RaresC30

Membru
  • Content count

    82
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by RaresC30


  1. marian, eu zic sa ai grija ce zici ca se potrivesc unele elemente de pe s40 mk2 non-facelift la c30, si rares zice glumind dar nu stii ce-i coace mintea, asai domnule claxonator de semafoare? :smile:))

    la cat is de prost pot fi si cu masinile asa:)))))


  2. Dar eu nu sunt agresiv deloc .Poate in trafic

    Adica vrei sa spui ca am vorbit agresiv? Si vrei sa imi dai ceva avertisment sau ban sau cum se numeste ? :smile:)haha fao !

    Avand in vedere modul tau de exprimare , cred ca exmatricularea este cea mai buna expresie . Deci ....ca la scoala , exmatriculare 7 zile .


  3. Acel ulei este 50 lei litrul (si se gaseste si mai ieftin), daca mai pun ceva si la filtre, ajunge manoera la 150 de lei, pentru un schimb de ulei si filtre (care dureaza 15 minute) :slap:

    si ce imi pasa mie ca tu il iei cu 50 lei ?...si mai iti dai si facepalm pe banii mei. Sa ma apuc sa fac foamea ca la un schimb am iesit mai scump cu 100 lei ca nu stiu cine? Chiar nu imi pasa atata timp cat sunt banii mei . Si totusi de ce majoritatea raspunsurilor se leaga strict de pretul platit si nu se leaga de Calitate,Usurinta in a fi gasit , Poze cu sticla produsului ,si mai apoi Pretul raportat la Calitate ?

    1 person likes this

  4. intra si manopera in pret am uitat sa precizez la unul din cele mai de top serviceuri din Cluj :smile: adica 4x80=320 lei + filtrele si minuni dealea fara sa mai platesti manopera deci in opinia mea e rentabil . lasand povestile cu diferente de 2-3 lei ideea topicului cred ca e legata de uleiul si calitatea lui nu de pret pt ca aicia fiecare gandeste in functie de buzunarul lui:)


  5. Saptamana aceasta : Schimb de ulei -am folosit CASTROL EDGE PROFESSIONAL 5w30 1l-80 lei , schimbat filtre. Astazi , am schimbat toate colierele la furtunul de la turbo si am prins calumea furtunul epuratorului deoarece am avut mai demult problema clasica a ruperii clemelor de plastic . Urmeaza saptamana viitoare sa imi pun si pe fata folii OMOLOGATE cu protectie UV ( nu sunt negre sau fumurii sau cum le stiti , iar pt nestiutori , exista si pt geamurile din fata folii omologate atata timp cat vizibilitatea este de 95%).


  6. Powershift... asta nu e o cutie conceputa pt masini . Eu conduc un New Holland cu powershift cu aproape 10 mii de ore de lucru si se comporta ca si cum era de nou . La fel si CVT , o cutie conceputa pt tractoare si utilaje pe senile ;in rest frectie la picior de lemn ,o tehnologie care costa undeva la 10 mii de euro adusa laminimum minimorum pusa pe masini .


  7. La inceput de propozitie se foloseste LITERA MARE si se scrie "aici", nu "aicia" sau "acilisa", iar acum ca am incheiat cu lectia de gramatica gratuita, sa trecem la oile noastre.

    Ce face fiecare pe drumurile publice, este fix treaba lui, insa nu trebuie sa "impartaseasca " noi experientele lui. Daca faci liniute pe strada, este treaba ta, insa pe forum se considera ca mergi civilizat si nu vrem sa stim daca faci parte din categoria "tarani cu Volvo"

    Auzi tu mai ministrule , eu ti-am zis care e parerea mea despre cum iti exploatezi masina nu ca ce am facut eu cu ea . Inainte sa ma incluzi tu pe mine la capitolul taran cu Volvo trebuie sa iti permiti sa poti face asta nu ca povesti si vrajeli si sfaturi , ca majoritatea stim ce "sfatosi" sunteti voi astia din sud care faceti si dregeti tara asta si de voi nu misca un amarat din alta zona in fata dar nu stiti face un ban corect . Si daca ai ceva personal cu mine da-mi PM si stiu cum sa te educ la astia 19 ani ce ii am si te invit sa imi zici si in fata cand vin pe la Bucuresti . Ca gura e mare in spatele tastaturii si toti suntem fii de mafioti si facem legea acolo,doar ca defapt in realitate o dam pe cararea de la stanga si pe aia de la dreapta cand e sa zici ceva in fata ! Vezi-ti tu de Bucurestiul ala a tau unde majoritatea va ofticati pt fiecare cal in plus ce il are prietenul vostru tot cu volvo . Hai noapte buna si da-ti-mi spam sau ce poate puterea din spatele monitorului ....CRITICIENILOR!!!
    2 people like this

  8. C30 1.6d :astazi am facut 10 mii de km de cand am adus-o (are 134 700) si am investit in ea ~500 de euro din care probleme tehnice 100 lei etansat DPF (restul sunt schimbat de ulei , filtre , placute frana ,kit distributie si montat folii llumar ) . Pe viitor , suspensii reglabile , folii cu protectie uv pe fata ,jante pe 18` si invers proportional cu lookul sa speram sa fie cele mecanice :thumbsup2:

    sunt de parere ca , cu cat o exploatezi mai mult la drum intins eviti problemele mecanice

    1 person likes this