-
Content count
571 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by MareanBoss
-
-
La mine a inceput sa apara la cateva zile dupa ce am infundat EGR ul cu o tablita sa nu mai bage in admisie.
-
Acum 2 ore, paunionutz a spus:In furtunul gros dintre pompa de vacuum si tulumba de servo frana, mai intra un furtun subtire de vacuum. Il scoti pe ala si bagi un alt furtun care il legi direct la turbina
Asta nu inseamna ca legi turbina direct la admisie ci direct la pompa de vacum din cate inteleg.....
-
A venit caldura si nu am mai schimbat termostatul . Acum pare ca se comporta normal .
-
-
-
Valeo nu stiu daca se potriveste dar Gates da ca se potriveste dupa cod OEM
-
-
-
-
Acum 13 minute, Cristi Muresan a spus:Eu cand am cautat am gasit doar corp complet , cam asa spune si bogdan mai sus , dar esti sigur ca e defect ?
Eu am inteles de la BogdanG ca pe WAHLER vine doar kit complet dar nici vu VALEO nu mi e rusine ... e 90ron doar termostatul dc. sa mai cheltui 210 ron pe aluminiu degeaba ?
-
Nu sunt sigur ca e defect dar odaata ce scade temp. la prima liniuta eu zic ca nu e normal . Asta e rolul termostatului sa stea inchis (circuit mic) pana ajunge apa la 90-92C si apoi sa deschida(circuit mare) pana scade la 83-85 si apoi sa inchida pana ajunge la t. optima din nou si iar sa deschida si ala e ciclul lui, dar in nici un caz sa stea deschis pana ajunge apa la 30 C nu credeti ?
-
Eu ma refer la faptul ca se gaseste termostat separat nu doar kit complet cu carcasa. Inseamna ca se poate schimba doar ala nu?
-
Bine bine dar se gaseste separat pe Gates pe Valeo etc.. doar nu ma obliga sa schimb si carcasa cu senzor nu ?
-
Acum 2 ore, Bogdan G a spus:Depinde din ce an este D5ul.
2002
-
Acum 14 minute, MarianBr a spus:Eu gasisem si separat la vreo 90lei insa nu era o marca cunoscuta
Da, pe Gates,Valeo etc ... dar pe Wahler cred ca vine doar complet...
-
Acum 4 minute, Midnight Caller a spus:Original este Wahler
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Multumesc pt ajutor.
Stii cumva daca de gaseste si separat sau doar cu tot cu carcasa ?
-
Luni schimb termostatul. Sigur nu e normal sa se comporte asa .
Aveti idee ce termostat o fi pe original ?
-
Face caldura doar in mers ... La ralanti sta acul ceasului la prima liniuta cred ca inseamna vreo 30C .... Daca ziceti ca e normal asa , inseamna ca ar trebui sa fie la fel si la Audi,Bmw,Mercedes etc nu ? Am sa intreb alti posesori ale marcilor sa vedem ..
-
Multumesc de raspunsuri . Nu sunt lamurit 100% dar ii dam inainte .
Ma gandesc sa bag o teracota in habitaclu. :))
-
Acum 44 minute, Barbulea Liviu Cosmin a spus:la -10 grade e perfect normal sa scada temperatura.
Multumesc pt. raspuns.
Sa inteleg ca si la XC ul tau se comporta la fel ?
-
Salutare Domnilor.
Am o dilema legata de temperatura motorului si anume ea creste la 90 C doar daca rulez cu masina , cum opresc pe dreapta si sta la ralanti scade temperatura la prima liniuta sau daca o pornesc dimineata si o las sa se incalzeasca la ralanti, nu urca temp. decat pana la prima liniuta.
(Asta e valabil acuma cand afara e frig -10C)
E normal ? Asa face si la voi ? Daca nu .. care ar fi buba?
Multumesc !
-
La 7/30/2016 at 8:08 AM, Bogdan G a spus:Strânge șuruburile de la cadrul motor și de la basculele fata.
Suruburile la jug le am verificat si sunt stranse. Am sa le verific pe cele de la bascule.
Multumesc!
-
Am gasit buba la baraitul ala enervant si anume era slabit unul din suruburile de pe capatul barei transversale(attach)
Cred ca a fost data jos bara transveraala recent cand am schimbat distributia si mecanicul lui peste nu a strans la loc acel surub si cam din perioada aia a inceput sa faca nazurie astea.
Am ramas cu POC in momentul in care dau cu spatele sau plec de pe loc sau o las din acceleratie in mers la viteze mai mici.... Am tras de toate bratele si nu am gasit nimic dubios decat o bieleta antiruliu cu un pic de joc pe dreapta.
Singurele banuieli ar fi la bieletele de directie (capetele de bara)care fac poc poc cand prind de mijlocul ei si rotesc de ea satanga dreapta cumva si in partea asta cu caseta unde e bila aia se aude acele poc uri... O fi normal?
-
1 oră în urmă, i love VOLVO a spus:Banuiesc tamponul de sus. Caz concret cum a fost la mine. Atat de praf era ca la plecarile de pe loc auzeam un poc destul de tare. Motorul lovea in ceva....mecanicul zicea ca loveste in galerie de admisie ceva de genul. Am platit 45 € pe tampon si puteam sa jur ca nu o sa dispara acel poc pentru ca nu putea sa loveasca motorul in ceva din cauza unei gume si mai ales de pe o zi pe alta. Totul a revenit la normal adica fara poc dupa ce a pus tampon nou. De atunci am mers 15k si totul e in regula. Daca il vezi ca e praf schimba-l nu-l mai lasa ......oricum o sa-l schimbi candva nu? Schimba-l acum ca strici si tampoanele de jos.
Ok. Multumesc de sfat. In cazul asta am sa incerc sa l reglez si daca nu e diferenta il schimb si gata.
high emissions service required
in Intrebari generale
Posted · Report post
Pai eu am acelasi motor si nu cred ca ar avea ce sa fie altceva pe S80..... Dar.. Atata timp cat masina. Merge normal nici nu imi bat capul.... E mai fain fara nici o eroare in bord dar na... Ce sa i fac.... Am sa incerc sa ii bag un egr in paralel cu cel de pe motor doar cu mufa in el care va functiona in gol sa vad daca mai apare...