luni sau mai bine ... in principiu nu gaseam clapeta , am bagat ulei necorespunzator , si era un fir intrerupt de la debitmetru la ecu ... in princiupiu nu am avut probleme mari , dar nu a vrut nimeni sa ma ajute , si nu eram foarte documentat , dar am citit mult mi-am luat un vida si am explorat piesa cu piesa T5-ul si sistemele turbo benzina in general si acum nu mai sunt probleme , am o mica notiune cam de fiecare piesa vacuum si valva de sub capota
-
no problem , e bine de stiut cine are preturi bune , daca ai nevoie de ceva si nu gasesti in buc , imi zici iti caut pe aici , deasta suntem o comunitate , sa ne ajutam ...
-
Nu cred ca vorbim de aceeasi persoana , Laurentiu din Craiova este baiatul cu s80 - urile , si are multe masini la dezmembrat , nu doar volvo , o sa revin cu informatii in alt thread corespunzator sa nu fim offtopic.
-
Masina este stage 0 ... montat clapeta cu eticheta galbena de pe un S80 t6 , ulei motul 5w30 , pivoti si bucse brat , si cum mi-a prezis bogdan aveam o mica problema la o planetara , insa nu uzura , au sarit bilele afara ( probabil cand am schimbat pivotul ca am tras tare de brat ) , kit distributie , nici o eroare in bord .
Recunosc , am mai citit despre masinile astea , mi-am luat vida , un tester prin bluetooth pentru redare realtime data , si am constatat ca sunt suficient de performante piesele stock ale masinii , cu un remap si usurarea caroseriei prin tot ce este posibil , se obtin rezultate foarte bune
-
imi cer scuze pentru prescurtari , am inteles ca nu acceptati greseli gramaticale si jargoane de net pe aici , o sa incerc sa ma adaptez ... threadul se poate inchide , problema rezolvata , nu avea nimic immobilliser-ul , era filtrul de benzina infundat , CASE CLOSED
-
Am uitat sa mentionez ca in final am pus o clapeta de pe un volvo s80 t6 bi-turbo din 2003 ( et galbena , 400 ron m.a costat omul are doua t6 si preturi bune rau daca aveti nevoie va dau nr ) , si merge ceas de atunci , sunt 6 luni minim ... singura problema era ca oscila putin relantiul , si ce credeti ca era ? garnitura la admisie si un surub slab din cele 4 de la clapeta ..... clapeta + garnitura admisie + ulei motul 5w30 v racing power + ulei transmisie 75w90 , si T5-ul a inviat si trage in mare fel )
-
Harta Romaniei sa inteleg din intrebarea ta ca nu exista ? ...... merg des in italia , si ar mai fii si curiozitatea
-
dvd cu navigatie pentru RTI OEM , scz am subestimat marimea hartilor de la dvd la cd ... banuiesc , ca dvd trebuie original volvo , nu merge clonat
Problema grava S60R cand virez maxim !
in VOLVO S60/S60R (2001-2009)
Posted · Report post
... anvelopele erau de vina , scoteau un sunet incredibil , nu as fii crezut ca e posibil . oricum va multumec pt sfaturi .