-
Announcements
-
Accesare forum - CAPTCHA 10/20/2025
Buna ziua, In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar. Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
-
-
Content count
57 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
9 NeutralAbout Alexandru Dumitru
-
Rank
Junior
Profile Information
- Locatie Piatra-Neamt
- Auto Volvo v40 1.8 122cp
- Fabricatie 2001
Recent Profile Visitors
1,217 profile views
-
case closed era crapata bobina de la 3 si mergea doar in 1 si 4. noroc ca aveam prin boxa o bobina care o inlocuisem ca cica era stricata ... acum o sa urmez un tutorial de pe aici sa refac izolatia bobinei sa o tin pentru zile negre
-
nu prea as putea sa fac un nr de kilometri, m-ar injura toti in trafic.. l acum merge motorul in sarcina.. la ralanti nu face asa urat, dar in mers e dezastru
-
momentan programul nu imi permite sa sterg erorile .. deci fara sa le sterg, calculatorul nu stie ca bobina a fost recuplata ?
-
pai daca i-am bagat mufa la loc, nu era normal sa dea scanteie in continuare? masina mergea normal pana acum, iar acum nu mai merge deloc
-
eu ma intreb ce s-a stricat daca i-am luat alimentarea la bobina in timp ce mergea
-
asa deodata ? are ceva daca i-am scos mufa in timp ce mergea motorul ? nu trebuia sa dea misfire la 1 si 4 daca murea aceasta bobina ?
-
Salutari. Ca sa nu mai incep un no topic o sa postez tot aici. au revenit problemele.. pe diagnoza mi-a aparut din nou misfire pe cilindrul 3. am scos fisele si le-am dat cu spray de contacte si la fel. Dupa, cu motorul pornit am incepup pe rand sa scot fisele. La primele 3 se simtea cand le scoteam motorul facand urat. Chestia e ca la ce-a de-a 4a care are si bobina s-a intepenit surubul care prinde bobina si am scos mufa care intra in bobina. Bruscmotorul a inceput sa faca foarte urat. Acum pe langa misfire pe cilindrul 3, mai am eroarea P0351- ignition coil A primary/secondary circuit, si pe langa asta nu pot merge cu masina decat in viteza 1 si pe distante scurte... face foarte urat si da se se opreasca. ce s-o fi intamplat acolo ?
-
Alelsorilsorp liked a post in a topic: ambreiaj dus ?
-
Alelsorilsorp liked a post in a topic: probleme diagnoza
-
Alexandru Dumitru started following bogdancibotariu
-
bogdancibotariu started following Alexandru Dumitru
-
nu stiu ce treaba are. am vazut doar ca difera in specificatiile kiturilor. L-a comandatmecanicul dupa datele masiii, fara seria de sasiu
-
intrebarea mea este daca afecteaza diferenta de la profilul butuc roata
-
lik .. astea is de la kitul valeo de laguna 1? 607 lei a fost ( valeo 801863 )
-
deci pana la urma ce parere aveti cu diferenta la dimensiunile de la profilul butuc roata de la kituri ? o sa se potriveasca ? ca nu am apucat sa merg la meserias sa il monteze
-
nu prea cred. chiar asa varza sunt valeo ?
-
de acum e luat. intrebarea era daca se potriveste
-
Am comandat un kit de ambreiaj si mi-au adus un Valeo cod 801863 cu urmatoarele specificatii, pe care l-am vautat pe net si e de laguna 1 2.0 Detalii produs Diametru 1 [mm]: 220 Versiune: CPON Diametru 2 [mm]: 219 Numar dinti: 26 Profil butuc roata: 26x(_)x21,4 Greutate (în kg): 4,99 Pe OEM am vazut ca difera putin adica: Placa presiune ambreiaj - Parametru MF220; Ř 220 mm; Disc ambreiaj - Parametru 220VTB; Ř 220 mm; Profil butuc roata 20x22-26N; dinti 26; O sa fie probleme cu montarea ?
-
TechnoJr liked a post in a topic: ambreiaj dus ?
-
Ulei Elf Tranself NFJ 75W80 ar merge pus ? am vazut ca are norma API GL-4+, pe cand cel OEM are API GL-5