Adibenjy

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Adibenjy

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 07/04/1973

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto volvo 850 t5
  • Fabricatie 1994
  1. Senzor CamShaft sau de ce nu vrea sa porneasca ?

    Salutare, si La multi ani tuturor cu km multi, drumuri lungi, frumoase si netede, !!! Salut Vadim, hai ca m-am descurcat pana acum...nu am mai avut timp sa mai ma ocup de masina, sarbatori, inchidere de an , alea alea... Cum o pornesc...pai las 2 min. contactul pus , si dau la cheie cu masina in viteza1, o ia in juma' de metru, asta numai daca afara sunt sub 2 grade C, daca e mai cald porneste normal, la prima cheie sau maxim a doua, Asta se intampla numai dimineata sau la prima pornire dupa o noapte ,iar in cursul zilei, dupa prima pornire, marsina porneste normal la fiecare cheie foarte bine, indiferent cat de frig e afara... Diferenta fata de trecut este ca atunci nu pornea decat impinsa, idiferent de conditii. Ma gandesc ca o fi ceva condens pe la capacul de la delcou...ceva de genu', nu stiu, vorbim ...oricum deocamdata nu fac nimic ca sunt prins cu inchiderea de trimestru (contabil) si pana pe 25 ian sunt in blana" pe treaba"...
  2. Senzor CamShaft sau de ce nu vrea sa porneasca ?

    Salutare...fac ce fac si tot o patesc, ... Cum a venit frigul cum a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu. I-am luat baterie noua si puternica , ca am zis ca nu invarte suficient cea veche, si tot prost porneste , ba chiar nu mai porneste deloc cel putin la -5, -12 grade. Dar ce e tare ca impinsa o ia imediat, problema veche sa persiste??!!, doar diferenta este ca la cald porneste bine. Azi, dupa zeci de chei" la automat , dupa ce am incercat 30 min sa o tractez si nimic pt. ca alunecau ambele masini, pana la urma a pornit imediat din cheie in viteza Sunt blocat...
  3. Senzor CamShaft sau de ce nu vrea sa porneasca ?

    Am mers azi toata ziua cu ea prin oras si nu mi-a facut probleme la pornire, si dimineata a pornit foarte bine, singura problema a ramas mersul in 4 ...cel putin asa cred , Vadim zicea ca vine Vineri pe la mine, sa vedem ce are, si lui i s-a parut ca nu merge totusi in 5, si vrea sa ne uitam putin la distributie. Maine o sa schimb fisele si bujiile si o sa verific si codurile. Presine la benzina este... si azi am si reconectat gazul, cu o verificare computerizata a instalaiei...va tin la curent.
  4. Senzor CamShaft sau de ce nu vrea sa porneasca ?

    Multumesc, multumesc...am laudat-o prea mult si ieri dimineatza dimineaţă am dat la cheie de mi-a venit spume, de am consumat 2 batterii , pana la urma tot impinsa a luat-o imediat , probabil ca am inecat-o ca mirosea foarte tare a benzina, in fine, am umblat tata ziua cu ea prin oras si nu a mai facut probleme, doar ca am senzatia ca imi merge in 4 la relanti, dar rotund, fara intreruperi, si pare ca-mi consuma foarte tare, inca nu-mi dau seama...dar am observat ca porneste foarte greu la prima cheie din zi (cand e frig afara). Cat despre "masina porneste la sfert" am zis-o si eu , metaforic ))...sau luat de val, pai la cate "chei" am dat eu anii astia o pornire lunga normala la prima cheie petru mine a fost ca si comanda vocala )), ii aratam cheia si gata )...asa ca nu sunt unic si bine ca am mai aflat o chestie, ca asa trebuie sa invarta ea...
  5. Senzor CamShaft sau de ce nu vrea sa porneasca ?

    Salutare tuturor, Dupa ce am umblat pe la zeci de mecanici si "meseriasi", unde am scos ceva banuti , dupa ce am pierdut foarte mult timp, dupa ce am schimbat nenumarate piese si am facut o gramada de teste aiurea,intr-un final am schimbat si contactul si nimic dar iaca vine si momentul sa schimb electromotorul (ultima piesa importanta in economia situatiei)...si ce credeti?...masina porneste la sfert , fratilor. Pt. asta ii multumesc ff mult lui Vadim (Brava) care ii datorez mult mai mult decat multumiri, mai ales ca nici macar nu am dat o bere (inca), dar ma revansez eu ....multumesc si celor ca Matrixx,Midnight Caller si celor care s-au implicat cu cel putin un sfat si pe care nu-i cunosc (inca)...asta chiar daca risc sa fiu putin ridicol cu multumirile pentru o banala problema , dar credeti-ma ca merita din plin dupa 2 ani de chinuri. Nu va spun ce semtiment ma incearca Revenind la schimbul electromotorului , atunci cand l-am dat jos am constatat ca ii lipsea acel "suport" care prinde rotorul de bloc, si care probabil ca are rolul de masa...si cred ca nici electromotorul nu are nimic...zic. Deci cam asta e...urmeaza o serie de "schibari" pe la masinuta , mai ales ca nu a mai mers de 2 ani.
  6. Senzor CamShaft sau de ce nu vrea sa porneasca ?

    Salutare...am revenit cu marea mea problema, In primul rand ii multumesc foarte mult lui Brava pt. ca a fost la mine si s-a chinuit de dimineatza pana la intuneric (Duminica, acum o saptamana) sa incerce sa o puna pe picioare pe "micutza Balena". Am reusit cat de cat in sensul ca masina porneste acum impinsa , intr-un metru, dar la cheie nici un semn. Ce s-a facut ? ...Deci prima oara am verificat benzina...ok, 2. scanteia la bobina...oha, si de aici am mers pe electric cu : 1.cod erori verificat dadea un cod de eroare, nu mai stiu cat dar ideea ca am schimbat ECU de pe cealalta si cu reset la tester a dat in final 1.1.1. 2 schimbat bobina ..firele pana in mufa erau destul de deteriorate, 3.schimbat senzorul care duce la ECU 4.schimbat sensorul de alarma orginala 5.scoasa alarma aftermarket 6.deconectata instalatia GPL inclusiv legaturile electrice de pe injectoaere (am uitat sa spun ca masina are si instalatie GPL, secventiala) 7.schimbat senzor Camshaft 8 verificat legaturi intre ECU si : bobina, camshaft. In mare cam astea au fost miscarile noastre (de fapt a lui Brava ...eu mai mult copil de mingii pe acolo ). De specificat ca toate piesele schimbate au functionat pe celalalt T5, cu exceptia ECU. Deci intr-un final masina a pornit fara probleme, la tractare, intr-un metru. Mergand destul de bine...nu am mai pornit-o de un an cel putin....dar la cheie invarte bine dar nici un semn de pornire, Cu electromotorul pus pe direct tot nu porneste....doar impinsa. A ramas sa schimb contactul si/sau electromotorul. Brava zice ca e posibil sa fie din contact ...o lamela sa nu faca atingere si sa nu transmita semnal catre ECU, sau.....electromotorul sa invarta dar sa fure curent pe undeva...mai ales ca daca las bateria conectata ...a doua zi e moarta, deci un consumator sau ceva...poate are legatura cu asta... nu stiu. Am fost foarte ocupat in ultimul timp si nu am reusit sa mai fac nimic la masinuta nici macar sa scriu aici, dar de acum reiau va tin la curent
  7. Senzor CamShaft sau de ce nu vrea sa porneasca ?

    mda...noroc ca am un prieten care este intr-un club Bertone de la Opel si de la el mi-a venit ideea sa va caut, mare idiot sunt... de atatia ani...in fine.
  8. Senzor CamShaft sau de ce nu vrea sa porneasca ?

    Salut Brava si Midnight, masina are si alarma originala si alarma pusa, cat de carpaci sunt nu stiu ...am mers si eu pe recomandari de top , vezi doamne , t5 ala luat, adevarat, l-am luat cu 500 e cu transport pe rampa din Fundulea in Domnesti (unde stau) cu tot, ...da , mecanicul ala e din Chiajna-Rosu )
  9. Senzor CamShaft sau de ce nu vrea sa porneasca ?

    Salutare tuturor!!!...A venit si randul meu si nici nu stiu cu ce sa incep. "Off-ul" meu e ca in "povestiri adevarate" despre viatza, dar o sa incerc sa fiu cat mai la obiect si cat mai scurt:) Deci, se facea ca acum 4-5 anisori , am fost si eu la un mecanic mai in varsta (in particular), de la volvo, cu niste probleme de genul caseta directie si schimbat consumabile, dar si consum marit. Legat de ultima, omul m-a pus sa schimb debimetrul de aer, catalizator, si regulatorul ala de presiune benzina(nu stiu cum ii zice)...in fine, operatie care m-a usturat la propriu dar am zis sa o fac ca sa fie bine. Cand am luat masina de la om am constatat ca nu mai pornea din prima cheie, si din ce in ce pornea mai prost si la un moment dat dupa cateva luni nu a mai pornit deloc la cheie. Pornea doar impinsa. Fuga la mecanic si nenea m-a flituilt sa caut un electrician, ca nu e de competenta. Visteria era deja secata. Am gasit un baiat pasionat care repara BMW-uri si a incercat el sa-i dea de cap iar dupa ce am mai schimbat cate un senzor (parca si Camshaft) sau sonda Landa m-am trezit ca masina porneste la fel (impinsa) . Ajung pe la cineva care ma pune sa repar electromotorul ca nu da suficiente rotatii la pornire, il schimb, pun si mai puternic, si nimic, schimb capac delcou si fise...noi, schimb bobina, ajung la Volvo pt. tester, ei o arunca pe ECU, 2000 euro nu-mi vine sa dau , ma duc cu ECU la test in vitan si cica nu are nimic, ma mai duc o data si cica mi-a schimbat un tranzistor ars , inca 400 roni aruncati, cat ghinion sa ai, gasesc un volvo aruncat printr-o curte prin zona Pitestiului la un nene care se jura la Tel ca are Turbo, surpriza este ca avea doar capacul la filtru Turbo, ma rog, iau ECU de pe ala si pun pe al meu, asa ca sa zic ca nu am facut drumul degeaba , dar ce sa vezi , porneste la prima cheie , opresc petru ca mergea si facea urat ( normal, model GLE) , si repornesc, la fel, porneste din prima....ok, zic , acum macar m-am lamurit , e de la Ecu...si urmand sa caut unul second (cand mai strang ceva " firfirei" 500 euro maxim estimam eu sa fie unu second ). Din pacate anul trecut in lupta cu criza nici nu mai ma gandeam eu la T5-ul meu, mai ales ca aveam cu ce sa ma deplasez, asta pana in noiembrie cand se gaseste un pusti istetz care zice ca o face el. Eu simpatizand-ul dar si cu dorintza ascunsa si veche in mine sa o fac am zis sa incerc. Umbla omuletzul pe la fire , alea alea si ce sa vezi ...porneste la cheie dar asta a durat 5 min , dupa mai multe porniri a murit bateria si s-a pus pe o lapovitza care ne-a facut sa renuntam. Dupa cateva luni, in plina iarna, dar pe o zi frumoasa, am zis sa mai incercam , dar bateria cedase definitiv, asa ca am imprumutat alta si degeaba, "Balena" nu mai pornea nici impinsa. Prin vara asta zic sa reiau "actiunea" si achizitionez alt T5, identic, dar care functioneaza, alerga, porneste,nr. austria,etc, in ideea in care mut toata instalatia electrica de pe ala pe al meu si tot trebuie sa o fac sa mearga. Acum sunt in postura ca nu stiu cu ce sa incep si de unde, de pusti nu mai dau si deja am renuntat, Am incercat sa-i dau la cheie si nu mai merge din contact, invarte doar daca pun pe direct, sa citesc codurile nu stiu cum sa fac, led-ul sta aprins continuu...sunt in ceatza total, dar si foarte hotarat sa o fac, mai ales ca mi-a ramas doar ea ... si una pe 2 rotzi, In sperantza ca nu v-am plictisit prea tare cersesc si eu cateva sfaturi, din postura de disperare cumulata in anii astia . Va multumesc anticipat tuturor care vor sa ma ajute cu un sfat, o vorba buna macar... )...0721728673 - Adi