Indy

Membru
  • Content count

    50
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Indy


  1. La oricare Tcm ai merge sa intorci masina si sa iti cheltui banii in alta parte.... Si legat de check engine...Imi baga prea mult ulei. Am luat adaptare de la T3 la T4 si i-am pus turbo de Bmw de 2.5 diesel ...Urmeaza sa ii fac traseu de turbo la intercooler sa schimb intercoolerul, sa il bag in fara radiatorului de clima si sa duc masina la Complete Chips la Iasi pe dyno sa imi refaca softu calumea si sa vad puterea adevarata a masinii... 


  2. Salutare...Nu se merita prea multe complicatii pentru ca motoru original de 95 de cai suporta destul si o sa scriu ce i-am facut pana la urma... Am pornit de la concursu de drag cu gandul ca sa ii dau un pic putere mai multa si m-am dus la cineva care ii foarte vestit in oras cu Chip Tuningurile care lucreaza cu cei de la TCM. Dupa ce mi-a dat jos cele 2 chipuri cu softul original mi le-a inlocuit cu alte 2 care pe care a pus un alt soft...1 an am stat cu gandul, daca am eu soft si is limitat; pt ca nu simteam asa mare diferenta decat cu a 1-a de la 2000-3000 de ture. Am dat presiune in turbo pana la 1.3 -1.4 bari si s-a simtit diferenta, am anulat Egr-u , am dat jos catalizatorul. Pompa de motorina e una si aceeasi ca si pe ALH , injectoarele la prima vedere sunt la fel...Am o problema cu masina in momentu in care ii dau talpa in a 3-a si a 4-a la 3000 de ture imi afiseaza becul de check engine, daca las aceleratia si o apasat iara e ok dupa aia. Am fost la tester si toate  statisticile mi-s date peste cap in sensul in care la apa imi arata -200 de grade ...Momentan sunt tot cu turboul stock pt deoarece vad ca nu vrea sa crape.

    Volvo turbo.mp4


  3. vorbeam de furtune ca si atare ca am primit 2 furtune in donatie de 850 , orice de furtune ca nu am nici o pretentie...Imi trebuie pentru un proiect de al meu nu trebuia sa sari direct ca suntem la cersit si un tub daca ii pe langa casa si il tine cineva il primesc in donatie , nu mi-am fixat un target acuma pe furtune ca si asa mai peste 6 luni o sa imi cumpar tuburi siliconate... Am si eu un radiator de volvo 460 1.9 dt pentru donatie.

    1 person likes this

  4. nu mi-o sarit cureaua de accesori pe cureaua de distributie , ba chiar tot asa e sus , nu a avut nici o legatura cureaua de accesori cu ea de la distributie, ce-a de la distributie s-a rupt , o sa ii fac niste poze sa vedeti ca nu din cauza curelei de la alternator s-a rupt....Mie mi-a zis mecanicu care mi-a pus distributia ca din cauza bilelor din alternator mi so rupt mie cureaua de distributie , pt ca mi s-a blocat alternatorul si s-a fortat motorul de aia s-a rupt cureaua de distributie


  5. Mi-o ieșit fulia de la alternator, moment in care mio sărit cureaua de alternator, am puso la loc...cureaua de distributie so rupt

    Trimis de pe al meu C1905 folosind Tapatalk

    am si eu o intrebare avand in vedere ca suntem mai multi care ne framantam cu un gand: Mie la masina mi s-a deplasat fulia de pe alternator, acestea fiind intru-n sat anume din hunedoara am gasit un mecanic mai amarastean asa , ca o improvizatie de moment sa pot sa ajung acasa (adica la 400 de km distanta) am zis hai sa sudam fulia de la alternator, dupa 120 de km mi s-a oprit motorul , si am constatat ca s-a rupt cureaua de distributie... Distributia a fost facuta anul trecut si e de la Contitech si am facuti 29.000 de km cu ea. Am fost la persoana cu pricina care mi-a montato pentru a rezolva aceasta problema cu distributia. Mecanicul mi-a spus ca s-a rupt cureaua de la distributie din cauza alternatorului din cauza faptului ca bilele de la aternator s-au blocat aceasta fortand distributia...Am intrebat si un inginer mecanic si alti mecanici despre aceasta problema. Intrebarea este : Se poate rupe distributia din cauza alternatorului?

    Trimis de pe al meu C1905 folosind Tapatalk

    Scuze m-am gresit

    Trimis de pe al meu C1905 folosind Tapatalk