giuchi01
Membru-
Content count
7 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by giuchi01
-
-
Bună ziua.
O antenă telescopică pentru S40 an2000 mă interesează. -
Problema e senzorul. Eu am avut aceeași problemă, l-am schimbat și totul e ok.
1 person likes this -
Bună ziua.
O antenă telescopică pentru S40 an2000 mă interesează.
-
-
80ron toate 16
K. CUM FACEM?
-
Mă interesează 16 piulițe pentru jante de aliaj, S40.
-
16 piulițe pentru jenți de aliaj, la un S40?
-
16 piulițe pentru jenți de aliaj. S 40. Bănuiesc 12X1,5. Un preț se poate?
1 person likes this -
un preț pentru jențile de 15?
-
Salut.
Mă interesează o cantitate mică de vopsea, un chit de reparație, ceva de genul ăsta, pentru niște zgârieturi pe stâlp în urma unei deschideri forțate și pe partea din față a capotei.
Culoarea albastru sidef, cod YV1VS14F3YF441076
Poți oferi ceva?
Am mai gasit un cod, pe plăcuță, în stânga jos: 325 - 22, bănuiesc că e codul de culoare.
-
Salut.
Mă interesează o cantitate mică de vopsea, un chit de reparație, ceva de genul ăsta, pentru niște zgârieturi pe stâlp și pe partea din față a capotei.
Culoarea albastru sidef, cod YV1VS14F3YF441076
Poți oferi ceva?
Am mai gasit un cod, pe plăcuță, în stânga jos: 325 - 22, bănuiesc că e codul de culoare.
1 person likes this -
Păi, nu ne spui şi nouă, exact, cum şi de unde ai comandat din Ungaria?
cei de la PWG au comandat.
-
Am rezolvat.
În primul rând nu are legătură cu spălătoria.
Am fost la un service cu tester în Cluj (PWG), senzorul de temperatură motor defect.
După înlocuire totul a revenit la normal.
Senzorul comandat dimineața din Ungaria a ajuns în Cluj în aceeași zi și a și fost montat.
Numai bine.
-
Senzor temperatură exterioară?
S40, benzină 2000, 1800.
-
Nu am avut nici o problemă înainte.
Nu am spălat motorul, a fost doar un jet și o spumă.
M-aș mira să aibă legătură cu spălătoria.
-
Bună dimineața.
Am un S40, 1800cm, benzinar, promoția 2000.
Până sâmbătă totul era OK, poate consumul puțin cam mare.
De sâmbătă, când să ies de la spălătorie, nu mai pornește la automat, decât după 15-20 de secunde.
La pornire imediat se turează, între 2000 și 4000.
Revine apoi, dar undeva la 1100, 1200. Nici după ce se încălzește nu revina mai jos relantiul.
Cu motorul cald, imediat după ce l-am oprit, repornește destul de ușor.
Mi se pare că și scăderea de la turația mare la relanti se produce destul de lent.
Nu îmi dau seama ce s-a putut întâmpla.
-
Și se aprinde È™i lampa de la sondă
-
Unde mai exact e valva de relanti?
Eu am schimbat debitmetrul de aer, dădea eroare la computer.
După aia surpriză, nu mai stă motorul la relanti. Și simt È™i niÈ™te variaÈ›ii de turaÈ›ie.
Ar putea fi o soluÈ›ie curăÈ›area clapetei de acceleraÈ›ie?
Mulțumesc.
Piese Volvo Iasi S40,V40,V50,S60,V70,S80, XC90 0757051090
in Piese Auto
Posted · Report post
Ce pun în loc?