Sign in to follow this  
Followers 0
tiberiuvisanoiu

Intreruperi in acceleratie

22 posts in this topic

salutare!

         Sunt proaspatul posesor al unui volvo v50, 1.6d din 2007. Ma confrunt cu o problema: in acceleratie, dupa 2400 de ture, intrerupe si se aud ca niste pocnituri la motor. intreruperile nu sunt tot timpul...doar dupa ce merg o perioada . iar acum cateva zile, mergand pe autostrada, tot in acceleratie...dintr-o data nu s-a mai accelerat...s-a aprins in bord controlul stabilitatii...si s-a oprit. dupa ce am tras pe dreapta am pornit motorul fara nici o problema si fara nici un martor aprins in bord. Pe tester nu apare nici o eroare.

      A mai patit cineva asta?  (imi cer scuze daca s-a mai postat despre problema mea...dar nu am gasit)

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fugi cu ea la un tester si vezi ce erori au ramas stocate

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, tiberiuvisanoiu said:

salutare!

         Sunt proaspatul posesor al unui volvo v50, 1.6d din 2007. Ma confrunt cu o problema: in acceleratie, dupa 2400 de ture, intrerupe si se aud ca niste pocnituri la motor. intreruperile nu sunt tot timpul...doar dupa ce merg o perioada . iar acum cateva zile, mergand pe autostrada, tot in acceleratie...dintr-o data nu s-a mai accelerat...s-a aprins in bord controlul stabilitatii...si s-a oprit. dupa ce am tras pe dreapta am pornit motorul fara nici o problema si fara nici un martor aprins in bord. Pe tester nu apare nici o eroare.

      A mai patit cineva asta?  (imi cer scuze daca s-a mai postat despre problema mea...dar nu am gasit)

Va multumesc!

Salut,

Folosește un tester VIDA-DICE dedicat Volvo ca să poți vedea erorile stocate. Dacă folosești alt tester, e posibil să nu îți vadă din ele sau să îți afișeze erori irelevante.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri!

Imi puteti recomanda pe cineva din Ploiesti sau din imprejurimi cu un tester vida/dice?  dupa o noua testare cu un autocom, a aparut o eroare la clapeta de acceleratie. 

In aceasta seara s-a mai intamplat ceva: mergand spre casa de la servici, masina nu a mai vrut sa traga limitandu-se la 3000 rpm . in bord nu am nici un martor aprins. dupa cateva minute si dupa cateva incercari de accelerari esuate, masina si-a revenit, accelerandu-se normal. intrebarea mea este: are vreo legatura aceasta limitare cu clapeta de acceleratie? sau cu dpf infundat (am mai citit pe forum). ma gandesc ca daca ar fii dpf infundat...masina s-ar limita tot timpul la 3000rpm

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mulți ani pe 2017! :occasion18:

@tiberiuvisanoiuexistă un topic pe forum cu toți posesorii VIDA/DICE din țară. Bagă o căutare și trimite un mesaj pe privat persoanei/persoanelor pe care le găsești din Ploiești.

Din ce știu, dacă e clapeta de accelerație, se poate curăța mai repede și mai ieftin decât un DPF înfundat.

Succes la căutat și găsit cauza sâcâielilor! Și dă-ne de veste când ai reparat-o :)

Numai bine!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara!

dupa o diagnosticare cu un tester vida/dice mi-au ramas stocate urmatoarele erori:

 ECM - 68C7 Intercooler bypass throttle - faulty signal

 ECM - 68D7 Intercooler bypass throttle - Jammed

 ECM - 9130 Inlet control valve - faulty signal

 ECM - 9140 Inlet control valve - jammed

EPS -0071 power suply signal too low

TRM- E010 power suply too high voltage difference.

Ma poate ajuta cineva pentru a deslusi aceste erori? 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai dacă zici ce motor ai .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa intercooler bypass throttle ar trebui sa fie un 2.0D

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și 1.6d are bypass throttle . 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, Bogdan G a spus:

Numai dacă zici ce motor ai .

 

Edited by Dan Untea

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

On 1/24/2017 at 11:13 PM, Bogdan G said:

Numai dacă zici ce motor ai .

salut!

mototrul este 1.6d, 109cp.

am desfacut clapeta de acceleratie, am curatat-o cu un spray de carburatoare...s-a simtit o imbunatatire ...dar astazi a inceput , cand si cand, sa se plafoneze la o turatie de aprox 3000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ma ierte posesorul topicului pentru offtopic...

Din pura curiozitate: Intercooler bypass throttle  SI  Inlet control valve sunt in corpul clapetei de acceleratie ?

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cu intreruperile o am si eu...plus pornirea foarte greoaie la rece...s40 2.0d din 2005...pompa de injectie schimbata...injectoare verificate...alternator...baterie...etc...si problema persista...plus un balbaiat la pornire de vro 10min cu mult fum alb...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa vro 4000 lei investiti in care am tot schimbat regulatoarele ce vin pe pompa de injectie...mecanici au decis sa iau o pompa completa....zis si făcut ...si ca sa vezi...masina merge la fel de prost...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 25.01.2017 at 7:51 AM, Bogdan G said:

Și 1.6d are bypass throttle . 

 

 

Bogdan unde te pot gasi si eu...poate ii dai u de cap...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai vazut 2.0D care faceau la fel, aveau injectoarele verificate si bune in teorie, dar in practica erau defecte.

 Cand o pornesti la rece si merge in 3, opreste fiecare injector in parte si sa te uiti pe rpm ce diferenta se sesizeaza. MARE ATENTIE!!!! injectoarele se opresc din VIDA, daca te apuci de scos conectori la injectoare s-ar putea sa ai nevoie de un ECM reload.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca scoti injectorul in mers se dezactiveaza acel injector . Stergi eroarea cu testerul si merge din nou . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti trimit unul caruia ii trebuie reload din cauza asta? 

Il rog repede pe tipul cu platforma sa o lase la tine in drum spre Primus :D

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Ma numesc Andrei sunt din Focsani si este prima mea postare pe acest forum, sper sa nu gresesc topicul

Masina cu semnatura este un Volvo v50 2005 2.0d 100kw

Problema intalnita este in felul urmator, dimineata cand pornesc motorul dupa cca 10secunde relantiul incepe sa oscileze foarte putin sus-jos, pe varful acului turometru este foarte putin sesizabila miscarea dar motorul se simte ca parca se ineaca foarte putin si in sec. urmatoare isi revine dar senzatia este ca un fel de rontait, am incercat sa pornesc si sa opresc AC nici o diferenta, am rotit de roti tot nici o diferenta in schimb daca accelerez putin la 2000rpm se pare ca isi revine pentru 10 sec si dupa incepe iar, face asa pana se incalzeste putin motorul ~30c, de tras motorul trage foarte bine zici ca e posedat, pleaca de jos nu gafaie nu da in nas. Motorina numai de la Rompetrol vf. cea mai buna, uleiul motor este Motul 5w30 specific Volvo a5b5, filtrele sunt noi marca Mann. Ma gandesc sa desfac regulatorul de presiune pompa inj si sa purjez pompa, am verificat toate furtunasele de vaccum si sunt ok, antigelul este schimbat nou si sta la nivel. Precizez ca motorul porneste la sfert nu bate nu troncane.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu imi trece prin cap altceva decat egr semi blocat la rece :huh:,... trebuie sa-l curat. cand motorul este cald nu mai face figura, cand vin de la drum lung si pornesc dimineata la rece iar nu mai face figuri... se intampla doar cand merg in oras si la servici, de schimbat treptele le schimb la 3000 pentru ca e posedat motorul trage prea bine. Alte sugestii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca motorul este posedat, mergi la biserica! La volvo egr-ul se schimba, nu se curata! Poti face o diagnoza, ca sincer eu nu am inteles mai nimic din ce ai povestit tu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujii, injectoare, km .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0