Radu Florian

Membru
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Radu Florian


  1. Da chiar frumos !

    L-ai luat pe colegu"G" el are numa' 450 Nm cipati obtinuti si din cilindree mai mare :hello2: . Desigur , are numa' o "morisca" . Poate pe viitor vom citi si despre unii care isi mai adauga "una" in garaj. Oricum , valuri de stima si multa bafta cu C-ul.

    NR. atentie la doritorii de improvizatii, MB a introdus racirea cu freon la motorizarile pe benzina biturbo . Cam atat.


  2. doamne ajuta si la vara cald!! Bagati mare !! E clar ca sunt depasit de situatie ( ma refer la pasiunea cu care le upgradati) Eu o voi tine stock si e ok . Nu e 2.0 TDI CR dar nici 1.4 Tdi , e undeva la mijloc.

    @Bogdan Nu-s cam multe modificari pentru o masina de vanzare?


  3. @icarus nu-i stres, numa' vroiam sa clarificam :hello:

    @all: eu am avut soft de 250 euro pe jetta de la un cunoscut tuner din Buc care face 90% VAG si le face bine.( adica eu nu am avut nimic sa-i reprosez si nici masina) acuma ce sa zic.. 600 euro 1000 euro mi se pare ff mult

    @bogdan and icarus:(banuiesc ca ) inainte v-ati documentat cat ar fi safe pt componentele masinii? 320 nm sau peste mi se pare cam mult pt ceva gandit sa fie pe la 300 nm ( cu toleranta producatorului) dar la dimensiunile masinii cred ca diferenta e sesizabila. oricum dc stai sa te gandesti is numa niste fiare si pana la urma nu te insori cu ele, cand pica vine alta la rand si tot asa, ca doar asta e principiul pe care se bazeaza capitalismul in sine, nu?

    R


  4. @Bogdan Daca tie un powerbox -1900 ron ti se pare ieftin atunci inseamna ca-mi anulez contu' aci si ma inscriu la Fan Olcit Club ( ca inseamna ca atat pot eu financiar). Dar stai , nici acolo nu e bine caci io sunt fan al motoarelor racite cu lichid....

    Revenind la box, acolo ( adica pe "sait") zice ca e si pt DPF si CR si bla bla si are si omologare ISO pentru tipul asta de motor , dar din pacate si eu simt ca voi avea probl cu DPF asa ca "stock" is the word.

    Marele avantaj ar fi ca nu demontez nimic si totul e plug 'n play


  5. Dap, entuziasm intr-adevar. Totul tine de gust si de ce vrei de la masina. Poate ca era masinilor cu cilindree mare s-a terminat, poate ca nu, poate ca 2.5 TDI V6= ( best ever V6) poate poate poate.... A... era sa uit, prenumele meu este RADU asta pt viitoarele conversatii. revenind, imi place masina per total, nu as fi luat-o de noua , asa ca pot spune atat: e o masina corecta. A ,daca , comparam mere cu pere, da , nu trage ca un 2.5 sau sau are zornait de diesel ( pt ca ce sa vezi, chiar este diesel) dar eu sunt happy cu Hdi-ul. Si voi avea succes cu el. Nu de alta dar mi s-a urat mai sus. Si mai cred ca il voi lasa stock( ma batea gandul de un box (de firma binenteles), dar pretul e un pic prohibitiv.

    Radu


  6. poi sa vedem: o turbina mai mare mi-ar trebui, soft, ambreiaj probabil (mai mult ca sigur) alte injectoare, IC nu trebe ca e transversal si e mare ca sa poata raci gazele E5, si gata-i ARL-u'. :hello2: Dupa cum bine vedeti versailitatea motorului HDI isi spune cuvantul. il poti transforma fie in bestie fie in domnisoara. E o chestie de gust pana la urma. :thumright:


  7. Revenind la 1.6 hdi ( d2) 8v nu cred ca a spus tot ce avea de spus, adica , cred ca va mai iesi o vers mai vitaminizata a lui ( apropo de 1.6 dci sau de honda, care au fiecare valori mai mari dpdv cuplu si cai). Sa nu uitam ca D2 este o vers low power ( 3600 rpm/ 1750 rpm) . "parerea mea ca" nu o sa ramana asa acest motor PSA care este o bijuterie


  8. bun dc e sa luam toate marcile la rand atunci sa spunem si de 1.6 i-ctd de la Honda si 1.6 dci Renault, iar 2.2 la Toyota si Mitsubishi iarasi un exemplu de rafinament.

    Sa nu uitam totusi ca pana si VW are la capitolul 2.0 tdi CR un biturbo ceea ce denota un knowhow in detrimentul cresterii cilindreei sau a nr de cilindri, nu de alta dar politica fiscala in domeniul auto difera de la tara la tara.


  9. Am avut si 1.5 dci 100 cp euro 4 dar nu era cine stie ce ( lag turbo mare ) dar in schimb mai economic. Degeaba , "reteta" unui diesel de succes tot grupul PSA o are indiferent ca vrem sau nu sa recunoastem, si aici ma refer la categ: 1.6 , 2.0, 2.2. Volvo a avut mare noroc de conjunctura creata , ca i-a fost transplantat motorul de 1.6 sau 2.0 D.


  10. astea-s brutalitati hardware, pe cand eu vreau ceva elegant ( software) dar se pare ca io-s de vina ca-s prea pretentios ( la consum) in rest motorul e o bijuterie, silentios , rafinat si .... cu o axa cu came. poate ca solutia mai eleganta ar fi fost 2 axe cu came si16v in loc de 8v. dar hey, asta e... nu le poti avea pe toate si in fond si la urma urmei Audi ce mai vindea dc le facea Volvo pe toate, nu?

    1 person likes this

  11. pai o matematica simpla ne arata o diferenta de vreo 800 cm3 , nemaivorbind de combustibil.... :hello:

    ps. sarind de la una la alta, m-am lamurit si cum e cu aditivul pt dpf: pai NU E, "ca e uscat" adica dpf-ul si nu am rezervor pt asa ceva


  12. 5.9 % mixt si concluzia ca "asa face toate". Dupa un senzor de debitmetru stricat si inlocuit pe "garantie", verificare ac si dpf ( 4,96 hpa) suntem gata de concediu :hello2: ceea ce va urez si voua

    ps. nu prea sunt multe c30 in tara sau gresesc io? :dontknow:


  13. Sal

    Eu iti pot raspunde doar la pct 3( adica resoftarea): Se poate face dar presupune dezlipirea ECU ( nu mere prin ODB din pacate) valorile noi obtinute se situeaza intre 310-320 Nm si 140-150 cp ( in fctie de firma si de stage).

    Sa te poarte sanatos

    Radu

    ps. scuze, am uitat de boxtuning care este plug and play .Aici e o intreaga poveste si polemica :downtown:


  14. Sal

    revin cu noi decizii> 1.trimis pm colegului Volvo 244 , sa vedem ce si cum.

    2. intre timp am trimis o cerere de pret pt un DPF nou si am primit rasp: 450 Euro cu tva.

    deci vom actiona pe masura ce diagnoza ne va "lumina"sau nu :headbang: dc sunt doritori ,pm pt firma ( macar pt termen de comparatie)

    3. intre timp a mai scazut consumul :hello2: dar tot nu ajung la valoarea dorita de mine ( 4.5%) :glasses9: dar speranta moare ultima, right?

    In fine, va urez Sarbatori fericite si ne mai "auzim"

    Ps.2 cel cu oferta de DPF zicea ceva de verificat nivelul aditivului de regenerare de langa rezervor?? unde-i? ca io nu l-am vazut???