gfieraru

Membru
  • Content count

    409
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by gfieraru


  1. Buna seara,

    simptoamele / sunetul a revenit, rulmentul de sarcina a fost sursa problemelor, dupa schimbare totul a revenit la normal.

    piesa am cumparat de la dealerul Ford 25£ exact idnetic cu cel pe care l-am dat jos de pe masina, ambele fomoco.

    Am observat ca volanul se misca mai usor dupa schimbarea rulmentului de sarcina.

    va urez o seara placuta in continuare si toate cele bune.


  2. Din pacate nu am avut timp sa desfac suspensia dreapta fata de la masina, pe la noi au fost nise ploi torentiale si simptoamele au disparut.

    Deocamdata o sa-l las asa cum este, cand revin simptomele v-a trebuis sa vizitez dealerul FORD si sa comand o pereche de rulmenti de sarcina pentru telescopul din fata.

     

    N.B.

    LA MULTI ANI !!! an nou fericit, cat mai multi km/mile fara incidente.


  3. Buna seara,

     

    multumesc frumos pentru raspunsuri,

    @Midnight Caller da, ma refeream la rulmentul de sarcina de la telescopul din fata, scuze ca nu m-am exprimat in modul corespunzator.

    @MihaiS60 multumesc pentru raspuns

    @MMMihai multumesc pentru sfaturi si raspuns.

     

    Sper ca intre sarbatorile de iarna sa fie vreme frumoasa si sa am timp sa ma ocup de masina, cand o sa am rezultate o sa revin.

    O seara placuta in continuare.


  4. Buna seara,

    Am inceput un topic nou fiindca incerc sa adresez o problema destul de specifica (cel putin pentru mine) si nu am gasit raspunsul la intrebarea mea in alte topicuri despe S60 MKII

    La S60 2011 in ultimele 4 zile am observat cand invart volanul in stange sau in dreapta se aude un troncanit (foarte timid) parca un arc isi da drumul la sarcina, pe volan nu se simte in schimb se simte pe podea si pe pedale, asta se intampla in stationare sau la viteza farte mica <5 mph, la viteze mai mari nu se observa.

    Troncanitul asta parca vine de la roata de sofer, la inspectie vizuala nimic deosebit.

    Lichidul servo este la acelasi nivel unde era cand am luat masina de la dealerul Volvo in 2012, cand trec peste denivelari nu troncane/ nu bate, volanul nu trage.

    Am impresia ca problema vine de la rulmentul de presiune.

    Cam cu 1 saptamana in urma condus pe ninsoare si drumuri cu sare, presupun ca mazga a gazit o cale sa intre pe la rulmentul de presiune si acuma face figuri sau pur si simplu i-a sosit timpul (masina are 110.000 mile)

    Va cer si voua parerea daca ati mai avut probleme asemanatoare, daca da care a fost solutia?

    La schimbarea rulmentului de presiune recomandati sa schimb si alte piese? de exemplu suportul de sus de la telescop? Daca aveti ceva sfaturi/ recomandari in legatura cu schimbarea rulmentului de presiune astea ar fi foarte bine venite.

     

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri,

    Gabi

     


  5. Acum 21 ore, Swift a spus:

    Am fost la tester mi-a gasit problema.

    20170718_123324.jpg

    Buna,

    Am avut o problema asemanatoare la XC90 D5 , cand motorul era in sarcina imi aparea mesajul de engine service required, testul de presiune la intercooler a fost OK, cand am testat tampoanele vacumatice acestea nu mai erau etans (pierdeau vacumul), am schimbat cele 2 tampoane vacumatice si s-a rezolvat problema, motorul se comporta mult mai bine, a revenit boost-ul de la turbo ;)

    Mecanicul ar trebui sa poate sa testeze cu usurinta sistemul vacumatic, la multi de pe forumul din UK am citit ca au avut probleme cu tuburile vacumatice.

    eu am folosit ceva de genul:

    http://www.ebay.co.uk/itm/Hand-Held-Brake-Bleeder-Tester-Set-Bleed-Kit-Vacuum-Pump-Car-Motorbike-Bleeding-/391504285978?hash=item5b2779511a:g:w~AAAOSwInxXMvf0

     


  6. Acum 17 ore, mcflor1981 a spus:

    Buna ziua,

    Sunt de curand posesorul unui Volvo S60, Diesel, an 2011, (172.000 km) din Martie 2017. Revizia autoturismului s-a efectuat anul trecut in luna Iunie 2016 (155.000 km), astfel incat s-au rulat 17.000 km.

    Potrivit cartii de servisare am vazut ca revizia se efectueaza la 1 an sau maxim 27-30.000 km.

    Intrebari:

    - este obligatoriu sa efectuez revizia in Iunie 2017 ? sau cand voi implini cei 182-185.000 km (27-30.000 km) ? Mentionez ca martorul ulei imi indica nivelul optim iar masina nu indica alte informatii cu exceptia mesajului de intampinare "Bespreek tijd voor onderhoud" care prin traducere din olandeza ar reprezenta: "discuta din timp de intretinere / revizie"

    - nu functioneaza scrumiera si nici optiunea pentru incarcare telefon (foarte slab), respectiv nu citeste stick-urile cu muzica. Este posibil sa fie o siguranta arsa, unde se afla panoul de sigurante, as putea sa le inlocuiesc singur? In portbagaj am testat si am curent la priza de 12V

    Va multumesc anticipat pentru efortul vostru de a ma indruma.

     

    Buna,

    masina avertizeaza pentru service cu 1 luna sau 1000 de km mai repede zicand ca este timpul sa se faca programare pentru service, daca revizia nu se face/ DIM-ul nu se reseteaza atunci la moment dat o sa zica ca service overdue.

    In cartea Volvo se zice ca revizia se poate face +/- 1 sau +/- 1000 de km fara ca garantia sa fie afectata.

    Presupun ca masina nu mai are garantie, deci poti face revizia cand doresti tu, din punctul de vedere a masinii este recomandat sa se faca cum scrie in cartea service sau chiar sa se schimbe uleiul la intervale mai mici.

    In legatura cu scrumiera si portul USB nefunctional imi pare rau dar nu stiu daca au siguranta separata dar daca doresti sa le faci sa funtioneze ar fi recomandat sa-l conectezi la VIDA si sa vezi ce erori se gasesc (cel putin eu asa as face)

    Numai bine.

    1 person likes this

  7. Acum 13 ore, Bogdan G a spus:

    @gfieraru, nu merge cu Vida . Trebuie o scula speciala cu care sa citești softul și oricum am descoperit ca sunt 2 tipuri de borduri, unele cu placa video incorporata în bord și altele cu placa video exterioara . Iar dacă pui softul de la un bord la altul, moare bordul și trebuie citit old school direct cu fire lipite pe procesor . O placere, bine ca am și scule din astea ca am stricat 2 pana acum

    Sent from my SM-N920S using Tapatalk

    Din pacate nu am cu ce sa citesc sau programez eprom la masini (inca nu m-am bagat asa de adanc)

    Spor la lucru si numai bine,

    Gabi.


  8. La 22/04/2017 at 9:55 AM, Bogdan G a spus:

    Concluzia este clara , se pot pune borduri TFT pe modelele mai vechi . Toata problema este softul dupa cum am vazut aseara pe masina lui Mihai . 

    PT S60/S80/V70/XC70/XC60 cutie automata 2011-2013 am soft, pt a schimba limba trebuie update Sensus la 3.0 (versiunea cu Trip statistics) si merge tot . 

    PT S60/S80/V70/XC70/XC60 cutie manuala inca nu am soft dar rezolv in maxim o saptamana . 

    @Bogdan GBuna,

    Softul de pe masina mea te-ar ajuta?

    S60 2011 manual, Drive si am trip statistics in meniu. Daca te ajuta te rog sa ma indrumi cum sa-i fac download (sper ca se poate cu VIDA / Dice si pot sa-l uploadez / trimit pe e-mail.

    Numai bine,

    Gabi.

     


  9. Acum 8 ore, alexmitzu a spus:

    Cât a costat înlocuirea injectorului?

    La reprezentanta Volvo inlocuirea injectorului Nr4 a costat £ 580, cum a zis si colegul Brava probabil o sa urmeze restul injectoarelor.

    @ Brava: pretul aproximativ de 1250 ron pe injector include si TVA? In UK la Stealershipul Volvo costa £ 380 bucata (asta cu TVA inclus)


  10. Acum 3 ore, Kopicuc a spus:

    Am si eu o intrebare poate stupida dar fiind nou posesor de volvo s80 nu stiu 

    Cum pun doar contactul pt ca a mea cum apas pe buton si porneste :)))

    S80 2012 d3 163 cp 

    Multumesc 

    Buna,

    Pentru pozitia 1 a contactului se procedeaza cum a zis Cristi

    se apasa butonul start (scurt) fara a apasa pedala de abreaj / frana.

    Pentru pozitia 2 a contactului:

    Se apasa butonul start vreo 3 secunde fara a apasa pedala de ambreaj / frana.

    (Cel putin la S60-ul meu din 2011 asa se procedeaza)

    Cati mai multi km fara incidente.


  11. Acum 19 ore, Maurice a spus:

    Salut si bine ai venit pe forum.

    Ne bucuram de prezenta ta aici dar ne-am bucura si mai tare daca ati intra (aici ma refer la toti cei care intra doar atunci cand au o problema ca o ultima speranta de ajutor) nu doar cand aveti probleme/plangeri.

     

    In legatura cu ce ai scris, eu am update-urile facute la ultima versiune acum 2 saptamani, o sa verific daca e vreo diferenta pentru Pilot Assist.

    Update-urile sunt facute la revizia de 30.000 km in baza "garantiei" deci daca apare inseamna ca-i moka, daca nu apare e pe bani (din pacate) si din cum apare link-ul presupun ca- pe bani.

    Buna,

    Updateurile sunt gratuite, ceea ce descrie colegul KSamuel este un upgrade pentru ca a fost facut pentru un model mai nou de masina chiar daca hardware-ul este acelasi.

    Reprezentanta are dreptul sa ceara bani pentru upgrade cu exceptia daca cu softwareul vechi este cu probleme (de exemplu tot se blocheaza, da erori...) atunci clientul poate sa se apeleze la reprezentanta si sa ceara rezolvarea problemei dar si in cazul asta reprezentanta poate sa faca dar re-load la software-ul original / updatat sau sa fie binevoitori si sa ofere sa faca un software upgrade pe gratis / pe garantie.

     

    Eu cand am avut un software upgrade (ca sa am trip statistics in meniu) mi-a disparut setare din meniu de RHD sau LHD pentru faruri, ceea ce a insemnat o alta vizita la reprezentanta.... toate facute inca pe timpul garantiei, daca faceti upgrade la soft va recomand sa verificati ca totul functioneaza si ca nu au disparut lucruri din meniu.


  12. Buna,

    S60 2011 a decis sa incerce sa devina mai economic si sa reduca din cilindri functionali.

    Alaltaieri dimineata i-am facut MOT (ITP) -ul , seara pe drum spre lucru 80 mph, deodata imi apare antiskid service required si engine sistem service required, lipsa de putere + limitare la 2000 rpm si motorul suna parca merge pe 2 sau 3 cilindri.

    Am sunat la Volvo recovery m-au dus acasa + masina pe platforma, ziua urmatoare masina a fost dusa la reprezentanta Volvo, eu am primit un BMW 335 cu 5000 de mile pe bord ca si masina de schimb.

    Cei de la reprezentanta au zis ca a cedat un injector si costuri anticipate: £ 600 pentru schimbarea unui singur injector.

    BMW-ul merge suuper schimbator automat + pedal shift.


  13. Buna seara,

    Azi sotia mi-a zis ca la XC90 2006 D5 automat de cateva saptamani anti skid service tot ii apare, dar de cateva zile mesajul de eroare nu mai dispare.

    Am citit DTC -urile:

    BCM 0133 brake pressure sensor 2 signal too low

    BCM 0136 brake pressure sensor sensor 1 & 2 signal outside its permitted range

    Am verificat presiunile actuale fara sa apas pedala de frana:

    Brake pressure sensor 1: - 0.06 bar

    Brake pressure sensor 2: 38.61 bar

    (normal intre 0 si 170), am apasat pedala de frana si ambele valori cresteau intro masura egala.

    Sa mentionez ca in trecut a mai o problema asemanatoare si atunci sulitia a fost curatarea mufei (la test atunci senzorii citeau acelasi valoare)

    Se pare in momentul in care am facut testul senzorul Nr.1 si Sensorul Nr.2 erau in stare de functionare, dar decalibrate

    sau este o problema mecanica / hidraulica la nivelul sistemului de franare cauzand presiune constant crescuta in circuitul Nr.2.

    sau am un senzor pe duse

     

    Intrebarea mea ar fi daca ati mai intalnit problema asta? Daca da care a fost sursa si solutia problemei?

    Este posibil ca din cauza bateriei sa se decalibreze senzorii de presiune de la frana? (masina este din 2006 si inca are bateria cu sigla Volvo presupun ca cel din fabrica, daca las contactul in pozitia 1 si pornesc muzica in mai putin de 5 minute apare mesajul de low battery, dar de pornit porneste fara probleme)

     

    Multumesc pentru raspunsuri / pareri.

    Gabi

     


  14. Acum 9 ore, Mircius a spus:

    Am și eu o intrebare

    imi picura apa pe la plasticul unde e city safety in masina

    stie cineva despre așa ceva?

    Salut, eu am avut problema parbrizului partial dezlipit la S60 2011, masina inca avea garantie extinsa cand cei de la Volvo mi-au zis ca intra apa la parbriz, mi-au sugerat sa schimb parbrizul pe asgurare (casco), eu le-am cerut sa rectifice problema pe garantia extinsa la care raspunsul lor a fost ca nu face parte din garantie zicand ca parbrizul este 'ornament' dupa asta am facut reclamatie la Volvo UK, a doua zi m-au sunat de la service sa-mi faca programare pentru re-lipirea parbrizului, pana la urma au schimbat parbrizul pe unul nou.


  15. Acum 23 ore, Bogdan G a spus:

    Poți argumenta cele de mai sus pt ca induci lumea în eroare rau .

    Revizia este 420 lei la D2 adică ceva mai ieftin ca la un Passat 2.0 TDI euro5 .

    Xenon și dotări de top poate avea și D2 ul .Dacă e D3 nu înseamnă că are Xenon și Blis . Nu înțeleg de unde scoți toate astea ?

    Piese la demontări sunt gârlă și mai ieftine ca la Golf 6 .

    Și încă ceva, piesele OEM Volvo sunt mai ieftine decât AUDI OEM, asa ca nu înțeleg cum e scump Volvo .

    Singurele piese mai scumpe la Volvo sunt farurile cu Xenon care la Audi A4 sunt 3000 lei și la Volvo S60 4000 lei .

    În rest preturile sunt pe acolo pana ajungi la motor unde e jale, un EGR original 1100 lei la Volvo vs 2200 lei la VW .

    Garnitura de chiulasa originala Ford 91 lei iar una de TDI vreo 250 lei OEM VW .

    Nu mai vorbesc de piese de articulație unde setul de flanșe pe original ford costa 320 lei setul de 2 iar pe Audi te apuca plânsul, flansa, rulment plus protecție amortizor vreo 400 lei pe original pe o singura parte . 800 lei vs 320 lei ? Scump rău frate Volvo .

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    Buna,

    In legatura cu dotarile pot sa zic ca nu depinde de motorizare ci depinde de cum a fost comandata masina.

    De exemplu stiu S60 Drive din 2011 care are driver support, voice control, bluetooth, radio + televizor digital, camara fata, senzori parcare, adaptive cruise control, scaune piele incalzite in fata, faruri HID (Xenon) active bending, roti pe 18", body kit pe exterior...

    In legatura cu motorul Drive este ok, acuma urmeaza sa-i fac programare pentru service-ul de 100.000 de mile si inca functioneaza pot sa zic ca sunt multumit de masina.


  16. Buna,

    Masina respectiva are 2 tampoane vacumatice, furtunasul care este conectat la suportul de motor este un furtunas de vacum, in general daca vacumul se pierde apare martrul de engine service required pe bord cand motorul este in sarcina.

    Daca furtunul este rupt si nici eroarea nu paare inseamna ca cine probabil a anulat tamponul vacumatic.