snake80

Membru
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by snake80

  1. Salut !  Am o foarte mare nedumerire cu Volvo-ul meu. Este un s60 d5 205CP 2011 cutie manuala. Masina am cumparat-o folosita  in 2016 si  momentan se afla in Italia unde sunt si rezident. Dealer-ul meu de aici din Italia m-a sunat anul trecut prin septembrie si mi-a spus ca am de schimbat cureaua auxiliara (cea care leaga alternatorul) la 60.000km si intinzatorul din cauza ca intinzatorul fiind proiectat prost face ca aceasta curea sa se uzeze foarte repede si risc sa fac pagube mari. Mie imi ramanea de platit cureaua si intinzatorul il platea Volvo. Problema a fost ca, Volvo vazand ca masina mea are 60.000km a spus ca nu pot sa schimbe intinzatorul fara sa ma faca sa'l platesc din cauza ca masina nu are 90.000km, deci nu indeplinea termenii de inspectie pt care Volvo a cheamat masinile inapoi privind acest defect. M-am certat aproape la cutzite cu ei din cauza ca imi faceau si niste pretzuri de mi'a stat inima in loc. Ceva de genul curea 53euro si intinzator 141euro plus mana de lucru. Si pt mine care lucrez in Italia sunt bani avand in vedere ca nu vorbim de piese consumabile super importante cum ar fi o curea de distributie, ambreiaj, etc. Deci, am plecat sperand ca am sa ma descurc singur. Mentzionez ca am avut un S60 d5 din 2002 la care mi-am schimbat singur curea si intinzator fara probleme si in 30 de minute. Am cumparat VidaDiceul ca sa ma informez ce imi trebuie si sunt un pic confuz. Pe masina este montat acum un intinzator hidraulic la care Vida spune ca e pt toate vehicolele s60 indiferent de numarul de serie motor. Deci daca e cu oarece defect asta inseamna ca trebuie sa cumpar intinzatorul modificat de la  Volvo, cred eu, si care e un intinzator mecanic, nu mai este hidraulic. Serialul la masina mea este YV1FS7051B2015738 cu numar serie motor 885127. Pana la urma care din ele ar trebuie sa cumpar?  Multumesc
  2. Revizie s60 D5 !!!

    Un mecanic de acolo mi-a spus ca si dpf-ul tre sa stie daca am schimbat uleiul sau nu. Ca cica altfel lucreaza daca stie ca e un ulei vechi si implicit ars si altfel lucreaza daca stie daca e un ulei nou. Cred ca isi cam bat maciuca de mine, vazand ca ma rezolv singur cu revizia. Aici in italia mi-au cerut pt revizia la 60.000km 505.000 euro unde aveam si cinghia auxiliare inclusa. Deci, filtrele, ulei si cinghia !  Plus tot restul de controale care zic ei ca fac desi eu ma indoiesc foarte mult. E greu pe aici sa gasesti un mecanic de incredere pt ca in general sunt predispusi sa te jupoaie de bani.  
  3. Salut. Dupa schimbul de ulei, ce mai am de resetat cu Vida in afara de mesajul din bord? am auzit ca ar mai fi de resetat ceva in legatura cu dpf-ul. Poate cineva sa ma lamureasca un pic? multzam 
  4. Intinzator Volvo s60 d5 2011

    deci astia de la Volvo italia incearca sa ma prosteasca spunandu-mi ca la astea noi se schimba la 6 ani, corect?
  5. Intinzator Volvo s60 d5 2011

    Salutare ! Am trecut pe la reprezentanza Volvo unde am programat deja interventul, insa pt ca masina nu are 80.000km cheltuielile le voi suporta eu in intregime. Tot ei mi-au spus ca am de facut si distributzia, adika ori la 180.000km ori la 6 ani. Adevarat? Mi-au cerut 610euro pe refacut distributzia , iar 100euro mana de lucru (pt ca intinzator si curea auxiliare le am eu originale ) pt. schimbul de intinzator si curea auxiliare. multzam fain. 
  6. Intinzator Volvo s60 d5 2011

    Salut. M-ai inteles foarte gresit ! Nu sunt impotriva a ce se spune pe forum, nu vad de unde itzi rezulta tzie asa ceva din momentul in care doar MidnightCaller sustzine ca pt a schimba intinzatorul trebuie sa gauresti blocul motor. Eu nu am facut altceva decat sa pun intr-o umbra de dubiu ce a spus sau sustzinut doar el, deci pana a ajunge sa spui ca ma impotrivesc a tot ce se spune pe aici pe forum  e cale lunga. Simt din partea ta o usoare rautate fatza de o persona care crede ( poate gresesc gandind asa) ca montarea acestui intinzator cere o rectifica a blocului motor. Ma rog, e clar ca am sa merg la reprezentantza sa vad ce si cum, dar cum pana acuma interventzii de schimbat curele m-am rezolvat si singur mi-am spus ca as putea sa o fac si acuma. Atat am avut se spus. O zi buna !
  7. Intinzator Volvo s60 d5 2011

    Salut. Deci nu am de gaurit blocul motor cum sustzine MidnightCaller. Mi se parea ciudat oarecum. Masina mea are 60.000km deci nu cred sa am probleme in ceea ce priveste fulia alternator, dar daca prin absurd o gasesc cu un usor joc asta inseamna ca tre sa comand alternator sau scot fulia cu un extractor si ordin doar fulia? Multzumesc pt raspuns. 
  8. La multzi ani !!  merci fain pt raspuns, gasisem in Vida ce trebuie sa fac. Problema mea insa e alta si la care Midnightcaller m'a cam speriat. La s60 -ul meu intinzatorul momentan este hidraulic si trebuia schimbat obligatoriu la Volvo daca masina ajungea la 90.000, pt un defect care face sa uzeze foarte mult cureaua. Acum pe piatza exista doar intinzatoare mecanice si Midnighcaller spune ca pt a-l monta tre sa fac gauri in blocul motor si apoi filiera. E posibil asa ceva?
  9. Salut. Are careva vreun indrumator la cum sa schimb cureaua auxiliara si intinzatorul? La s60 vechi a fost cam "par la ceas", la asta mai noua nu gasesc spatziul necesar. Cred cu sigurantza ca trebuie sa incep de la suportul motor, dar e putin mai complicat. Nu? Caci asta inseamna ca motorul se va lasa si cred ca ar trebui sa il ridic de dedesubt cu un crick. Pe internet nu gasesc mai nimik. Am comandat si Vida Dice, gasesc pe acolo indicatzii la cum trebuie sa procedez?
  10. Intinzator Volvo s60 d5 2011

    Salut. Acuma am venit de la un alt dealer Volvo si  mi-au spus ca pe piatza exista acuma doar intinzatorul mecanic, deci cei de la Volvo nu mai fac intinzatorul hidraulic. Asta inseamna ca e un pic problematic pt mine sa montez acest intinzator ?  Nu prea imi vine sa cred ca Volvo ar fi creat un alt intinzator la care,pt a-l monta, este nevoie sa dai gauri in blocul motor si apoi sa tregi cu filiera in el. :))))))) Esti sigur de ceea ce spui ?
  11. multumesc mult pt raspuns. Astept Vida si apoi poate revin si cu imagini. Ok?  
  12. Intarziere raspuns la accelerare

    Salut. La deal merge in a 2-a fara sa apesi pe acceleratzie? Daca nu e posibil sa fie si ambreiajul. De fapt, tu ai motor mai mic si nu stiu daca e aceeasi treaba ca la motoarele 2.4. Al meu s60 vechi d5 facea panta fara acceleratzie si una identica a unui amic de al meu nu reusea, ii dadea in cap daca nu accelera. Am schimbat volanta si ambreiajul si a fost totul brici. Asta ar fi una, un alta ar fi unul din suporturi motor desi daca ai avea pierdere pe circuitul pneumatic ar trebui sa itzi indice in bord asistentza motor. Ultima ar mai putea fi turbina cu geometrie variabila care ori e foarte murdara si nu poate deschide corpul farfalat ori are actuatorul rupt cum s-a intamplat la s60ul meu vechi. 
  13. Filtru DPF !

    Salve.Urmeaza sa ii fac revizia si o chemare pt rectificarea defectului de fabrica in ceea ce priveste cureaua auxiliara si revin cu raspunsul de la reprezentantza Volvo. Multzumesc
  14. Salut tuturor! Detzin un s60 d5 151kw cutie manuala an 2010 decembrie 60.000km parcursi pana acum. Ieri facand un drum de 200km pe autostrada am observat ca regenerarea nu mai inceta, consumul era foarte ridicat. ceea ce m-a facut sa cred ca filtrul dpf e prea plin ca regenerarea sa mai poata avea loc. Mentzionez ca in ultima vreme am facut drumuri doar in oras. Intrebarea mea este daca cineva a reusit cu succes sa inlature fizic si software acest filtru fara prea multe batai de cap. Va multzumesc !
  15. Filtru DPF !

    Salut. Si in cazul meu ce ma sfatuiesti sa fac tzinand cont ca prin oras fac 13km cu 1 litru de motorina si pe autostrada 9km. Cam nu suna bine deloc, corect?
  16. Ciao! Am aceasta masina de aproape 2 ani de zile. Locuiesc in Verona (Italia) si am luat-o la 140.000km. Tocmai ce am ajuns la 200.000km fara mari probleme, bucse, suport superior motor si revizii. De cand am luat-o se tot aude un sunet ciudat in partea curelei de distributizie, ca de greieras. Peste 1000 de turatzii nu se mai aude. Mecanicul meu de aici spunea ca poate sa fie cureaua uscata, nu coapta, doar seaca, nu stiu daca folosesc bine termenul si a dat cu o vaselina speciala pt cauciuc. O perioada nu a mai facut, si apoi a inceput din nou. Voi de ce parere suntetzi? A mai avut careva asa ceva ? Va multumesc anticipat !
  17. Volvo s60d5

    Verifica valvola EGR ! De obicei aceasta de blocheaza de la mizeria acumulata in urma arderilor incomplete (la temperaturi scazute, de obicei iarna) si de la distante parcurse mici. Mult succes!!
  18. curatare EGR pt D5

    Am inteles! Dar macar niste indicii...mi-ar prinde de folos. Adik cumva am de demontat partea de sus care vine prinsa de blocul motor. acea parte care se afla chiar deasupra valvei EGR? mercic
  19. curatare EGR pt D5

    Salut ! E adevarat, acelasi lucru l-am facut si eu dar schimbarile sunt mici, adik tot scoate fum. Am curatat aceleasi piese si rezultatul nu prea satisfacator, deci tot scoate fum binisor, si doar in turatii, deci peste 1800RPM. Eu intrebam doar cum s-ar putea scoate valvola, pt ca aceasta valvola este un pic mai in spate si e destul de greu de ajuns la ea. Eu suspectez ca ar fi blocata, mentionez blocata si nu arsa, pt ca altfel mi-ar semnala-o in computerul de bord. Va multumesc oricum pt sfaturile de pana acum!!!
  20. curatare EGR pt D5

    Salut! Si eu am vrut sa curatz aceasta faimoasa valvola EGR, doar ca in momentul cand am vazut unde este situata am lasat-o balta.  Am curatzat doar racordurile si atat. Scoate mai putin fum dar tot scoate. Nu ai idee unde gasesc ceva un pic detaliat la cum sa demontez ca sa ajung usor la ea? sau macar sa imi spui de unde sa incep.