dragoshsotto

Membru
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by dragoshsotto


  1. La 18/11/2015 at 11:15 AM, emilb a spus:

    buna ziua,

    am un volvo s80 d3 din 2010 automat.

    Dupa cum am prezentat in celelalte topicuri am probleme cu anumite smucituri la cutie, zic, la viteze mici,nu face in trecerea prin trepte, asa ca azi l-am sunat pe Samer la Timisoara si i-am prezentat situatia.A zis clar blocul de valve(1300 euro) cu tot cu manopera, piesa noua.

    Stiti cumva, daca se schimba si uleiul in cutie in momentul in care se inlocuieste blocul de valve?eu nu stiu unde este poziitionat, in interior sau exterior...

     

    Multumesc

    Salut

    Ai schimbat blocu' de valve?

    Intreb ca si eu am o problema asemanatoare...


  2. Deci posibil e ceva necurat pe la directie, sper sa nu fie prea grav. Am sa o duc la reprezentanta sa faca un test sa-mi spuna de unde vine problema si poate reusesc sa o schimb singur, intradevar au o manopera peste limite, la reprezentanta vor £60 pe un test vizual si poate un mic test driver, nici nu am curaj sa-i intreb cat ar costa reparatul. Bratul l-am gasit undeva la £70 cu totul, dar inainte sa-l schimb vreau sa fiu sigur de unde e problema. Multumesc de sfaturi, o Duminica faina sa ai!


  3. Am rezolvat problema cu zgomotul la viraje, din fericire era doar tabla de la disc stramba, dar ramane bubuitul la denivelari, deci probabil trebuie sa ma duc la un service sa imi zica exact care flansa ca nu pot sa imi dau seama, cert e ca pe dreapta fata amortizorul scartie la miscare, deci e posibil sa fie de acolo. Si in legatura cu bucsa aia, se poata schimba doar bucsa sau trebuie sa schimb bratul cu totul ? Mersi


  4. Ok, deci o sa verific faca a fost pus bine sensorul la loc, daca e pus bine o sa comand altul. Thermostatul nu ar trebui sa deschida odata ce porneste ventilatorul ? Apa ramane la acelasi nivel, o sa o iau la niste ture, daca nu scade nivelul trebuie sa iau si alt thermostat banuiesc, mersi de ajutor.


  5. Da, dar ma asteptam sa se incinga un pic mai tare sa deschida thermostatul, sa mai completez cu apa, din motor a curs mai mult de 3l. Pai si sa fie problema cu senzorul din vas de nu mai dispare eroare ? Sau odata ce a aparut trebuie stearsa ? Mersi


  6. Salutare, astazi am schimbat distributie+pompa de apa la al meu S60 apoi completat cu antigel, au intrat doar vreo 3l, am incins motorul asteptand sa deschida thermostatul, dar nu cred ca a mai deshis, motorul nu trece de 90 grade, sta tinta acul la mijloc, oricat as incinge motorul. Apa nu a mai scazut decat pana intre min si max, apoi completat din nou cu antigel. Problema e ca eroarea "Coolant low" ramane aprinsa chiar daca antigelul este peste max, unde sa fie problema ?


  7. Da, intradevar cupleaza si decupleaza intr-un interval de 10-15 secunde, dar A/C functioneaza bine, baga rece la comanda:wub:. Necesita cumva o incarare cu freon ?

    @Stanisor Ionut, nu mai minti, e chiar un interval de 10-15 secunde. :lol:

    Nu stiu de ce am postat de doua ori, tapatalk-ul e degeaba, sorry.


  8. Ma numesc Dragos, nascut in Brasov dar locuiesc in Anglia de ceva vreme, fericitul posesor al unui Volvo S60 D5 din 2003. Masina se comporta perfect iar ca dotari este am tot ce imi doresc. Acum o pregatesc de drum, schimb distributie + consumabile, iar prin August cand voi veni acasa, impreuna cu Alin_s60 (forumist si frate totodat') cred ca voi schimba uleiul din cutie (geartronic).

    1 person likes this