gaby.volvo

Membru
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by gaby.volvo


  1. cutia originala a fost schimbata in urma unui accident si am pus-o pe asta care e acuma, care nu e de pe acelasi motor (ma refer la KW si CP). Si in plus curge si ulei pe la simiringuri...si vreau sa o schimb complet. deci...ma poate ajuta cineva cu informatia ceruta mai sus?

    am gasit cutia cu codurile alea...si de aceea intreb.


  2. Salutare tuturor. Am o mica intrebare la cunoscatori. De ceva vreme a inceput sa faca figuri cutia de viteze si m-am hotarat sa o schimb. Am pe masina tot o cutie SH si nu se mai cunosc codurile...si nici nu stiu exact ce sa cumpar. vreau una exact de pe motor benzina de 1783 cmc 90 kw (dupa 2000 luna a-5a). Acum va intreb pe voi: imi poate spune cineva dupa codurile noii cutii daca e compatibila cu motorul meu? Codurile: Part Number: P30614181

    Code: F5M42


  3. La maneta franei de mana ai un intrerupator,verifical!

    martorul franei de mana arata un "P" intr-un cerc. ce mi s-a aprins mie e cu totul altceva...

    la senzorii ABS m-am gandit si eu prima data, tinand cont ca am martorul ABS aprins permanent in bord. Deocamdata nu s-a mai aprins nimic...mai astept sa vad la un drum peste suta de km cum se comporta.


  4. salutare si La multi ani!

    Dupa un drum SV-GL pe 25 decembrie...la intoarcere s-a aprins martorul de la frana, acel semn al exclamarii intr-un cerc rosu. Mentionez ca lichidul de frana este recent schimbat, aerisita toata instalatia, ambreiajul tine bine. Am avut niste probleme cu etrierepe pe spate si am inlocuit placutele roase pana la fier cu altele care le aveam prin garaj care aveau destula suprafata aderenta pe ele. Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit, martorul s-a stins, dar mi-a aparut inapoi in mers. Aceeasi situatie...motor stins si reaprins, dupa care nici pana in ziua de azi nu mi s-a mai aprins asa ceva. A mai patit cineva asa ceva? Care ar fi cauza?


  5. salut! George, zi-mi te rog, unde ai gasit leduri rosii pt butoanele geamurilor elecrice? Caut de ceva vreme si nu gasesc la dimensiune potrivita. sunt cu o idee mai mari cele din magazinele in care am fost sa caut...si nu merg introduse decat cu forta, bine asta n-ar fi o problema, daaar...se dilata cam tare si suportul lor de prindere, apoi nu mai merge montat cum trebuie carcasa butonului. la consola centrala am pus becuri de instalatii :D functioneaza de nota 20


  6. cred ca peste 100 de vizualizari sunt numai de la mine :))

    parerea mea, este ca cele doua camioane merd intradevar cu spatele. Se vede cum cei doi soferi se uita in oglinda spre dungile albe ca sa mentina corect directia. Camionul din stanga e cel care se misca, e usor pt ca nu are nici vagon nici remorca cu protap. Cel din dreapta totusi si in realitate la o asemenea viteza e cam greu sa il mentii drept drept fara sa iti fuga vagonul din cui, deci probabil are montat un blocaj la cupla. Si plus de asta, se vede destul de clar si in peisaj cum, ca ar merge cu spatele. La final, la camionul din stanga, se vede roata din fata cum se invarte in sensul care merge in retur.


  7. Hai salut!

    Incearca sa lasi masina in viteza (treapta 4 sau 5) la coborare si vei avea consumul afisat "zero"!!! Este normal sa-ti consume la ralanti! Daca o lasi in viteza la coborare motorul va fi antrenat de roti si va consuma mai putin combustibil sau poate deloc!

    Concluzia: la vale o lasi in viteza! La majoritatea masinilor iti arata un consum de N litri in timp ce cobori o panta cu cu levierul la punctul mort!

    Revino dupa ce pui in practica cu un raspuns!

    Bafta!

    da, intradevar, in treapta a-5-a sau a-4-a consumul este pe 0 la coborare. dar eu am luat-o ca pe o ingrijorare, pt ca fenomenul asta a aparut de ceva timp incoace...deci cum am spus acum ceva timp consumul la vale era pe 0 si la punctul mort.

    deci nu e motiv de ingrijorare. multumesc pt raspunsuri. totusi asta ar putea fi si de la cutia de viteze, e una nu tocmai buna. dupa ce o schimb cu una originala revin cu un raspuns mai clar.


  8. buna ziua! Va salut! de ceva vreme am observat o neregula la volvo. cand cobor o vale cu motorul pornit si scoasa din viteza, consumul ramane pe 1,7-1,8-1,9 in permanenta. Cand opresc masina pe loc, consumul in bord se face pe 0. Asta se intampla de vreo 2-3 luni in urma...nu ar trebui sa fie asa, deoarece motorul merge doar in relantiu si la turatiile necesare 1600-1700 rpm. Pe diagnoza nu a aparut nici un fel de eroare. fitrul de aer e nou, clapeta de acceleratie si motorasul de relantii e curatat....care ar fi cauza? aveti idee?


  9. Salut gabi. Unde faci reparatiile in Suceava?

    Salut George! daca vrei pe cineva serios si cu pricepere mergi la Auto Test Bucovina in Obcini vis-a-vis de mall Galeria si cauta-l pe Daniel. e baiat super, se pricepe bine. eu la el merg mereu cand am o problema cu masina, si multi alti cunoscuti au fost multumiti.

    1 person likes this

  10. În compartimentul motor poate vibra scutul de căldură a galeriei de evacuare, e prins parcă în 4 șuruburi și conducta de aer cald de la scut la carcasa filtrului de aer, dacă sunt slăbite colierele.

    voi verifica si elementele alea, desi conducta de aer cald am prins-o recent cu coliere noi, nu cred ca s-au desfacut asa repede. totusi zgomotul se aude de mai de mult...nu am avut timp sa o urc pe rampa sa verific si catalizatorul. astazi ma uit la scut si la conducta din nou sa vad, poate fi o cauza! multumesc de sfat!


  11. nu zic ca nu, s-ar putea sa fie aceeasi problema si la mine. maine sau poimaine o sui pe rampa si ii dau jos catalizatotul. dar mai intai incerc metoda zisa de tine Soryn, si daca functioneaza...inseamna ca am gasit problema. Am totusi un catalizator de schimb, sa vad cum fac, poate il montez pe acela. multumesc pt informatii. va tin la curent cu rezultatul final!

    1 person likes this

  12. Buna dimineata! o problema mai mult sau mai putin grava. e vorba de motor 1783 cmc 90 kw. la rece, de pe la 1700 rmp pana pe la 2000-2100 se aude un turuit ca si cum ar fi o tabla care vibreaza. asta numai cand e motorul rece. de la ce ar putea fi? aveti idee?

    Va multumesc!


  13. sunt noi, dar e posibil sa fie "stricat" si de nou. da-l jos si verifica la mana clapeta care face legatura cu frana de mana. daca iti revine inapoi si pistonasul etrierului, inseamna ca e bun, daca nu....sigur are ceva blocat. Sau daca nu iti revine inapoi si zici ca iti mananca placutele, uita-te si la calareti, si ei se pot bloca.


  14. Salut, am si eu probleme cu frana dreapta spate in sensul ca nu imi revine complet frana dupa ce o calc. Etrierele pe spate, discurile si placutele sunt noi dar doar pe partea dreapata am problema asta. Se incalzeste foarte tare roata la drum lung din cauza ca nu revine complet. Am ajuns sa chimb placutele pe partea dreapta dupa 4 luni pentru ca erau mancate de tot. Are cineva idee ce ar putea sa fie? De la ce ar putea sa fie problea asta? E posibil sa nu fie compatibile etrierele?

    salut. aceeasi problema am avut-o si eu. era din cauza etrierului. nu mai revenea pistonul inapoi si erau placutele lipite de disc, binenteles ca s-au uzat pana mi-a ramas roata aproape intepenita la vreo 25 de km de casa. am cumparat alt etrier, l-am montat si am rezolvat problema.