i love VOLVO

Membru
  • Content count

    1,039
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by i love VOLVO


  1. Acum 21 ore, emy a spus:

    La motoarele diesel, pana sa rezolvi o problema, trebuie sa schimbo cam tot ce e bucsarie. Eu, pt o bataie la pornire, ca si cum se lovesc doua metale grele una de cealalta, am schimbat: amortizorul, tamponul antibalans, ambele brate, planetara cea lunga....si tot asa face :(...mai am de schimbat cel de sub baterie si cel de la cutie...apropo de planetara, cand am dat jos acel colier care tine rulmentul, pe youtube am vazut ca e f ruginit, in schimb, al meu e ca nou, shiny, cred ca are putin joc intre colier si rulment....asa trebuie sa fie? Cand l-am pus la loc, era ca si cum nu tine nimic,  cand pui colierul peste rulment, trebuie sa simti ca sta pe el, si are un mic gap, colierul, stanga, ori dreapta, cand pui suruburile sa stea strans.

    Exact ieri am schimbat planetarele si acel colier la mine tine rulmentul strans. Cred ca asta e si scopul, sa nu joace.  Posibil ca si de acolo sa apara zgomote in timpul mersului 


  2. Acum 5 ore, Ujio a spus:

    Bag seama iar n-ai inteles nimic. Citesti printre randuri sau nu citesti nimic ? Nu stiu ce mecanici aveti voi la olt dar nemtii fara calculator sunt pe langa. Iti repet atunci. 2500€ dati plus o pompa de presiune adica 450€ iar masina era in acelasi stadiu. Adica dai 2500 si nu ai nici macar un surub schimbat la banii astia.  Asa ca mai bine o ales sa trimita masina in Romania cu platforma care si aia o fost 1100€ dus-intors plus reparatia la Bucuresti 1000€. Nu stiu de ce iti tot faci tu griji ca ala isi permite ca ala nu. De permis isi permite ca de stau sa ma gandesc o bagat mai multi bani in masina lui fata de cat o costat masina ta.   Lasi impresia ca toti is prosti si rupti in "fund" dar tu esti mortal de tare si bogat


  3. Acum 5 ore, Ujio a spus:

    Afara smecherii wannabe nu sunt tolerati.Ori esti smecher daca vrei sa conduci masina smechera,ori esti rupt in "fund" si mergi cu masini de marci modeste.Doar in tara se poate rupti in "fund" dar cu masini bune.Si cel ce a adus masina in tara a facut-o pentru ca nu mai putea sa sustina costurile mari ale reparatiilor acolo.Si sa demontez alta afirmatie falsa(Poti la fel de des sa-l schimbi si daca tragi des platforme,rulote dupa tine pentru ca la fel cutia este exploatata)-NU,deoarece intervalul de schimb recomandat pentru uleiul de cutie este pentru exploatare normala,daca tractezi trebuie schimbat MAI DES.

    Ma gandesc ca nu cu mine ai


  4. Is tare curios care ar fi problema dar cred ca ma depaseste.  No bun, acum cat de cat sa zicem ca ma stiu si eu cat de cat dar cand ma blochez apai ma blochez de tot si nu-mi vine nici o idee exact ca la masina ta.  Suta mie e ceva minor cum ai zis si tu numa' ca trebuie sa cauti.  Sa ne anunti daca rezolvi ceva.  De fapt. tine-ne la curent tot timpul

    Bafta

    1 person likes this

  5. Acum 19 ore, McCIUKEN a spus:

    Dupa ce ca v-am spus povestea ei... tot vorbiti de parca ar fi ultimul junghi... masina asta a fost si ramane TANC! Iar problema intermitenta a aparut in timp ce "mecanicii specialisti" lucrau la schimbarea de motor. Au indoit freun fir sau o teava si aia a fost.

    Daca eram in Romania va dati seama ca in secunda 2 imi faceam programare la Bogdan sau la Alex dar sunt stabilit in Anglia. Aici nu prea sunt mecanici din aia adevarati care au diagnosticat rabe si tractoare... astora daca le iau calculatorul din mana nu mai stiu nimic. 

    20210512_215146.jpg

    20210512_215139.jpg

    20210512_201648.jpg

    20210512_201621.jpg

    20210512_201330.jpg

    20210512_201320.jpg

    Salut. Cand o apuca pe ea sa porneasca, insisti la automat sau porneste normal?   Poti incepe de la pompa de presiune, senszor presiune, presiunea in rampa care ar fi, apoi injectoarele.   Am o pompa de presiune folosita dar buna pentru xc90 d5 163cp si cumva cred ca se potriveste si pe 185cp.  Daca vrei ti-o trimit.   Stii sa o schimbi singur?  


  6. La 12.5.2021 at 8:27 AM, florio1960 a spus:

    Salut,

    Fiind in Germania, nu am mai intrat de mult pe acest forum, asa ca scuze pentru raspunsul intarziat.

    Din informatiile mele, pot sa iti confirm (vezi si atasament) ca cine ti-a spus 240.000km a avut dreptate. Cat priveste uleiul de la cutie, doar daca mergi prin zone extrem de poluate sau cu mult praf se recomanda schimbarea acestuia. Nu este cazul aici in Germania si sigur nici in Romania. Nu stiu la care service din Romania ti-au spus asa ceva, dar roaga-i sa-ti arate un document original Volvo cu acest interval de 180.000km. Poate doar daca motorul de 133KW cum ai tu nu este diferit ca specificatii de al meu, cel de 140KW, Euro 6b. Vezi indicativ in atasament. Eu, din cate am cercetat, s-ar potrivi si la tine 240.000km sau 10 ani.

    Ma mai uit insa pe diverse site-uri de mica pulblicitate atat de aici din Germania cat si din Romania si vad ca multi vanzatori se lauda ca au schimbat kit-ul de distributie la un kilometraj mult mai mic si asta ma face sa ma gandesc ca ori au avut zgomote la pornire, ori pierdeau apa pe la pompa, ori, sa ma iertati, km de pe bord erau, sa zicem elegant, intineriti.:)

    Am cumparat masina din Romania (provenienta Germania, fabricata in Belgia) cu 89.000km la bord in aprilie 2018 si acum, dupa 3 ani si 80.000km facuti prin toata Europa, cred ca 90% pe autostrada, masina porneste si merge ca in prima zi, nu "mananca" aproape deloc ulei (Castrol Volvo 0W30 5l la fiecare schimb dupa 25-30.000km) iar apa adaug aprox. 50ml cam la 6 luni. Oricum, din 2018 de cand stau in Germania, neamtul de la Volvo m-a chemat in fiecare an chiar si de ori la diverse actiuni de remediere a unor probleme descoperite la acest model. Anul trecut de exemplu, mi-au schimbat 2 furtune in partea din fata a motorului si au inlocuit ceva de la galerie care prezenta risc de incendiu. Si alte maruntisuri, gen arculete si update de soft. Totul GRATUIT, trebuie doar sa te prezinti.

    Intrebarea mea pentru tine si domnul care ti-a spus de 180.000km este daca ti-a recomandat si eventual executat gratuit toate cele enumerate mai sus. Daca DA, stima noastra si mandria! Daca NU, cauta alta reprezentanta!

    Acum as cam vrea sa o vand sa sa cumparam modelul mai nou sau un XC90 cu km mai putini. Sa vedem...., vremuri grele, masini (Volvo) scumpe:)

     

    Revizii Volvo XC60.docx

    Corect....corect.  Nici eu nu am mai intrat pe forum de ceva timp tot din cauza ca locuiesc in Jermanea. Hai sa-ti spun ceva:  decat sa dai informatii aiurea mai bine las-o jos.   Avem niste oameni care au lucrat la forumul asta si au pus aici niste informatii de care s-au lovit cam toti dar fiecare si-o rezolvat problemele cum o putut. Chiar mi-as dori sa nu ai probleme cu masina pentru ca neamtul te va manca de viu si iti spun si de ce.  Avem 1 aici pe forum care si-o trimis masina in Romania cu platforma doar sa o faca sa porneasca pentru ca neamtul doar scria facturi dar ii dadea masina inapoi la fel cum o ducea.  2500 de euro in total la diferite reprezentante volvo plus pompa de presiune 450 de euro ca la sfarsit de an masina tot nu pornea. 

    Ca sa fiu on topic iti spun si cu uleiul in cutie cum este.  Volvo recomanda sa nu schimbi uleiul si poti sa incerci asta dar clar, mari sanse sa te lase cutia pe la 300k.   Deci uleiul se schimba si nu exista o regula de kilometrii. il schimbi cum crezi tu adica daca vrei poti si la 50k sa o faci si asta chiar ar fi recomandat daca ai locui la Balea Lac si exploatezi cutia de viteze pe serpentine.   Poti la fel de des sa-l schimbi si daca tragi des platforme/rulote  dupa tine pentru ca la fel cutia  este exploatata.   Deci iti spun clar ca praful si Romania nu are nici o legatura. O sara faina


  7. Acum 3 ore, MariusMRS a spus:

    Posibil sa fie de la filtrul de particule(daca il mai are si nu a fost scos) sau sa citeasca gresit senzorul de caldura a apei din motor.

    Masina lui tind sa cred ca nu are filtru de particule.  Va fi ca a mea modelul de 163cp euro 3.   Asta va trebui sa ne confirme el pana sa ne dam aiurea cu parerea.  Oricum parerile sunt impatite iar pe forum nu va rezolva marea lucru.   La v70 ca sa scap de problema asta o trebuit sa schimb bucsile vacum si intercoolerul.... aa dar stai ca tot nu am scapat, tot asa facea.


  8. Salut.  Pompa din rezervor functioneaza tot timpul si nu doar la pornire.  Ea impinge motorina in pompa de presiune de la motor iar pompa de presiune impinge in rampa de injectoare.   In mod normal tu cand pui contactul pompa din rezervor se cam aude. Daca era siguranta de vina si nu facea contact bine se cam oprea si din mers si se oprea motorul.  Dar daca numai la pornire ai cam avea probleme atunci problema trebuie vazuta de cineva care se cam pricepe.  Poate fi pompa de presiune cam ceea ce banuiesc eu.   Mai asteptam niste raspunsuri si de la alti colegi sa vedem ce zic si ei

    1 person likes this

  9. Salut. Ai sters erorile si crezut ca problema dispare? Orice eroare stocata a aparut cu un scop si chiar daca ai sters erorile in momentul in care ai plecat cu masina de pe loc erorile reapar. Trebuie diagnoza unde se masoara turbina si egr-ul. Eu unu cred ca ai o problema cu egr-ul


  10. Acum 13 ore, Evolventa a spus:

    Salut,la cutia TF80 procedura este simpla si ma astept sa fie si la tine cam la fel: demontat priza de aer si filtru de aer pentru acces la dopul superior al cutiei de viteze, desfacut dop cu torx55,apoi sub masina ,dat jos scut ,torx40 pentru dopul de nivel apoi imbus hexagonal de 17 pentru dop de scurgere, curg aprox 3,7 litri de ulei, se pune dopul inapoi. Scos returul de pe circuitul de ulei din partea superioara a radiatorului din clips verde de plastic( e bine sa ai pregatit de schimb daca e copt se poate rupe) si se pune in loc un furtun potrivit de preferinta transparent,care se introduce putin fortat,se  pun inapoi in cutie 4 litri de ulei nou, dopul pus provizoriu, apoi cu filtru de aer montat asa incat sa permita accesul la dopul superior al cutiei si se porneste motorul trecand cutia prin toate pozitiile pana curg 2 litri de ulei murdar , se opreste motorul , se adauga 2 litri de ulei de ulei nou si se repeta procedura -scos 2 litri murdar ,pus 2 litri nou- inca o data sau de doua ori pana ce pe furtun se vede ulei curat culoare roz capsuna.Apoi se monteaza totul la loc, se porneste motorul cu tester pentru temperatura ulei  in cutie si cand temperatura este de 55-60 de grade se face din dopul mic nivelul de ulei. Dureaza 30 de minute, ulei dedicat Volvo este si la Ravenol cu 40lei /l ,e bine sa ai pregatit  10 litri.

    De 3 ori am citit foarte atent sfatul detaliat dat,  dar nu cred ca o sa ma descurc. Imi facusem deja un film in cap cum sa procedez si asta  pana la scos furtunul de retur ulei din cutie. Eu stiu ca am aisin AWD50/51 dar ma mai uit odata zilele astea ca oricum schimb cauciucurile. Nu o sa am cum sa fac flush dar macar uleiul as vrea sa fie urmatorul pe lista. Daca zice si Bogdan ca Ravenol e bun atunci comand rapid numa ca totusi sa-mi spuneti cato litri sa iau. Deocamdata va multumesc mult pentru sfat si timpul acordat