tehnicdvd

Membru
  • Content count

    176
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by tehnicdvd


  1. La 13.08.2017 at 1:40 PM, LucianBBN a spus:

    Si normal ca pe langa bune mai vin si mai putin bune..... 

    Mi s a aprins iar.....am oprit motorul si s a aprins dim nou dupa 5 min. 

    Urmeaza diagnoza miercuri . 

    IMG_2576.JPG

    De regulă  mesajul apare in fiecare an, pe anunță sa mergi sa schimbi filtrele, uleiul, este explicat pe forum cum scapi de mesaj. Asteptam sa vedem pretul final pe care-l investesti in masina ?


  2. La 5/31/2017 at 10:44 PM, Sebybran a spus:

    Salutare...rog respectuos daca poate cineva sa imi dea ceva idei inainte sa merg pe la doctori auto ,,no name,,:unsure:...deci...volvo v50 1.6 2006...

    Problema...cand o accelerez in sarcina cam pe la 3000 de ture imi ramane acul acolo si imi apare minunatul mesaj : ANTI-PATINAGE REPAIR DEMANDEE..

    Daca i-au contactul si il pun din nou dispare...pana la urmatoarea acceleratie mai tare...Va rog sa nu ma injurati daca trebuie sa raspundeti a nu stiu cata oara si ptr mine...Multumesc...Sebi/ Brasov/35 ani...:)

    Am pățit-o și eu, aveam 2 mesaje și motorul intra in protectie. La mine a fost  Valvacontrol turbină.Aveam presiune prea mare in turbina si de aceia imi intra motorul in protectie si nu trecea de 3000rp Pot fi si furtunurile de vacuum. Fă o diagnoză pe vida+dice


  3. La 10/25/2012 at 8:03 PM, Gex a spus:

    De vre-o doua zile ma streseaza un mesaj in bord "ruim tijd in v. onderhoud",imi apare la pornirea cheii,dispare pe parcurs cat merge masina , apoi la dupa ce opresc cheia imi apare iarasi.Daca stiti cineva,help me please,se pare ca e in olandeza.

    am tinut apasat pe butonul de reset odometer, am mutat cheia pe pozitia 2 tinand apasat in continuare si am asteptat pana cand triunghiul galben din bord (care era aprins deja) a inceput sa clipeasca. Apoi am luat degetul de pe butonul de reset odometer (cca 2 secunde) si mesajul de service reminder a disparut! 


  4. Acum 5 ore, Cujacha a spus:

    Multumesc Dan Untea. Sunt totusi putin confuz. Daca scrie pe motorul si in cartea masinii anumite coduri pe care trebuie sa le respect, si nu scrie nimic de C1... C1 a aparut special pentru rezolvarea problemelor DPF? N-ar trebui ca C1 sa respecte (includa) si normele de la inceput pentru motorul meu? In primul rand e ulei de motor, si apoi ptr. DPF, nu?

    NU vreau sa fiu capos, insa din moment ce sunt atatea masini cu DPF n-ar trebui ca pe cat mai multe uleiuri sa scrie acea norma? 

    Am gasit un Liqui Moly cu celelalte norme si cu cu C1, dar nu am cum sa-l iau din Anglia. Iar la Castrol, daca bag pe calculator datele masinii imi apare Castrol Magnatec 5W-30 A5.

    In ce priveste VIN-ul, stiu ca masina e din 2007, pentru ca e scoasa in februarie 2007. Insa am inteles ca sunt si masini din 2007 fara DPF. E in VIN vreo cifra care sa-mi spua clar daca am DPF sau nu?

    Cele bune.

    Din VIN nu reiese dacă ai sau nu dpf. Dacă există el este localizat, vezi poză. Legat de ulei, trebuie pus ce se recomandă, dar au apărut ulterior uleuiri cu normă mai bună.

    IMG_5950.jpg


  5. Acum 9 ore, Cujacha a spus:

    Chiar ma apuca disperarea. Aici nu reusesc sa gasesc Liqui Moly.

    NicolaeSorin, multumesc. Cred ca C1 e bun pentru DPF, dar in primul rand ma intereseaza sa respect ce scrie in cartea masinii: adica B5 si WSS M2C913B. Iar asta pentru ca, chiar daca au aparut tot felul de uleiuri noi, motorul meu tot din 2006-07 este, iar proprietatile uleiului trebuie sa fie ptr acest motor.

    Apoi, sincer, chiar nu stiu daca am DPF. VIN-ul meu este: YV1MS754172298974. Dar nu stiu sa-l citesc. Daca ma poate ajuta cineva ar fi fain.

    Mai astept pareri legat de care marca ar fi mai de incredere dintre cele de care am scris mai sus. Pana acum o bila alba pentru Motul.

     

    Din VIN rezultă că mașina ta este din 2007(vezi că a cincea cifră după litera S este 7) și ai DPF. Dacă nu este anulat, este recomandat să pui ulei cu norma c1. Am și eu mașina tot din 2007 și când aveam DPF puneam Castrol c1 și după ce mi-am anulat DPF-ul pun doar FORD FORMULA F, foarte bun și foarte ieftin, pe la 25-30 lei/l, aici în România. 

    Ford formula F: http://www.emag.ro/ulei-motor-ford-formula-f-5w30-1l-1343792/pd/DF1FM3BBM/?gclid=CM3Uvbi82tICFZYW0wod3IEEhQ&ref_cmp=ps&emagi_click_id=ab03e6fd26fd041ad51f3b63077a39c9


  6. Nu știu pe ce am apăsat la telecomandă, ce combinație întâmplătoare am făcut, pentru că de ceva vreme mașina fluieră la închiderea/deschiderea ușilor, fluieră când semnalizez stângă(de 3 ori sau o dată), fluieră când acționez avariile. 

    Are cineva idee cum să scap de acest fluierat ? 

    S40 II din 2007(1.6D)


  7. Acum 10 ore, Midnight Caller a spus:

     

    Cica a adus-o un batranel la politie impreuna cu ceva acte daca am inteles bine

    Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

    Da așa a fost. Mi-au fost furate din sectorul I și au fost predate la o circă din Sectorul VI de un bătrânel. Actele le-am recuperat în întregime, cheia de la mașină și un memory stick. Sigur a fost un drogat care l-a interesat doar banii, aveam acolo și un laptop de 1000 e cu multe din munca mea pe el.

    13641266_1183428718363417_1209032750542580189_o.jpg


  8. Acum 3 ore, Bogdan G a spus:

    Pai nu ai decat usa sofer si torpedo . Insa nu-ti rezolva problema .

    Rezolvarea este simpla, reprezentanta Cluj, dezactivata cheia furata si comandata o cheie noua . 

    M-au spart ăștia de la Cluj, mă costă toată distractie in jur de 1500 lei?! Din care 750 lei doar cheia nouă.