McCIUKEN

Membru
  • Content count

    317
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by McCIUKEN


  1. Polonezul a gasit eroare la senzorul de pe axa cu came dar senzorul este deja nou. Nu am mai intrat sa va spun pentru ca nu am considerat ca am inaintat in vreun fel.

     

    Am descoperit zilele trecute care este problema!

    La motoarele D5 exista 3 feluri de axa cu came. Motorul care a fost pus pe masina este mai nou decat ce a avut inainte din fabrica deci in softul de 163 de cai pentru masina asta, nu este axa cu came "care trebuie" partea care o citeste senzorul este diferita. O sa-i pun zilele astea soft de 185 de cai si va anunt daca s-a rezolvat problema.


  2. Acum 2 ore, i love VOLVO a spus:

    Salut. Cand o apuca pe ea sa porneasca, insisti la automat sau porneste normal?   Poti incepe de la pompa de presiune, senszor presiune, presiunea in rampa care ar fi, apoi injectoarele.   Am o pompa de presiune folosita dar buna pentru xc90 d5 163cp si cumva cred ca se potriveste si pe 185cp.  Daca vrei ti-o trimit.   Stii sa o schimbi singur?  

    Multumesc frumos pentru sustinere.

    Pompa de inalte e noua, baterie noua, electromotor nou, CEM nou, nu stiu ce alte calculatoare noi, toti senzorii de pe motor sunt noi, calculator resoftat, CAN upgrade, in service au facut proba cu 2 randuri de injectoare. Masina a fost si la reprezentanta volvo si testele nu au aratat nimic concludent. Cu calculatoarele si tot ce este monitorizat de calculator nu are cum sa fie vreo problema decat daca vreun circuit de monitorizare este intrerupt. Sunt sigur ca problema este una mica si simpla pe care toata lumea a trecut-o cu vederea.

    Maine il pun pe polonez sa bage presiune pe conducta de motorina sa vad daca are vreun por, sa verifice fitingaraia, filtrul de motorina daca e pus bine.... daca nu e de acolo ma gandesc la vreun fir care face contact imperfect. De la cureaua de distributie nu cred ca e... dar il pun sa verifice si acolo daca e la semn.

    Cand vrea ea sa porneasca, apas pe buton si porneste din prima. Daca nu porneste, invarte cam 10-15 secunde si se opreste. Apas din nou si tot asa face. Cel mai mult am incercat de vreo 6 ori, cred, si nu a vrut. Cand apas pe buton si porneste, invarte de vreo 10 ori sau mai mult ceea ce nu mi se pare normal... cred ca dupa 2 rotatii, calculatorul stie deja pozitia pistoanelor si de la a 3-a, cand injecteaza motorina, ar trebui sa porneasca.


  3. Am conectat un veepeek la obd si am scanat erorile cu garage pro. Masina era nepornita de 30 de ore cam asa... Inainte sa invart motorul am observat tensiunea bateriei cam scazuta 10.9 volti... cam ciudat tinand cont ca este baterie este noua

     

    1620914974425929501637138058235.thumb.jp

     

    Am apasat butonul de start, tensiunea a scazut la 10.5v dar motorul s-a invartit normal insa mai mult ca de obicei, aprox 30 de secunde... masina nu a pornit. Am calcat frana si am pus un patent intre bord si pedala, am desfacut colierul de la filtrul de aer, am apasat butonul de start si apoi m-am dus in fata si i-am pulverizat sprai pentru frane in furtunul de admisie in timp ce motorul se invartea. Nu a pornit. Am mai apasat odata butonul si pana sa ajung in fata sa mai dau cu spray a pornit la sfert. De obicei cand e in toane bune si porneste fara spray motorul se invarte cam de multe ori pana porneste.

     

    Dupa ce am pornit am scanat din nou am gasit ceva acolo... maine dimineata am programare la un mecanic polonez. Cand i-am zis ca masina a fost la volvo si nu i-au dat de cap a zis ca nu-l intereseaza si ca sa vin la el. Exact ce am zis eu cu calculatoarele. Lu' asta nu-i trebuie calculator. Omu' e polonez :))

     

    Off topic ca sa va faceti o idee mai buna despre situatia asta. Eu conduc in mod normal un mercedes e class amg night edition din 2016 care din pacate este in service din data de 6 martie cand m-a lovit un cetatean care nu a vazut semnul de stop si m-a lovit fix la jumate cu toata viteza. De atunci am condus un m4 din 2019 care e un "rahat" de masina si m-a facut sa-mi fie foarte dor de comfortul din mercedes.... pasionat fiind de volvo si de cai putere, a cam iesit la suprafata o veche dorinta de a mea de a face un t5 cu bloc diesel... masina asta a fost candidatul perfect. 

    Screenshot_20210513-145229_Garage Pro.jpg


  4. Dupa ce ca v-am spus povestea ei... tot vorbiti de parca ar fi ultimul junghi... masina asta a fost si ramane TANC! Iar problema intermitenta a aparut in timp ce "mecanicii specialisti" lucrau la schimbarea de motor. Au indoit freun fir sau o teava si aia a fost.

    Daca eram in Romania va dati seama ca in secunda 2 imi faceam programare la Bogdan sau la Alex dar sunt stabilit in Anglia. Aici nu prea sunt mecanici din aia adevarati care au diagnosticat rabe si tractoare... astora daca le iau calculatorul din mana nu mai stiu nimic. 

    20210512_215146.jpg

    20210512_215139.jpg

    20210512_201648.jpg

    20210512_201621.jpg

    20210512_201330.jpg

    20210512_201320.jpg


  5. Dupa ce ca v-am spus povestea ei... tot vorbiti de parca ar fi ultimul junghi... masina asta a fost si ramane TANC! Iar problema intermitenta a aparut in timp ce "mecanicii specialisti" lucrau la schimbarea de motor. Au indoit freun fir sau o teava si aia a fost.

    Daca eram in Romania va dati seama ca in secunda 2 imi faceam programare la Bogdan sau la Alex dar sunt stabilit in Anglia. Aici nu prea sunt mecanici din aia adevarati care au diagnosticat rabe si tractoare... astora daca le iau calculatorul din mana nu mai stiu nimic. 

    20210512_215146.jpg

    20210512_215139.jpg

    20210512_201648.jpg

    20210512_201621.jpg

    20210512_201330.jpg

    20210512_201320.jpg


  6. Dupa ce ca v-am spus povestea ei... tot vorbiti de parca ar fi ultimul junghi... masina asta a fost si ramane TANC! Iar problema intermitenta a aparut in timp ce "mecanicii specialisti" lucrau la schimbarea de motor. Au indoit freun fir sau o teava si aia a fost.

    Daca eram in Romania va dati seama ca in secunda 2 imi faceam programare la Bogdan sau la Alex dar sunt stabilit in Anglia. Aici nu prea sunt mecanici din aia adevarati care au diagnosticat rabe si tractoare... astora daca le iau calculatorul din mana nu mai stiu nimic. 

    20210512_215146.jpg

    20210512_215139.jpg

    20210512_201648.jpg

    20210512_201621.jpg

    20210512_201330.jpg

    20210512_201320.jpg


  7. Update. Face figuri si cu rezervorul plin ochi,  si la cald si la rece, dar nu mereu... doar cand vrea ea, deci problema e aleatorie si deocamdata nu mi-a facut asa de prea multe ori ca sa imi dau seama de vreu tipar. O sa incerc cu motorul cald si rece sa-l opresc si sa-l pornesc de 10-15 ori la rand... 

    Ma gandesc acum sa deconectez traseul de motorina de la rezervor si sa bag presiune ca sa vad daca iese pe undeva...

     Si de acum sa o pornesc mereu cu testerul conectat.

    Daca se nimereste sa faca asa cu testerul conectat o sa vad pe tester de ce nu a pornit? Masina nu are nici o eroare in bord, nici un bec aprins si nici pe tester nu da nici o eroare.... dupa ce porneste merge normal...

    In legatura cu banii bagati in ea; eu am cumparat masina asa defecta cu 1000 si deocamdata nu am investit nimic. Am luat-o foarte ieftin zic eu... cureaua s-a rupt acum mai bine de 2 ani la fostul proprietar, el o avea din 2009.... era masina lui de suflet si de aia a chetuit atatia bani. De atunci masina a stat numai in service pana acum 2 saptamani. Eu o am de o saptamana.


  8. Salutare prieteni. Cred ca am lipsit vreo 5 ani dintre voi (m-am ratacit in skoda, hyundai, bmw si mercedes). Am acum un volvo s80 2.4d 175 de cai automat din 2007, cu carnet de service stampilat la reprezentanta volvo pana in 2016, caruia acum 2 ani i s-a rupt cureaua de distributie. A primit alt motor si dupa aia nu a mai vrut sa porneasca. Porneste doar cand vrea ea... la intamplare. Masina are toti senzorii de la motor noi, pompa de motorina noua... a fost codata si resoftata... in total s-au bagat 6 sau 7 mii in schimbarea asta de motor care a durat 2 ani... si masina tot face pe nebuna cand vrea ea. Daca porneste merge impecabil fara nici o problema si pe orice distanta. Dar daca o opresc nu stiu daca o mai pornesc.... ieri am pornit-o cu un spray de incarcat brichete dar nu stiu daca nu cumva s-a nimerit sa dau cu spray fix cand a vrut ea sa porneasca. In bord are o singura eroare engine service required si e din cauza ca nivelul de ulei e la maxim. Trebuie sa scot 100ml. In calculator nu are stocata nici o eroare...

    Primul meu gand a fost ca pe undeva pe traseu conducta de motorina trage aer... aici pe forum am gasit ca pompa de motorina ar avea un pon care se oxideaza... Ca sa il verific pe ala trebuie sa scot pompa din rezervor? Deocamdata am facut plinul la masina si o sa o tin plina tot timpul ca sa vad daca nu cumva baietii de la service cand au schimbat pompa, nu au crapat furtunasul de transfer din rezervor.... cum as putea sa verific daca trage aer si pe unde.


  9. Salutare prieteni. Am dat peste un set de pistoane Venolia noi noute cu 10 milioane lei vechi. Pomana curarata. Problema e ca pistoanele au 81.6 mm iar blocul are 81mm si nu as vrea sa alezez blocul. Am zis sa postez aici poate ati auzit de cineva care a facut treaba asta.


  10. Pana in 2007 s60 si v70 arata la fel din fata (ma rog alta forma la proiectoare si la faruri un pic acolo ceva inauntru) si dupa 2007 s80 si v70 arata la fel din fata... imi pare rau ca trebuie sa-l contrazic pe alex....

    Si avem aici un tip care compara volvutul v70 cu audi a6. Eu m-am ofticat cand am citit pe wikipedia ca este s60 compacta si competitor al seriei 3. Pai in anul 2000 cand a iesit s60 ce seria 3 avem? E46. Pai nu are treaba e46 cu s60. Parerea mea. Si nici compact nu cred ca e. In wikipedia poate sa scrie oricine. Cred ca ar tebui sa modificam

     

     


  11. O blonda isi aseaza pe noptiera un vibrator si o banana si apoi se duce la baie.

    Banana catre vibrator:

    - Si la tine e tot prima data?

    - Nu.

    - Si ce tremuri asa? Ca m-ai speriat de tot.


  12. La 9/23/2017 at 0:47 PM, Bogdan G a spus:

    Limitatoarele de bracaj au cca 100g deci ce masa sa reduci ? Poate am înțeles eu altceva însă masa asta înseamnă.

    Sent from my SM-N920S using Tapatalk

    Ai inteles bine. Nu le-am cantarit, dar daca am bascula si fuzeta din aluminiu, m-am gandit sa scap de greutatea aia inutila de acolo. Si cu ocazia asta nu mai schimb nici bucsele alea de cauciuc pe care se sprijina limitatoarele. 


  13. La 9/13/2017 at 11:13 PM, Midnight Caller a spus:

    Se poate dacă mai filetezi bieletele de direcție :))) ca să nu îți stea rotile in plug, ca nu o sa mai faci geometria în veci.

    Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

    Abia acum ca am gasit poza asta, am inteles ce ai vrut sa spui. 

     

    received_1661704707214438.jpeg

    Deci se poate dar trebuie sa-i pun si bielete ca alea de jos


  14. Salutare prieteni. Vreau sa reduc un pic din masa suspendata si ma gandeam sa scot limitatoarele de bracaj. Am aflat ca volvo xc90 p2 nu are limitatoarele astea pe fuzeta ci incorporate in caseta de directie. Fiind vorba de aceeasi platforma... ma gandeam ca as putea sa montez caseta de directie de pe xc90 pe al meu v70 :-D. Stie cineva... si poate imi spune si mie :-D daca aceasta caseta de xc90 se poate monta pe cadrul motor de v70?


  15. Trebuie schimbat asa cum a zis alex la 5 ani sau mai devreme. Volvo spune ca nu trebuie schimbat nici uleiul din cutie... pentru ca ei estimeaza o durata de folosire a masinii de 10 ani maxim. Fluidele este bine sa le pui originale. Pentru ca garniturile, simeringurile, cauciucaraia cu care intra in contact sunt sensibile la produsele competitorilor.

    2 people like this

  16.  

    Acum 10 ore, Midnight Caller a spus:

    La 400 de cai îți trebuie minim injectoare de 1000cc, ca să nu mai zic ca nu tine blocul ala atât neranforsat. De biele nu mai zic.

    Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

    Edit B5234T. Injectoare de 1800 sunt prea mari? Am gasit super ieftine. Sunt standard pe o masina. Daca imi dai un suc iti spun pe care :ph34r:


  17. Salutare prieteni. Am un proiect b5244t la care inca sunt in stadiul "pe hartie" si ca sa depasesc momentul asta care tine de vreun an... m-am gandit sa incep cu turbina. Ma gandesc la borgwarner s400 pentru ca cica face intre 400 si 900 de cai... daca stie cineva cu ce se mananca turbinele astea... si cam la ce sa ma astept in special de la modelu asta, va rog ajutati-ma.  http://www.ebay.co.uk/itm/291970136030

    1 person likes this

  18. Pune masina la punct cu clapeta nemodificata, sa nu mai ai nici o eroare. Abia dupa aceea poti pune clapeta cu senzor hall. Pentru ca senzorul hall il reglezi fizic sa se potriveasca voltajul cu clapeta nemodificata. Eu am mers 1 an cu clapeta cu senzor hall nereglata cum trebuie si tot asa am cautat sa resoftez. Dar nu ai ce sa resoftezi ca problema e fizica. Cand mi-am luat C70 i-am masurat clapeta si asa am reusit sa reglez senzorul hall de pe V70 cum tebuie.