-
Content count
42 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by Calin Paunescu
-
-
Salut!
As vrea sa imi montez un sistem de inchidere centralizata. Nu am decat o cheie la masina si asta fara telecomanda. E posibil la modelul meu ( s80 2.5 tdi , an 2000 ) ? Nu am idee daca a avut sau nu, asa am luat-o.
Daca se poate, cam cat de sigure sunt modulele astea ? exista posibilitatea sa se dechida cu alta cheie , " din greseala" ? )
-
2T bag si eu, in continuare (cam 100ml ulei la 20l motorina), mi se pare ca se comporta ok masina, inca nu am ajuns sa ma gandesc la probleme cu injectoarele si filtrul de motorina trebuie sa il schimb dupa ce da caldura si atunci vad ce e si pe acolo.
Dar mi se pare (poate e placebo, poate nu) ca e mai silentios motorul si nu mai tremura asa tare (si la asta cu tremuratul cred ca totusi e real si nu mi se pare).
In legatura cu Aral: am bagat benzina (pentru 5-7 bani pe litru diferenta...) din Timisoara si a fost proasta, masina tragea greu fata de benzina din OMV sau Rompetrol (deci pe mine Aralul nu mai mai vede pentru un castig de cativa lei la un plin...) Diesel bag numai de la OMV de 4000km de cand o conduc pe a mea si imi place cum merge
Ok, multumesc!
Am trecut recent pe langa un Aral si mi-a trezit curiozitatea. Eu pana acum am bagat motorina de la Petrom. Din cate am inteles, e aceeasi cu cea de la OMV ( cel putin varianta standard)
E diferenta oriunde comparativ cu Ro.Va puteti da seama doar dupa miros (daca il aveti mai ascuțit) si dupa cum se scurge atunci cand tragi pistolul inspre buza rezervorului.
P.S: Legat de 2T eu bag de ani buni in mai multe masini si nu am avut probleme(pana acum) la nici una cu injectoare, pompe...Plus ca face motorul mai silentios.
Sent from SGS3 on JellyBean 4.3
Mersi !
Ce ulei 2T folosesti ?
1 person likes this -
Credeti ca e vreo diferenta ?
Aralul din Luxemburg cu cel din Bucuresti
Crezi ca e diferit cel din Bucuresti ?
-
Apropo, dintre cei care ziceati ca adaugati ulei 2T, sunt curios cati inca mai faceti asta si cu ce rezultate? . Mersi!
-
m bagat recent uleiul Aral 5w40. Mai are cineva experienta cu acest ulei ? Ce parere aveti ? Pe el scrie "Made in Germany", oare e adevarat ?
-
Salutare !
Despre motorina de la ARAL stiti ceva ? Din cate am observat e cea mai ieftina.
-
Salutare!
AM schimbat senzorul presiunii de ulei, intre timp, si nu mai palpaie. Mi-a mai aparut o singura data pentru o secunda pe o panta abrupta, insa de atunci nu a mai facut. Sper ca asta sa fi fost.
Multumesc pentru ajutor!
1 person likes this -
Îţi trebuie o tubulară de 24 şi îl poţi înlocui tu în parcare.
Ok. Asta o sa fac prima data. O sa revin cu detalii Mersi
1 person likes this -
5W40 A3/B3/B4 e recomandat, deci nu pare să fie din cauza uleiului.
În locul tău, eu aş încerca să schimb senzorul presiunii de ulei, înainte de toate. La cât e de ieftin... http://www.onauto.ro...r presiune ulei
Cu asta o sa incep. Pot sa o fac eu rapid, sau trebuie desfacute multe chestii si mai bine dau o fuga la un service ?
-
Dar uleiul? De care foloseşti?
Castrol 10w40 Magnatec a avut mai tot timpul, dupa care trecusem la 5w40. Aproape cand trebuia sa fac iar schimbul, a inceput sa palpaie beculetul, asa ca am trecut iar pe 10w40, am zis ca poate nu ii prieste uleiul acela... Dar simptomele sunt la fel
-
Eu cred ca ai nevoie in primul rand de o verificare cu manometru a presiuni de ulei
Ok, o sa merg sa verific presiunea la ulei. Mersi
Poate e defect bordul. Urmareste daca nu face si alte figuri .
Nu face alte figuri.
Si una cu multimetrul pe senzorul de presiune
O sa verific si asta. Va multumesc !
-
Salut,
Pot sa te intreb cand ti se aprinde becul de la ulei/ palpaie?
Se intampla cand motorul inca este rece sau cand motorul este cald, ti se aprinde in relantin? se stinge la turatie? sau sta aprins tot timpul?
In principiu beculetul respectiv se aprinde cand presiunea de la ulei este scazut, presiunea poate fi scazut din caza nivelului redus de ulei, ulei contaminat cu combustibil/ apa, ulei necorespunzator, uzura motorului/ pompei de ulei.
Poate fi o problema serioasa, daca motorul nu are ungerea adecvata se gripeaza.
In cel mai fericit caz ii dar un senzor stricat (probabil nu este cazul)
Iti recomand sa apelezi la un service, ei o sa poata sa-ti citeasca presiunea exacta a uleiului cu un manometru,
Se intampla si cand e cald si cand e rece. Nu se aprinde intotdeauna. De exemplu, de cateva zile nu s-a mai aprins deloc ( decat normal, cand tin cheia in pozitia a 2-a ). Am fost la un tester si a zis ca nu ii apare nici o eroare la presiunea de ulei sau altceva legat de ulei... Nu conteaza la ce turatii e motorul, palpaie in toate situatiile, atunci cand palpaie ...
Daca inainte de a porni motorul cu cheia in pozitia 2 iti apare becul de ulei si ramane aprins (pana la pornirea motorului)e posibil sa nu fie o problema simpla de senzor
Da, apare normal cand pornesc motorul.
-
O alta problema : mi se tot aprinde becul la ulei. Nu sta aprins tot timpul, palpaie cu o frecventa mare ). Am verificat nivelul, am facut si schimbul, nu observ nimic in neregula in comportamentul masinii. Ce sa fie ?
-
Salut!
As vrea sa pun un scut metalic la motor. E recomandabil ?
Daca da, unde as putea gasi unul ? La un search pe google nu am gasit nimic pentru modelul meu .
Va multumesc !
-
Salut!
Cat a costat totul ? ( instalatie, manopera... )
-
Are EGR si e bine sa-l cureti, galeria de admisie insa e mai greu de curatat . Egr-ul este in spatele galeriei spre dreapta cum te uiti din fata la motor .
Merita sa merg la un mecanic pentru curatarea galeriei sau e suficient sa curat EGR-ul ?
-
Salut!
Motorul meu are valva EGR ? Daca are, ar fi indicat sa o curat ? masina are 240 000 km si nu cred ca a fost curatata la viata ei ) Deasemenea, galeria de admisie presupun ca se poate curata odata cu EGR-ul, daca tot sunt acolo.
-
Am gasit la MOL ulei Dynamic Sprint si Dynamic Garden. Ambele aveau norma JASO FD. Am luat Sprint, presupun ca e ok.
-
Am inteles.
Va multumesc !
-
Salut!
Pentru motorul meu , 2.5 TDI , e recomandat uleiul 2T ?
-
Salut!
Am gasit solutia problemei ( care in timp s-a agravat, ceea ce m-a motivat sa gasesc o rezolvare ) ) : flansele amortizoarelor. Aparent, s-au dus dracului si acum simt si in volan cand virez stanga dreapta si sunt si zgomotoase. Am schimbat o bieleta de directie pe stanga din cauza careia aveam un mic joc la roata, in rest, toate celelalte bielete, capete de bara, pivoti sunt in stare buna. Ramane sa schimb flansele si sper sa nu mai pocneasca.
Va multumesc pentru ajutor !
-
E bun uleiul pt ca e norma VW.505.00, adica exact ce-i trebuie motorului tau .
ok, m-am linistit.
Multumesc, Bogdan!
-
Salut!
Am bagat recent 5W40 Castrol Edge Turbo Diesel in motorul meu, D5252T 2.5 TDI / 103 kw . Acum am citit pe forum si am vazut ca uleiul acesta are norma C3. Mie mi-ar trebui a3/b3/b4 ... Oare am gresit ? Inainte de asta am avut magnatec 10w40, dar am zis sa ii pun unul 100% sintetic.
1 person likes this -
Salut!
Nu am mai intrat pe forum de ceva timp, ma scuzati pentru intarziere. Am fost la un service recomandat pe acest forum si mi-au spus baietii de acolo ca trepidatiile sunt de la suportii motor si ca nu e nimic urgent, dar ar trebui sa am in vedere schimbarea lor in viitorul apropiat. Tinand cont ca au un pret destul de mare am decis amanarea operatiunii ceva timp. Sper sa nu se intample nimic.
Multumesc pentru ajutor
Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL
in Generalitati
Posted · Report post
Salutare
Încă mai folosiți tratamentul minune? :ceva noutăți? recent am devenit posesorul unui s60 2005 cu motor d5 euro 3 163 cp. Sa folosesc și la acest motor?