gabrielpost

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by gabrielpost


  1. In sfarsit am prins o programare la Primus...soft proiectoare ceata 84ron,soft incalzire scaune 84ron,total cu manopera+tva 383ron.Scaunul nu au reusit sa il faca sa functioneze,au incercat reload PSM si au spus ca nu se poate...am observat ca masina donatoare este din 1999,am vreo sansa daca caut scaun electric din 2002 sa schimb doar unitatea de comanda? Cei de la Primus nu au stiut ce sa zica...daca nu,il las asa si gata...am timp in 30sec sa il reglez :D


  2. Chiar nu exista alta obtiune in afara de Primus unde sa pot instala softurile? Cei de la departamentul "service" sunt in ultimul hal de nesimtire...am facut 2 cereri prin formularul online si nu m-a sunat nimeni...am reusit sa ii prind la telefon,de doua ori in 3 zile mi-au promis ca ma suna in 30 min sa imi zica preturile si sa imi faca programare si nimic....


  3. Salutare forumisti! Desi am contul pe forum facut de ceva timp,nu prea am postat,dar am urmarit cu interes discutiile de aici.detin un volvo s80 din 2002,motorizare D5244T.Masina a venit din fabrica cu interior textil,scaune manuale,fara incalzire,fara proiectoare de ceata.Cum aveam ceva pitici la cap,am achizitionat sh un set de proiectoare,un interior din piele cu incalzire si un scaun sofer cu comenzi electrice si memorie.masina este precablata,am conectat scaunul si functioneaza 30sec dupa care, pauza.Se poate rezolva ceva sau necesita soft la reprezentanta? Pentru incalzire si proiectoare stiu ca se pot activa doar la reprezentanta,dar nu am gasit nimic concret despre scaun.Am intrebat aici ca sa stiu daca mai mut tapiteria de pe scaunul manual pe cel electric..Multumesc!


  4. eu am reusit sa il lipesc,dar colegii volvisti ar putea considera lucrul acesta o tiganeala...am tot cautat o pompa defecta pentru capac dar nu am gasit...dupa vreo doua incercari de a lipi fisura cu diversi adezivi,am rupt stutul de tot,l-am degresat bine si potriveala a facut ca valva de la o camera de bicicleta sa intre fortat pe interiorul stutului(dupa ce i-am pilit cu dremel-ul filetul)...am bagat fortat valva unsa cu superglue(jumate in capacul pompei jumate in capatul de stut rupt) si dupa aceea am dat cu adeziv cu gluegun-ul de jur-imprejurul imbinarii...deja am un an de cand am facut reparatia si nu a mai scapat motorina...de preferat ar fi de schimbat capacul pompei,dar cum nu am gasit,si nici buget de pompa noua nu am avut,am improvizat...