LiviuT

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About LiviuT

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 09/27/1983

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto S40
  1. Si eu am aceeasi problema cu portbagajul dar la mine de o saptamana nu se mai deschide nici macar cand pornesc motorul. Am fost la volvo si mi-au zis ca e stricat mecaniscmul si costa 750 lei parca si la un alt magazin 555 lei nou bineinteles. Nu l-am schimbat pana acum ca ma bate vantu dar am de gand sa o fac pt ca e foarte enervant (umblu in el pe la canapeaua din spate ))))).
  2. Putin ajutor plx plox

    In sfarsit am rezolfat problema.......de la acea saiba de care va povesteam nu pornea.......o sa incerc sa adaug si o poza cu ea ca sa stiti despre ce e vorba daca Doamne fereste o sa patiti ca mine.(piesa 240 lei)....va multumesc tuturor celora care v-ati dat silinta sa ma ajutati.
  3. Eu unu nu am riscat sa se duca tinand cont de cum se merge in romania.I-am facut distributia la 71.000 km.Mie aia la volvo mi-au zis ca in romania cam la 80.000 se schimba si in afara la 120 000.asa ca am optat la 71 000 .(Piese bune Alex are, si n-o sa te doara la buzunare, atat de tare :P)
  4. Putin ajutor plx plox

    .......am uitat sa precizez ca ei o vor plati pt ca ei au stricato
  5. Putin ajutor plx plox

    Rectificare....... SAIBA MAGNETICA cod scris pe ea: CFW P 96 443 476 80 MF
  6. Putin ajutor plx plox

    Eu am cumparat set distributie, ei cica ar fi trebuit sa imi dea si saiba asta, da io de unde draq sa stiu plus ca oriunde te uiti gasesti chit distributie+, set distributie + dar niciunde nu scrie set distributie +saiba electromagnetica......suspect....
  7. Putin ajutor plx plox

    M-au sunat acum si am inteles ca i-au gasit buba.......la chitul de distributie trebuia sa am si SAIBA ELECTROMAGNETICA , cica de la aia nu porneste.....cand se schimba distributia se schimba si saiba aia pt ca daca e data jos are nu stiu ce cod care se dezactiveaza ceva ce tine motorul in turatie optima. Acum tre sa vad cum fac mai repede rost de ea.
  8. Putin ajutor plx plox

    Nici nu mai stiu ce sa mai spun.......astept sa vad ce spun aia de la Volvo......probabil s-au uitat, probabil.......dar din cate stiam eu motorul e pompe duse.......acum daca tu spui ca e common rail poate tu sti mai bine nu te contrazic....
  9. Putin ajutor plx plox

    Un service de prin Otopeni.....cunostinte.....dar am impresia ca si-au prins nasucul prin motoras ..... service-ul este autorizat....iti dai seama ca si daca nu ne cunosteam era o problema sa duci masina cu pornire "la sfert" pt schimb de filtre si distributie si sa o iei tractata, mi se pare normal sa se straduiasca.......sper ca astazi sa o rezolve.....
  10. Putin ajutor plx plox

    Din ce am inteles de la ei i-au facut distributia mai intai dupa care au pornit masina si pe urma i-au facut si schimbul de filtre. O sa mai intreb maine daca am inteles corect. Dar crezi ca are vreo legatura distributia cu aerul care tot vine pe furtun? Mda asta le spuneam si eu referitor la motorul pornit.....doar nu le-am dat masina mergand si sa o iau defecta....sper sa nu fie ceva mai grav.....nici pe calculator nu a dat nika suspect.
  11. Putin ajutor plx plox

    Tin mortis sa va spun ca tot nu au reusit sa o porneasca nici cu pompita. Mi-a zis ca ii vine aer incontinu si nu isi da seama de unde. Din cate am inteles maine vrea sa o tracteze pana la Volvo Otopeni ca a ramas in pana de idei. Daca ati mai patit careva asa sau daca aveti idee de unde poate trage atata aer va astept cu raspunsurile. V-am salutat pe toti si merci pt ajutorul pe care incercati sa mi-l dati.
  12. Putin ajutor plx plox

    Sarumana conasule.....mare dreptate ai, m-am mai interesat intre timp si asa este nu inteleg de ce e gandita asa dar esti un AS . Merci mult
  13. Salutare! Am si eu o problema cu un service la care mi-am dus masina pentru revizie si distributie. Daca are careva idee cum se amorseaza pompa de motorina (volvo s40 2.0D 100kw - sfarsitul 2004 an de fabricatie). Oamenii au facut distributia, au schimbat filtrele uleiul si acum nu mai porneste. Prinde prea mult aer pe instalatie si nu vrea sa o mai ia. Au chemat om cu calculatoru, l-au pus pe ea , au resetat erorile pe care le dadea si tot nu vrea sa porneasca. Nu isi dau seama de unde poate trage aer atat de mult incat sa nu se amorseze. Daca are careva idee va rog sa-mi spuneti si mie sa le transmit. Asa am patit si data trecuta la schimbul de filtre .... a pornit mai greu dar a pornit. Va multumesc!!