alanrich10

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by alanrich10


  1. Salut. Problema nu este de pret sau optiuni personale , din punct de vedere calitativ uleiul 0w30 este mai scump si mai bun ca spec. decit cel recomandat de Ford , credeti ca modificarea operata este cu intentia de a deteriora aceasta motorizare sau cu intentia de a corecta o posibila eroare de proiectare si/sau specificatie ?

    Nu cred ca intentia postarii este alta decit de a pune ce este mai bun pentru acest motor si a fi cit mai fiabil , din pacate uleiul Castrol din Ro este fabricat undeva peste Bosfor , ca si multe alte uleiuri de motor ...... Daca mai adaugam la asta si o specificatie gresita rezultatele sunt neplacute .

    Cine poate da mai multe amanunte despre TIE Technical Journal 19246 , poate clarifica acesta discutie .

    http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=706897

    oel.pdf


  2. In egala masura este si PSA , iar acolo am vazut ca spec este A3/B3/B4.

    Ce aduc in discutie este faptul ca in D a aparut o adresa in service prin care se anunta ca se schimba spec ptr motorul D4164T , cine poate sa confirme , sau sa infirme acest lucru in conditiile in care se stie ca acest motor are probleme cu ,, sludge " , si care este strict legat de proiectarea motorului si ulei ?

    Plus faptul ca in tari precum A , F , D nu mai gasesti pe piata ulei Castrol cu spec A5/B5 ?

    In egala masura este si PSA , iar acolo am vazut ca spec este A3/B3/B4.

    Ce aduc in discutie este faptul ca in D a aparut o adresa in service prin care se anunta ca se schimba spec ptr motorul D4164T , cine poate sa confirme , sau sa infirme acest lucru in conditiile in care se stie ca acest motor are probleme cu ,, sludge " , si care este strict legat de proiectarea motorului si ulei ?

    Plus faptul ca in tari precum A , F , D nu mai gasesti pe piata ulei Castrol cu spec A5/B5 ?

    http://www.turbodynamics.co.uk/technical/understanding-turbochargers/critical-instructions-psa-16-hdi-turbochargers/

  3. Este exact cu aceasi motorizare cu a ta , uita-te cu atentie .

    Die Ölspezifikation wurde vom Werk geändert in 0W30 ACEA A3/B3/B4, siehe hierzu auch TIE Technical Journal 19246

    D4164T . Discutia este de pe un forum din D , destul de veche , totusi de ce apare ca ptr acesta motorizare a fost schimbata specificatia de catre Volvo ?


  4. Salut , toate motoarele de 1.6 D au racord elastic ( e vorba de traseul de evacuare , este cam sub caseta de directie ,si este slab calitativ , este doar FoMoCo ). La injectoare pierderile de gaze au loc din cauza acelei saibe de cupru din capul injectorului , am avut aceasta problema si cauza este ca la stringerea injectorului trebuie intai verficata stringerea prezoanelor si apoi strinse cele 2 piulite ce apasa injectorul , la mine erau putin slabite prezoanele si din cauza vibratiilor motorului se slabeau dupa ce stringeam piulitele , acum am remediat si nu mai am probleme. Sper ca si la cei care au aceasta problema sa fie similara rezolvarea. Toate bune.