Sign in to follow this  
Followers 0
Mescareid

Volvo-V50 CLONCANIT LA SCHIMBARE VITEZA

7 posts in this topic

Salut, de curand a inceput sa se auda un cloncanit putin mai ciudat  cand schimb in treptele 1-2-3 . Precizez ca ambreiajul si volanta au fost schimbate recet. De la ce ar putea sa fie?

Din ce am citit in mare parte, s-ar putea sa fie de la tamponul de la cutie, voi ce spuneti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

As spune mai degraba tamponul antibalans. Cel de sub masina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motoarele diesel, pana sa rezolvi o problema, trebuie sa schimbo cam tot ce e bucsarie. Eu, pt o bataie la pornire, ca si cum se lovesc doua metale grele una de cealalta, am schimbat: amortizorul, tamponul antibalans, ambele brate, planetara cea lunga....si tot asa face :(...mai am de schimbat cel de sub baterie si cel de la cutie...apropo de planetara, cand am dat jos acel colier care tine rulmentul, pe youtube am vazut ca e f ruginit, in schimb, al meu e ca nou, shiny, cred ca are putin joc intre colier si rulment....asa trebuie sa fie? Cand l-am pus la loc, era ca si cum nu tine nimic,  cand pui colierul peste rulment, trebuie sa simti ca sta pe el, si are un mic gap, colierul, stanga, ori dreapta, cand pui suruburile sa stea strans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Vezi ca cel mai probabil este fulia de pe vibrochen ( arborele motor ) . Aceasta este bicomponenta: metal + caiciuc, cand cauciucul imbatraneste apar zgomotele la pornire, daca nu se inlocuieste vor aparea aceste zgomote si in timpul functionarii. Fulia loveste in blocul motor, in concluzie ar trebui diagnosticata si inlocuita cat mai rapid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, emy a spus:

La motoarele diesel, pana sa rezolvi o problema, trebuie sa schimbo cam tot ce e bucsarie. Eu, pt o bataie la pornire, ca si cum se lovesc doua metale grele una de cealalta, am schimbat: amortizorul, tamponul antibalans, ambele brate, planetara cea lunga....si tot asa face :(...mai am de schimbat cel de sub baterie si cel de la cutie...apropo de planetara, cand am dat jos acel colier care tine rulmentul, pe youtube am vazut ca e f ruginit, in schimb, al meu e ca nou, shiny, cred ca are putin joc intre colier si rulment....asa trebuie sa fie? Cand l-am pus la loc, era ca si cum nu tine nimic,  cand pui colierul peste rulment, trebuie sa simti ca sta pe el, si are un mic gap, colierul, stanga, ori dreapta, cand pui suruburile sa stea strans.

Exact ieri am schimbat planetarele si acel colier la mine tine rulmentul strans. Cred ca asta e si scopul, sa nu joace.  Posibil ca si de acolo sa apara zgomote in timpul mersului 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 15.05.2021 at 2:27 PM, emy a spus:

La motoarele diesel, pana sa rezolvi o problema, trebuie sa schimbo cam tot ce e bucsarie. Eu, pt o bataie la pornire, ca si cum se lovesc doua metale grele una de cealalta, am schimbat: amortizorul, tamponul antibalans, ambele brate, planetara cea lunga....si tot asa face :(...mai am de schimbat cel de sub baterie si cel de la cutie...apropo de planetara, cand am dat jos acel colier care tine rulmentul, pe youtube am vazut ca e f ruginit, in schimb, al meu e ca nou, shiny, cred ca are putin joc intre colier si rulment....asa trebuie sa fie? Cand l-am pus la loc, era ca si cum nu tine nimic,  cand pui colierul peste rulment, trebuie sa simti ca sta pe el, si are un mic gap, colierul, stanga, ori dreapta, cand pui suruburile sa stea strans.

Cauta sa o schimbi cu altceva ,mai competiv daca ai posibilitatea.Este epava  acest tip de motorizare(un pic si caroseria)  dupa un anume rulaj.

Nu te supara pe mine dar putem sa vorbim ce anume  ar trebui sa ii mai schimbi ,ce mai poate fi suspect dar ajungi sa bagi la bani cu nemiluita  asa ca sa scapi de zgomote ,etc.

Logic cind iti bate un amortizor ,flansa  schimbi pereche;la fel si cu bascule etc ,Ai o referrinta de timp ca si intretinere  in viitor. 

Asa optional sa schimbi doar  ce banuiesti ,mereu se va gasi altceva care pica, Pica un tampon motor ,atunci trebuie schimbati toti fiindca  antreneaza  si alte componente spre uzura  avind motor diesel care vibreaza  mult peste un benzinar de aceeasi capacitate si putere.

Numai bine si rezolvarea problemei.

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0