Bodo

Membru
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Bodo


  1. Hristos a inviat,ma bucur ca iti este de folos si e am luat mufa de pe alta masina cu scopul de a monta pe a mea (am luat mufa sa vad care cum vin pinii montati :smile: ) dar cum timpul nu mi.a permis am tot amanat.Eu am bordul fara display,o sa incerc sa pun doar display-ul sa vad daca merge asa,sper sa nu fiu nevoit sa schimb bordul intreg.Cand termini lasa-mi si mie un mesaj te rog.


  2. Salutare tuturor,am si eu o problema cu volvetele meu :) poate ma ajuta cineva cu un sfat.

    Am un s 40 2.0 T benzina ,anul ´99 motor B4204T2 problema e ca,la prima pornire sta cam 5,6 secunde sa porneasca.....intr-un final porneste,daca il opresc si ii dau iar la cheie o ia imediat la sfert....problema e daca il las oprit 10...15 minute porneste iarasi greu.

    Ce poate sa fie???

    Multumesc,o seara placuta sa aveti !!!


  3. Si am tot citit, citit...pana cand mi=am zis sa las cititul si sa trec la treaba.Asa ca , azi, pe o vreme de "sa-ti bati copii"am bagat mare si am schimbat bordul.Partea proasta e ca bordul era de UK asa ca, afisajul este tot de UK.Deci...tre sa imi iau alte ceasuri.Pe langa asta, mai am clasicile probleme:

    1.temperatura la apa(dar intai sa verific cu urmatorul bord..poate poate.).Daca nu...nea' BogdanG ce zici, ma poti ajuta si pe mine cu ceva electronica? Nu de alta dar antitalent este o caracterizare modesta pentru mine la capitolul asta.

    2.Senzorul de temperatura exterioara. CUm nu aveam deloc senzor..nici nu avea ce sa imi afiseze.L=am cumparat, dar nu prea imi dau seama unde vine bagat.Poate careva cu VADIS sa imi puna si mie o poza cu locul unde vine prins?

    post-5305-0-08756600-1362590559_thumb.jp

    daca ai instalatia trasa trebuie sa fie langa proiector, de pe partea soferului iar cablul de alimentare este legat cu banda dupa cum se vede in poza.


  4. Salutare,am un Volvo S40 2.0 T din 08/1999 motor B4204 t2 si m-am apucat sa caut in bord in spatele casetofonului aceea mufa care se supune ca este pentru infocenter,in speranta ca o sa pot face legaturile pentru calculator de bord.Spre dezamagirea mea nu am gasit mufa alba care ar trebuii sa fie acolo asa cum am vazut in alte poze,in schimb am gasit alta mufa care habar nu am ce este.

    Are cineva habar la ce foloseste aceasta mufa verde, s-au mufele pentru infocenter difera de anii de fabricatie,tin sa mentionez ca suportul si mufa pentru senzorul de temperatura exterior le am.

    Aici va las cateva sa vedeti desre ce e vorba,astept parerile voastre.

    O zi buna!

    post-5305-0-69366000-1361626402_thumb.jppost-5305-0-46188300-1361626419_thumb.jppost-5305-0-77015100-1361626433_thumb.jp


  5. Multumesc mult pentru raspuns, abia acum am reusit sa intru iar pe aici sa vad ce si cum.

    Dupa cum imi imaginam, e un adevarat calvar sa scoti tapiseria dar probabil ca in cele din urma se merita. Cred ca cea mai buna varianta ar fi demontarea scaunelor pentru a usura oarecum munca insa, am o mica dilema...am citit undeva pe net ca scaunul soferului ar avea pe partea stanga o siguranta pt airbag si trebuie facut ceva cu ea inainte de a da jos scaunul pentru a nu declansa punguta magica. Stii cumva despre ce e vorba si ce anume trebuie facut cu siguranta aia ? Daca e prea riscant mai bine ma chinui asa si gata :smile:))

    Multumesc inca o data pentru informatii. Bafta, numai bine.

    Salut ,nu stiu nimic despre siguranta dar odata ce prinzi trucul nu o sa ti se para chiar asa greu.

    Bafta,spor la treaba !


  6. Salut!

    Felicitari pentru efort si rezultatul obtinut!

    Am incercat si eu intr-o zi sa scot tapiseria si m-am lasat pagubas...singura pe care am reusit sa o scot a fost de pe partea dreapta spate, in urma demontarii banchetei mici. Totusi...cum ai reusit sa scoti tapiseria din fata fara sa dai jos scaunele? M-am tot uitat la pozele tale dar nu reusesc sa inteleg cum ai facut... Imi poti da un sfat, un indiciu?

    Multumesc anticipat!

    Salut !

    Daca vrei sa scoti tapiteria de pe fata prima data trebuie sa scoti tetiera,pipaie scaunul pe spate cu aratatoarele o sa simti 2 gauri cam la o palma in jos pe linie cu piciorusele de la tetiera.... apesi pe ele dar indicat ar fi sa mai ai ce cineva sa traga de tetiera sa nu te chinui :smile:.In partea stanga roata care pliaza spatarul iasa pur si simplu tragand de ea,in schimb cea din dreapta de la tensionare lombara nu am reusit sa o scot,dar cum husa este destul de flexibila bagi o surubelnita intre roata si husta cautand marginea husei ( e decupata in forma de cerc) si o scoti dintr-o parte usor usor pana iasa.Spatarul in partea din spate jos de tot are fermoar,il desfaci si incepi sa ridici husa pana o sa ajungi la nivelul buzunarului acolo o sa intalnesti o tija metalica bagata printr-o panza,aceea tija este prinsa de scaun cu niste inele metalice de niste ´sarme´ ce traverseaza buretele scaunului 3 la numar daca nu ma insel.O sa ai nevoie de un patent cu varf ascutit sa-l bagi pe inele si desfaci patentul pentru a deschide inelele (pe parte din fata o sa ai 2 tije).Pentru partea de sezut trebuie sa demontez plasticul din partea exterioara a scaunul,unde iasa centura capacul acela iasa daca tragi de el in sus s-au in partea stanga nu-mi mai aduc aminte si in spatele lui ai un surub,apoi scoti clapetele de reglaj de inaltime si dupa prima clapeta o sa mai vezi un surub ce tine plasticul prins de scaun,il scoti si pe ala .Odata scoase suruburile poti sa indepartezi plasticul,nu de tot ca-l tine centura.Pe lateralele scaunului daca ridici marginea husei o sa intalnesti cate o tija pe fiecare parte,exact unde face curba scaunul spre buzunarul din fata o sa ai pe fiecare parte 2 inele metalice care de data asta sunt prinse de scheletul scaunului si husa,acelasi lucru se intampla si in partea din fata a scaunului.Partea ce grea acum vine,de ce zic asta :smile: o sa trebuiasca sa stai cu capul in jos sa desfaci husa ce vine prinsa in partea din spate sub scaun,partea bune e ca nu ai multe inele 4 cred.La montat nu am adoptat o metoada mai usoara de prindere,coliere de plastic.

    Sper ca m-am facut inteles cat mai mult posibil si nu v-am obosit ochii va doresc o duminica placuta !!!!!!!

    1 person likes this

  7. Salut!

    M-am apucat sa curat tot interiorul si vreau sa fac si niste schimbari. ce material ai folosit (cel de culoare portocalie) ??? cu ce l-ai lipit?

    Eu am spalat tapiseria de pe scaune, mai trebe sa repar tapiseria de pe scaunul soferului caci este scobit in coltul dinspre exterior, am spalat toata mocheta din interior . Vreau sa imbrac fetele de usi in ceva asemanator materialului tau portocaliu, numai ca eu as vrea sa fac interiorul bej... trebuie sa scot si plafonul sa-l fac si pe acela. Am tot cautat ba piele alcantara, ba piele ecologica, dar am dat de niste preturi cam maricele- 100 ron m2 de alcantara... Am inteles ca pielea ecologica este mai ieftina, dar n-as vrea sa se crape, sau sa se rupa pe la cusaturi.

    Apropo, cu ce "ata" ai cusut-o??? trebuie ceva special sau merge si ata mai groasa?

    Salut,materialul care l-am folosit eu este imitatie din piele cumparat din LeroyMerlin,acum nu stiu daca si in Bucuresti sunt aceleasi materiale,pe mine m-a costat 14 euro 1m lungime pe 1.20 latime ( asa vine standard pentru latime) si il aduce la comada dureaza 5 zile lucratoare.....pentru tot ce am facut eu pana acum am folosit in total 2m .Pana acum sunt multumit de ea,a rezistat cu bine caldurilor din Spania nu a crapat,nu s-a rupt la cusaturi.Tin sa reamintesc ca pentru huse mi-am cumparat masina de cusut si ata normala,numai ca pasul la cusatura sa nu fie chiar asa des,ai posibilitatea sa ¨tai¨ materialul.Schimbatorul e facut manual :smile:) inca nu aveam masina,numai eu stiu cat am cusut la el,dar ce mai conteaza cand faci pentru masina ta.

    Daca mai ai ceva dubii,nu ezita.

    O zi buna !

    1 person likes this

  8. Eu le-am pus la loc... :smile:

    La masina mamei erau intre 12 - 20 de capse....

    La final, repuneam capsa in 30 secunde :smile: .. de scos cam la fel.

    Oricum, felicitari.

    Foarte fain :smile:

    Eu le-am spalat in masina de spalat, tapiteria fiind din panza.

    Au iesit ca noi dupa spalare. Recomand spalarea la masina pe manual, fara stoarcere. Tapiteria contine un burete pe interior care e mai sensibil.

    post-135-0-12185600-1360929882_thumb.jpg

    post-135-0-24475200-1360929890_thumb.jpg

    post-135-0-50030900-1360929898_thumb.jpg

    post-135-0-17097300-1360929904_thumb.jpg

    post-135-0-12251100-1360929912_thumb.jpg

    post-135-0-72075100-1360929919_thumb.jpg

    La mine buretele ala de sub panza era facut ´´rumegus´´,nu-ti imaginegi ce am facut in camera cand le-am desfacut. :))


  9. Tapiter sau doar pasionat?Am incercat si eu cu fetele de usi sa pun piele dar imi mai trebuiau inca doua maini pe care nu le-am avut ,asa ca au iesit pe ici colo niste cute dar m-am obisnuit repede cu ele .Partea portocalie este din piele naturala sau eco?

    Pasiune,multa rabdare am luat-o ca pe o provocare :).Pentru a evita cutele am inceput din mijloc spre exterior,folosind un prosop foarte ´´pufos´´ si un uscator de par pentru a face materialul mai flexibil.Partea portocalie este imitatie de piele.


  10. Salutare tuturor iubitorilor de masini marca VOLVO.Ma numesc Bogdan, asa se cuvine o prezentare in conditii,sunt posesorul unui Volvo S 40 2.0 T benzina din anul ´99.Acum in toamna asta ca tot nu aveam de munca am zis sa aduc un pic de culoare in masina mea.Dupa ce m-am decis in final la culoare,interiorul la masina mea a ramas ceva de genul.

    - primul pas,prepararea fetelor de usi

    post-5305-0-71852600-1360870521_thumb.jppost-5305-0-90703600-1360870528_thumb.jp

    - rezultatul e acesta

    post-5305-0-51605900-1360870646_thumb.jppost-5305-0-17764500-1360870655_thumb.jp

    - si sa fie treaba completa niste leduri ¨ ascunse¨ care sa reflecte lumina pe timp de noapte in cromul de la usa,rezultatul cel putin din punctul meu de vedere e mai mult decat satisfacator

    post-5305-0-82377500-1360870953_thumb.jppost-5305-0-90152700-1360870959_thumb.jp

    Daca tot am fost multumit de rezultat,am trecut si la scaunele din fata,praguri si schimbator sincer e cam molipstitor,odata ce incepi nu stii cand te mai opresti.

    - inainte

    post-5305-0-25111200-1360871290_thumb.jp

    - dupa

    post-5305-0-03339200-1360871366_thumb.jppost-5305-0-21263800-1360872215_thumb.jp

    - refortare cu burete de 3 cm pentru un confort cat mai mare

    post-5305-0-99466000-1360871517_thumb.jppost-5305-0-51316800-1360871540_thumb.jp

    - o cotiera adaptata intre scaune,la drum intins e foarte comoda post-5305-0-72687400-1360872324_thumb.jp

    - un pic de culoare si pentru praguri

    post-5305-0-88492300-1360871660_thumb.jppost-5305-0-45765300-1360871668_thumb.jp

    - iar acesta e schimbatorul

    post-5305-0-56733000-1360871792_thumb.jppost-5305-0-19275300-1360871800_thumb.jppost-5305-0-71886500-1360871809_thumb.jp

    O sa mai revin cu cateva poze cu scaunele montate,sper ca nu va-ti plictisit cu cititul. :smile:

    O seara placuta va doresc si drum bun!

    6 people like this