Popel

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

1 Follower

About Popel

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/01/1971

Profile Information

  • Locatie Fetesti
  • Auto Volvo S40D 2003 85kw
  1. Ma intereseaza geam far dreapta.
  2. IAT sensor

    Ai 1,9 D ? Descarca cele 2 *.pdf Compart motor.pdf MAF signal.pdf
  3.           Sau da o gaura in capul prezonului rupt (dupa ce ai punctat in prealabil centrul cu un dorn) cu un burghiu diametru apx. 1/2-3/4 din diametrul prezonului si fa rost de un extractor. Sa ai in vedere:           - o bormasina de turatie mica pentru gaura;           - insearca sa dai gaura vertical in prezon;           - scoate prezonul dupa ce se raceste ca sa elimini dilatarea.
  4. Releu?

    Mai pe jos ca nu avem cauciucuri! Mi-a zis ceva Mirela Ionica. Tinem legatura.
  5. Despre asta este vorba ? Volvo white engine specifications.pdf
  6. Releu?

              Pe tester apare "P0380 glow plug/heater circuit "A" malfunction" - am verificat mufele si cablajul si am descoperit ca este intradevar releul. Poate sa mai astepte ca sunt 18 grade afara.           Pentru trepidatii si mersul neregulat am pus fiole in capul injectoarelor (pe retur) si am constatat ca motorina pe injectorul 3 era de 3 ori mai multa fata de celelalte (dupa ce am pornit-30 sec). L-am curatat chimic si tote simptomele au disparut. Dupa un drum Fetesti-Bucuresti au reaparut. Urmatoarea zi nu a vrut sa mai porneasca. Am scos frumos injectorul 3 (am avut curaj pentru ca-mi umbla prin neuron un gind: sa-l schimb) si l-am facut bucati. Era blocat pistonul de comanda. Am curatat toate componentele cu solutie de degresat hota din bucatarie dupa care le-am bagat in solutie de detartrat. Dupa care le-am uscat si spalat cu mare grija de scame si impuritatile ramase cu spray pentru deblocat suruburi si alte chestii.             Acum functioneaza perfect in toata gama de turaj si consumul a scazu cam cu 1 litru/100.         Ramine de vazut cit timp.
  7. Testere de diagnoza

    Vezi http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,1663.msg11637.html#msg11637
  8. Releu?

    Am verificat in seara asta un ELM 327 COM impreuna cu Adi (http://www.elm323.ro/) pe S40 1,9 D model >2004 motor:D4192T3.......FUNCTIONEAZA!! L-am testat si cu cablu adaptor USB to paralel - functioneaza!
  9. Testere de diagnoza

    Am  comandat un ELM327 COM pentru s40 1,9 D si Midnight Caller a zis ca ar putea sa nu mearga pentru diesel. O sa-l incerc totusi si daca nu ...cadou prietenilor. Ai gasit pina la urma varianta FULL pentru VOL-FCR ca si eu o caut cam de mult? Pentru protocoale am gasit asta: Protocoale VOLVO.pdf
  10. Releu?

    Ooooooo.....MULTUMESC, Mihai! (sint semi blond) Nu am rezistat tentatiei si am comandat un ELM 327 COM.
  11. Releu?

    Nu am schimbat inca releul pentru ca-l mai cauta prin depozite. Nu se incalzeste (releul) daca scot o bujie. Inca un simptom pe care-l omisesem -- tacane in ralanti.
  12. Releu?

      Incep sa vin de acasa cu ambreiajul.   Exista posibilitatea de verificare a regulatorului de presiune inainte de a comanda unul? Am deja in plus senzorul de presiune si posibil si releul pe care tocmai l-am comandat la priz -- asa-mi trebuie daca nu vorbesc--aflam testul cu scoaterea bujiei.
  13. Releu?

    Chiar daca face asta si cu ambreiajul calcat ? Dar despre becul minune (martorul bujiilor) ce poti sa-mi zici ?
  14. Releu?

    Porneste la 1/4 de cheie. Multumesc mult ca ma bagati in seama!