robvie

Membru
  • Content count

    51
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by robvie


  1. Va salut , de ceva vreme ma confrunt cu o problema grava si am nevoie de sfaturi : cand virez maxim stanga sau dreapta sa intorc masina , ceva trosneste la roata si zguduie toata puntda fata , din exterior se vede ca si cum roata vine spre exterior apoi se trage in interior si zguduie toata masina , nu stiu de unde sa incep : planetara / caseta de directie / transmisie sau fuzeta ... nu este nicidecum sunet de planetara , mai ales ca se blocheaza roata , practic merge sacadat ca si cum s.ar bloca in ceva , sau s.ar apleca si s.ar trage la loc .... ar cineva idee ? imi dați un sfat ?


  2. masina are rti , eu vreau sa montez un PC la displayul de la rti , sa pot vedea senzorii masinii in timp real pe acel display ... Am investit si investesc in continuare in masina deoarece nu insist sa o vand , singurul motiv pentru care as da.o este pentru o masina mai usor de modificat si mai usoara in greutate pentru drag racing . Altfel nu imi trebuie alta masina . Debitmetru sau de T5 sau T6 dupa 2005 ai cumva ?


  3. Imi cer scuze , dar suntem offtopic ? vreau sa cumpar de la DEZMEMBRARI interior de facelift pentru o masina non.facelift !!! si aflam care este impedimentul , daca ramane aceasta conversatie cu siguranta va fii utila pentru cine va dorii acelasi lucru pe viitor .

    Si sa fiu on topic astept oferta de pret pentru clima si cd.player , si m.ar interesa si un dvd original pentru RTI pentru s60 2004 ( stiu ca nu contine Romania ) . multumesc


  4. deci cd.playere.le si climele nu merg de pe o masina pe alta deoarece sunt codate individual ? sau au si mufe diferite la facelift ? suna cam nasol , nu va contrazic ,voi sunteti expertii , dar din moment ce merge facut IMMO OFF , cred ca se poate sparge si codul la cd.player ... SAU exista varianta 3 ( cea mai scumpa ) pun fatza de facelift la climatronic daca zici ca merge schimbata cu grija , iar in loc de cd.player.ul meu imi iau un Bluepower ptr faceift , iar RTI.ul stock il leg pe camere de marsarier si fatza , :smile: mai interesant ... pretz pentru clima si cd.player facelift ionut pls


  5. "aurul negru" este cu siguranta cea mai profitabila afacere la cel mai innalt nivel in ultimul secol , cat timp vor exista resurse de petrol , producatorii de automobile vor fii manipulati sa mentina motorul cu ardere interna classic , si sa puna prototipurile gen hybrid / hydrogen / eco etc. la naftalina pentru alte generatii si alte vremuri ... parerea mea: technologia viitorului exista dar nu are voie sa fie descoperita , inca mai e ozon de ars ... Referitor la aceasta tehnologie fara axe cu came , mi se pare geniala pentru putere si consum , eficienta maxima cand poti tine supapa deschisa cat mai mult in turatii mari si cat mai scurt in turatii mici ...


  6. AM REUSIT SA O PORNIM !!! merge rotund , trage foarte bine , am un vcauum de la brake booster valve caruia nu ii gasesc locul , singura eroare este nivel lichid de frana datorita acelui vacuum scos presupun .

    Bogdan chiuloasa am dus.o cu tacheti cu tot la o firma specializata r.k.motors unde mi-au facut scaune la supape , planietate si reglaj la tacheti ( nu mi-a placut ca au luat din coada de la supape in loc sa ia din tachet , dar fapta era consumata )

    Va multumesc frumos pentru ajutor , maine plec la mare si vreau sa trec prin bucuresti sa pun un vida pe masina sa verific pozitia axelor si daca functioneaza vvt-ul si tcv in parametri ...


  7. salut , am nevoie de o informatie , recent am inceput restaurarea completa a motorului , am facut scaune la supape , planietate , schimbat simeringuri , segmenti , ulei , distributie , verificat turbina , garnituri admisie evacuare chiuloasa , ulei , filtre etc. acum sunt 90 % gata , insa nu am indraznit sa ii dau prima cheie deoarece vreau sa ma conving ca este distributia pusa la punct , mai exact :

    cum verific daca axele sunt puse corect pe fulii , si care este piston trebuie sa fie sus in pozitia corecta a vibrochenului ?

    Raman recunoscator cui ma poate ajuta in aceasta privinta .


  8. salut , zi.mi te rog un pret pentru urmatoarele piese daca poti si le ai :

    1. elementele de facelift din interior la S60 ( consola cu rama si butoane aluminiu , cotiera retractabila , panoul de aluminiu la spaceball , si platicele de pe langa cotiera )

    2. poate ai cumva arcuri sport de S60 ( sa o las mai jos )

    3. asta 90 % nu o ai , dar incerc , kit-ul sport S60/S60R exterior (oem sau heico)


  9. masina o am de 9 luni , problemele in totalitate s-au rezolvat de 6 luni sau mai bine ... in principiu nu gaseam clapeta , am bagat ulei necorespunzator , si era un fir intrerupt de la debitmetru la ecu ... in princiupiu nu am avut probleme mari , dar nu a vrut nimeni sa ma ajute , si nu eram foarte documentat , dar am citit mult mi-am luat un vida si am explorat piesa cu piesa T5-ul si sistemele turbo benzina in general si acum nu mai sunt probleme , am o mica notiune cam de fiecare piesa vacuum si valva de sub capota


  10. Masina este stage 0 ... montat clapeta cu eticheta galbena de pe un S80 t6 , ulei motul 5w30 , pivoti si bucse brat , si cum mi-a prezis bogdan aveam o mica problema la o planetara , insa nu uzura , au sarit bilele afara ( probabil cand am schimbat pivotul ca am tras tare de brat ) , kit distributie , nici o eroare in bord .

    Recunosc , am mai citit despre masinile astea , mi-am luat vida , un tester prin bluetooth pentru redare realtime data , si am constatat ca sunt suficient de performante piesele stock ale masinii , cu un remap si usurarea caroseriei prin tot ce este posibil , se obtin rezultate foarte bune


  11. Am uitat sa mentionez ca in final am pus o clapeta de pe un volvo s80 t6 bi-turbo din 2003 ( et galbena , 400 ron m.a costat omul are doua t6 si preturi bune rau daca aveti nevoie va dau nr ) , si merge ceas de atunci , sunt 6 luni minim ... singura problema era ca oscila putin relantiul , si ce credeti ca era ? garnitura la admisie si un surub slab din cele 4 de la clapeta ..... clapeta + garnitura admisie + ulei motul 5w30 v racing power + ulei transmisie 75w90 , si T5-ul a inviat si trage in mare fel :smile:)