MareanBoss

Membru
  • Content count

    571
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by MareanBoss


  1. Acum 12 ore, kecs a spus:

    Mi se pare foarte ciudat.

    Eu la masina mea - V70 D5 din 2002 D5244T - am pus tablita la EGR acum 4 ani jumate. De atunci am facut 120.000 km. Nici un mesaj de eroare n-a aparut. Poate la S80 e altfel... Si baietii de pe forumul din UK spun ca la Euro 3 merge sa pui tablita.

    Pai eu am acelasi motor  si nu cred ca ar avea ce sa fie altceva  pe S80..... Dar.. Atata timp cat masina. Merge normal  nici nu imi bat capul....  E mai fain fara nici o eroare in bord dar na... Ce sa i fac....  Am sa incerc sa ii bag un egr in paralel cu cel de pe motor doar cu mufa in el  care va functiona in gol sa vad daca mai apare... 


  2. Acum 2 ore, paunionutz a spus:

    In furtunul gros dintre pompa de vacuum si tulumba de servo frana, mai intra un furtun subtire de vacuum. Il scoti pe ala si bagi un alt furtun care il legi direct la turbina

    Asta nu inseamna ca legi turbina direct la admisie ci direct la pompa de vacum  din cate inteleg.....   


  3. Acum 13 minute, Cristi Muresan a spus:

    Eu cand am cautat am gasit doar corp complet , cam asa spune si bogdan mai sus , dar esti sigur ca e defect ? 

    Eu am inteles de la BogdanG ca pe WAHLER vine doar kit complet dar nici vu VALEO nu mi e rusine ...  e 90ron doar termostatul  dc. sa mai cheltui 210 ron pe aluminiu degeaba ? 


  4. Nu sunt sigur ca e defect dar odaata ce scade temp. la prima liniuta eu zic ca nu e normal . Asta e rolul termostatului sa stea inchis (circuit mic) pana ajunge apa la 90-92C si apoi sa deschida(circuit mare)  pana scade la 83-85 si apoi sa inchida pana ajunge la t. optima din nou si iar sa deschida si ala e ciclul lui,  dar in nici un caz sa stea deschis pana ajunge apa la 30 C nu credeti ? 


  5. Salutare Domnilor. 

    Am o dilema legata de temperatura motorului si anume ea creste la 90 C doar daca rulez cu masina  , cum opresc pe dreapta si sta la ralanti scade temperatura la prima liniuta  sau daca o pornesc dimineata si o las sa se incalzeasca  la ralanti, nu urca temp. decat pana la prima liniuta.

    (Asta e valabil acuma cand afara e frig -10C)  

    E normal ? Asa face si la voi ? Daca nu ..  care ar fi buba? 

    Multumesc !


  6. Am gasit buba la baraitul ala enervant  si anume era slabit unul din suruburile de pe capatul barei transversale(attach)

    Cred ca a fost data jos bara transveraala recent cand am schimbat distributia si mecanicul lui peste nu a strans la loc acel surub si cam din perioada aia a inceput sa faca nazurie astea.  

     

    Am ramas cu POC  in momentul in care dau cu spatele sau plec de pe loc sau o las din acceleratie in mers la viteze mai mici....   Am tras de toate bratele si nu am gasit nimic dubios decat o bieleta antiruliu cu un pic de joc pe dreapta. 

    Singurele banuieli ar fi la bieletele de directie (capetele de bara)care fac poc poc cand prind de mijlocul ei si rotesc de ea satanga dreapta cumva si in partea asta cu caseta unde e bila aia se aude acele poc uri...  O fi normal?

     

    DSC_0045.JPG


  7. 1 oră în urmă, i love VOLVO a spus:

    Banuiesc tamponul de sus. Caz concret cum a fost la mine. Atat de praf era ca la plecarile de pe loc auzeam un poc destul de tare. Motorul lovea in ceva....mecanicul zicea ca loveste in galerie de admisie ceva de genul.  Am platit 45 € pe tampon si puteam sa jur ca nu o sa dispara acel poc pentru ca nu putea sa loveasca motorul in ceva din cauza unei gume si mai ales de pe o zi pe alta. Totul a revenit la normal adica fara poc dupa ce a pus tampon nou. De atunci am mers 15k si totul e in regula. Daca il vezi ca e praf schimba-l nu-l mai lasa ......oricum o sa-l schimbi candva nu? Schimba-l acum ca strici si tampoanele de jos.

    Ok. Multumesc de sfat.  In cazul asta am sa incerc sa l reglez si daca nu e diferenta il schimb si gata.