LeChuck

Membru
  • Content count

    669
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by LeChuck


  1. corect, numai ca surubul de la vibrochen, la fel ca si cele de la chiulasa, trebuie deformate plastic pentru a functiona asa cum au fost concepute.

    post-755-0-99590100-1402737038_thumb.jpg

    mahle descrie metoda de strangere a suruburilor de la chiulasa:

    VR-1-412 Head Bolt Brochure.pdf

    puteti citi ce se intampla cand se folosesc suruburile vechi.

    volvo propune aceasi metoda si pentru surubul de la vibrochen.

    post-755-0-84457200-1402737353_thumb.jpg

    diferenta dintre un surub "normal" si unul "elastic"

    post-755-0-86509300-1402737739_thumb.gif

    2 people like this

  2. amesteca-l asa cum ai zis, ca merge. nu-l pune neamestecat. si asigura-te ca nu esti dependent de masina aia. ;D problema majora este ca daca scapa floriol pe langa segmenti in baia de ulei polimerizeaza uleiul de motor --> se caleaza motorul. alta problema este tendinta de a imbacsi injectoarele. si inca alta problema este ca umfla anumite ganituri. aceste isi pierd proprietatile de etansare de unde apar diverse alte probleme.

    pe timp de vara poate fi folosit fara probleme din punct de vedere al viscozitatii. iarna insa iti trebuie o instalatie de incalzire pentru floriol. eventual i-as pune si niste ulei de motor pt. motoare in doi timpi in "combustibil". este un aditiv bun si ieftin pt. motorina de proasta calitate. dar numai pt. motoarele diesel clasice. cam 1:250...1:100.

    ps: uleiu ars trebuie tras bine prin ciorap, iar untura de porc sa aiba peste 60°C ;D

    1 person likes this