iontf

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by iontf


  1. Si oricum masina ta are 90 mii km reali cum sunt eu popa. Astia de la service mai fac si ei un parandarat cu vanzatorii. Nu toti sunt usa de biserica. Ori poate nici macar nu si-au batut capul cu verificatul masinii. Ai facut la tester iasi o verificare amanuntita inainte de cumparare? Costa cateva sute de lei.

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    eu inclin sa cred ca sunt reali, masina este cumparata de primul proprietar din Tester, eu cand am luat-o am fost la Tester si am verificat-o, dar am banuiala ca s-a umblat in soft si ori nu si-au dat seama ori nu au vrut sa-mi spuna. Si sa stii ca nu am ales-o pt consum, am ales-o pt siguranta. Prostia a fost ca nu m-am documentat depre motorizarea de 1.6, asta este o fac o vand si o sa suflu si in iaurt cand o aleg pe urmatoarea.


  2. si dpf off este 230euro, daca insist cred ca gasesc si mai ieftin, si dupa cum spun toti care au facut-o, nu au probleme cu motorul si a scazut si consumul.... Pe de alta parte nefiind piesa originalaVOLVO imi da garantie max 24 de luni si nu un nr de km, asa ca am toate sansele ca peste 25000-30000km sa mai dau 500euro.

    Pe de alta parte toti care imi ofera solutii scumpe au auzit de problemele motoarelor de 1.6 D din povesti ei neavand asemena motorizare unii nemaiavand nici macar Volvo de vreun fel.


  3. multumesc rus2592, m-am hotarat pe anulare dpf, colegii de pe forum in general ofera ca si tine solutii optime pt oameni "normali financiar", sunt in schimb o parte care ii dau banii afara din casa si isi permit ei sa ma certe ca cum adica nu am 1500-2000euro sa dau pe un filtru nou? si ca ar fi trebuit sa raman la matiz etc, Baieti buni in general. Nu stiu exact din ce postura vb. sper sa nu fie din categoria celor care stau in garsoniera cu parintii si dau bani pe haine de firma. Eu unul am copil la gradi, casa etc si normal caut solutiile cele mai bune calitate-pret.


  4. Salutare, de 3 zile ma omoara masinuta (S40-1,6 D- 2008), mi s-a aprins becul -Defectiune la sistemul de control al emisiilor mi-a redus la max 3000ture-- si nu reuseste nimeni sa-mi dea o solutie pt rezolvare. Masina are 90.000km, pe tester a aratat ca ar fi infundat DPF-ul, cand a incercar sa-i dea regenerare pe stand nu a reusit(nu stiu de ce), acum solutia oferita de cineva ar fi sa-l dau jos sa-l trimit la Odorheiul Secuiesc sa-l curete si sa-l pun la loc. Ce stiti, unde este exact amplasat? se da greu jos? aveti alte pareri?. Si dupa ce o repar o sa va intreb daca nu cunoateti pe cineva sa o cumpere ca nu mai pot cu ea si cu toate becurile care se aprind.


  5. stie cineva un service, un electrician, un magician un etc, care poate face diagnoza serioasa la Bacau sau imprejurimi(fara Tester Iasi, ca mai bine vand masina)? imi apare iar Anti Skid service bla bla cand pornesc si ma scoate din sarite, uneori dispare dupa 3-4km, uneori dupa ce opresc si pornesc motorul etc


  6. am fost la vulcanizare, stanga fata avea diferenta marisoara 40-20 dreapta era ok, in plus tipul a zis: " este si din cauza consistentei cauciucului, care este f moale si acum fiind 5gr plus se dilata mai tare si intre aprox 80-110 poate da tremuratul in volan", rezultatele o sa le vad diseara cand plec acasa si am unde sa merg peste100km/h. Cat despre presupunerile cu discurile de frana, nu prea cred ca asa repede as avea probleme, masina are 60100km facuti pana acum.

    Va multumesc pt ajutor. si va spun maine daca s-a rezolvat