Zxc Xzc Zxc Zxzc

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Zxc Xzc Zxc Zxzc

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Chisinau
  • Auto xc90 T6
  • Fabricatie 2004

Recent Profile Visitors

779 profile views
  1. Sfat achizitie. Sfat bi-xenon

    "...cu X5-ul ca si rigiditate . Un pic cam rigida pt gustul meu..." Pacat pentru drumurile noastre oribile, in cazul unei masini rigide, te simti ca in caruta. cu toate ca R-design arata tare bine...
  2. Sfat achizitie. Sfat bi-xenon

    @bogdan Ouch. cu toate ca vroiam ceva cu km putini (cateva zeci de mii), deja nu mai vreau sa aud de D5. un mare multumesc ca mi-ai deschis ochii. ai pomenit de R-design. care-s diferentele fata de versiunea clasica si cu cat e mai rigida suspensia la R ?
  3. Sfat achizitie. Sfat bi-xenon

    @Marius, ma asteptam in primul rand la o pozitie de gen: benzina-suge, diesel ftw. UE are o pasiune aparte pentru motoare diesel... @Bogdan, D5 gunoi? as putea undeva citi mai multe pe tema data? stiu ca-i vechi tare, dar in toamna eram cat pe ce sa-mi iau s80 D5. @Bogdan Da, ok, grosso modo, masina „cautata”, 2012+, abl, blis, rse, cu 10mii la bord- va fi practic acelasi pret. dar daca 2010+, in sua va fi mai ieftin. 2000$ max toate chletuieli in sua. + ceea ce nu-mi place in germania- ca netto ii 30 000 E si parca-i bine. da brutto- trebuie sa ai in buzunar 35-37mii de euro... nu-s la curent cu procedura...dar sunt un pic sceptic. pana voi scoate banii ceea... pai iata 35k euro vs 35k $ este o diferenta simtitoare.
  4. Sfat achizitie. Sfat bi-xenon

    Bogdan, am mers cu t5 din sua 03 paremise. clar ca era obosit de tot, 160 000+ mile. manca ulei strasnic, proprietarul avea 2l de ulei in portbagaj cu el. nu prea mi-a placut dinamica motorului. posibil ca din cauza ca era ucis. dar t6 cu tot cu cutia tampita- era cerul si pamantul fata de t5. nu am posibilitate sa aduc masina din rusia. nu am nici dorinta. vreau o masina cu un istoric curat, fara accidente, samd. in rusia e problematic cu service-urile, piesele, calitatea carburantului, drumurile distruse, ore in sir in ambuteiaje. in afara de ambuteiaje...la noi e fix aceeasi situatia. si cred ca 100 000km prin europa sau SUA (daca nu a lucrat la vreun rancho sau companie) nu se compara cu 100 000km din R.M sau rusia. cand a venit xc in 01.08, parca era noua. inca 2 ani de zile parca era noua. avea 40k si am mai mers 40k pana a murit cutia in 2012. s-a stricat izolarea, a inceput sa scartie plasticul. Apropo, e adevarat ca incepand cu MYxx la xc plasticul este mai calitatiiv, izolarea mai buna. cica la jonctiunile de plastic este cauciuc? asa zice dealer de la chisinau despre MY2013 1. cand carburantul e asa de scump, nici n-ai pomenit de D5? 2. eu tot- doar ca la ei anul 2013 trebuie sa caut ca sa fie asa cum spui. DLR, apropo, asa si n-am gasit pe net cum arata. daca 2013, va trebui sa mai astept. urca pretul simtitor fata de <2013 3-4. la masina fara ADL- voi putea pune ADL in service obisnuit? am dubii, deoarece am vazut ca este un buton nou pe consola centrala, cand este Bi-Xenon
  5. Sfat achizitie. Sfat bi-xenon

    Salutare! T6 04 al meu e tare de tot. dar deja are un pic de varsta. recent am aniversat 100 000 mile parcurse. asa ca ma gandesc la un update. D5-este scump, de aceea vreau sa aleg 3.2 din Sua. si au aparut cateva intrebari legate de asta: 1. are cineva ceva experienta cu 3.2? fata de t6 nu va fi ca o leguma? cam ce consum urban/extraurban ar avea? 2. as vrea ceva mai proaspat, 2010+ cand logo in fata este rotund si mare. poate puteti sa-mi recomandati un anumit an, aka 2011 sau 2012 sau 2010- ca anume el e mai reusit, sau sunt acele beneficii in masina. sper ca intelegeti ce vreau sa zic 3. cu t6 am o mare frustrare- lampile xenon AMERICANE. care sunt handicapate fata de cele europene. ok. dar lampile projector sau Bi-xenon (parcai un ochisor) americane sunt la fel de bune ca si cele europene sau tot sunt handicapate? 4. bi-xenon sunt rare la americani <2013. din 2013, ele sunt mult, mult mai raspandite. ceva s-a schimbat la trim level. deci ma intereseaza asa un scenariu, pot sa cumpar xc <2013 cu lampi ne xenon, si sa-i instaleze faruri bi-xenon cumparate aparte din europa cu 1500 +- Euro ? sau procedura nu mai e posibila decat la uzina? multumesc pentru atentie.
  6. Time for regular service

    Adrian, usile inchise, centura pusa, sunet se aude (pana acum cand faceam tot se auzea) rezultatul e doar temporar. pana pornesc motorul
  7. Time for regular service

    Nu stiu cum sa scap de anuntul dat. ma gandesc ca e o problema la mijloc. am cautat pe net. am cautat pe volvo-club si cred ca ceva nu e bine. fac cum trebuie: 1 Insert the key into the ignition. Turn the ignition switch to the "I" position. 2 Press and hold the trip odometer reset button. 3 Turn the ignition to the "II" position. Keep holding down the trip odometer reset button. 4 Release the trip odometer reset button when the service light starts to flash. 5 Press and release the trip odometer reset button once. The time for service light will reset. Atentie! Anuntul dispare! totul pare sa fie bine. dar cand pornesc prima data motorul, anuntul revine, de parca nici nu l-am resetat. e vreo defectiune? P.S. xc90 t6 2004
  8. Curge ceva...

    am desfundat furtunasele si deja totul e in regula. insa, ma intreb, se poate de ermetizat trapa, in general sa nu mai nimereasca apa in sectiunea ceea?
  9. Carburant pentru XC90 T6 2004

    Masina a fost adusa din SUA si mi s-a zis ca merge cu 92. dar in scurt timp 92 a disparut, si de vreo 4-5 ani ma alimentez cu 95 efix de la Rompetrol. de aceia vreau sa precizez cu care benzina e mai bine sa ma alimentez.. efix vs standart? in general, se poate si este vreun sens de turnat 98 si 100? demult vroiam sa experimentez, dar ma cam temeam. Multumesc pentru atentie.
  10. Curge ceva...

    Mulțumesc mult! Știți cum...worst case scenario, daca sunt sparse furtunasele, ele pot fi schimbate?
  11. Curge ceva...

    Buna ziua! Sunt un posesor extrem de mandru si fericit de XC90 T6. Dar am o mica problema. Curge ceva. fie caroseria, fie parbrizul, fie trapa. Atunci cand ploua noaptea, iar masina e parcata cu fata spre "vale", a doua zi barele caroseriei, care tin parbrizul, sunt ude. am fost pe la service. au zis ca e vorba de niste canale de la trapa. insa nu a functionat, si acum cu ploile astea, permanent, montantii sunt uzi. + Daca pozitia masinii se schimba brusc, se aude zgomot de apa de la nivelul plafonului, dar de undeva din spate deja. Spunetimi va rog, unde e problema, ce se poate face, pentru ca dealerul din Chisinau, e incapabil sa ma ajute. Multumesc mult! P.S. masina nu a avut accidente sau ceva din genu care sa strice ermeticitatea. nimic. Volvo <3