Vaporean78

Membru
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Vaporean78


  1. On 30/01/2019 at 10:40 PM, Vaporean78 said:

    Salutare tuturor,

    Acum cateva zile s-a aprins check engine si masina nu se mai tura din treapta 3. Urca f usor dar fara putere. Dupa ce am pus testerul mi-a aratat acest cod P245809. Filtrul de particule nu s-a regenerat. Recunosc ca fac drumuri destul de scurte zilnic, dar mentionez ca nu stau in RO. Sunt in Suedia. In sfarsit. Am facut o regenerare fortata care a durat 5 minute, si totul e la normal.

    A mai patit cineva asa ceva? Oare o sa mai revina eroarea?

    Va multumesc in avans.

     


  2. Salutare tuturor,

    Acum cateva zile s-a aprins check engine si masina nu se mai tura din treapta 3. Urca f usor dar fara putere. Dupa ce am pus testerul mi-a aratat acest cod P245809. Filtrul de particule nu s-a regenerat. Recunosc ca faf drumuri destul de scurte zilnic, dar mentionez ca nu stau in RO. Sunt in Suedia. In sfarsit. Am facut o regenerare fortata care a durat 5 minute, si totul e la normal.

    A mai patit cineva asa ceva? Oare o sa mai revina eroarea?

    Va multumesc in avans.


  3. Da, ai dreptate.

    De ceva timp am obs un zgomot ce vine de la rola alternator...fulia. Cred ca si rola intinzatoare are probleme. Eu nu am facut decat distributia de cand am luato si cureaua de transmisie. Acum sper sa ajung cu ea in tara si sa vad ce mai schimb.

    Oricum, merci mult ptr tot.


  4. On 20/02/2013 at 2:49 PM, Midnight Caller said:

    Setul de distributie iti recomand sa ti-l iei pe bucati, Curea Conti (sau Gates recomanda unii) si role INA.

    Filtrele le schimbi la fiecare revizie de 10.000KM, recomand MANN sau MAHLE.

    Salut,

    Tocmai ce am postat in legatura cu distributia....am un S80, din 2010, Drive, 1,6 si am schimbat distributia acum 4 ani cand am luat-o. Am facut 50.000. Ar fi timpul sau nu sa o schimb? In legatura cu filtrele....mentionez ca cel de motorina nu l-am schimbat de 2 ani...dar masina nu circula in Ro decat o luna sau max 2 pe an..Restul este in Suedia. Este ok?  

    Merci in avans ptr replay....


  5. 21 hours ago, paunionutz said:

    Haide ma! Pe bune???!!! Intrebam pe forum cand se schimba filtrele? Probabil ca asta stie si nevasta-mea... este de tot rasul

    Salut. Pai nu e deloc de ras. Eu nu vin în tara decât o data pe an. Maxim 2 luni vara. În rest masina circula în Suedia unde filtrele de combustibil se schimba la al doilea schimb de ulei. Filtrele de aer sunt ca noi. Dacă vrei le sufli sau le schimbi. Cum te tine buzunarul. Eu nu cred ca 

    Volvo nu recomanda schimbul de filtre respectiv aer, polen și combustibil la fiecare schimb de ulei. Dar am zis sa întreb și eu pe forum. Mulțumesc oricum.

    Când ma întorc o sa întreb personal la un service Volvo în Suedia. 


  6. On 23 November 2015 at 9:29 PM, Tavi Td said:

    Preventive maintenance la 214300km. 

    Deoarece se stiu problemele acestor motoare cu turbinele in jur de 200k km, si pentru ca a mea avea deja un pic de joc si mai ales dadea cu fum pe la tija de la geometria variabila de ceva timp, fum care se accentuase in ultima vreme incat il simteam in habitaclu, am decis: schimb sau reconditionare turbina.  Dupa multe cautari si oferte (multumesc pe aceasta cale colegului @Midnight Caller pentru disponibilitate) am hotarat: turbina noua! Aceeasi marca: Garrett. Cu ocazia asta s-a scos si sita de la surubul din bloc (circuit tur-ulei turbo), sita care este o problema cunoscuta la motorul respectiv, ca in timp se infunda si nu mai ajunge ulei suficient la turbina. S-a facut proba cantitatii de ulei care intra in turbo intr-un anumit interval de timp (procedura Ford) si e foarte ok. Am mai schimbat ulei + filtre, bineinteles, si... sa fie cu noroc! Continuam impreuna drumul spre 1 milion km! 

    old1.jpg

    old2.jpg

    new1.jpg

    new2.jpg

    new3.jpg

    Salut,

    cred ca si eu încep sa am aceeași problema. Mașina șuieră ciudat si mecanicul mi-a spus ca e turbina si ca are putin joc. De asemeni îmi pierde si ceva ulei, cică garnitura ar fi de vina. Acum eu ma gândesc la o turbina noua. Pe tine cât te-a costat?

    Merci mult


  7. Salutare,

    Am ajuns la un mecanic bun, zic eu care mi-a spus imediat ca acel șuierat e de la turbina care are si putin joc. De asemeni îmi pierde si putin ulei pe la garnitura. El zice sa reconditionez turbina. Eu ma gândesc sa schimb doar aceea garnitura, poate dispare si acel șuierat. Voi ce ziceți?


  8. Salutare tuturor,

    Acum ceva vreme am postat o problema in legătura cu un șuierat cand accelerez sau decelerez. Acel șuierat a devenit foarte des si enervant. In plus, parca au apărut si niște rateuri. Deci accelerez, si undeva între 2000-2500 parca e un gol de aer, parca ar pierde din compresie si apoi e OK. Ce credeți ca poate fi?

    Va multumesc


  9. Salutare tuturor,

    Tocmai ce am facut o diagnoza la masina si am sters eroarea de Airbag, si dupa o scanare totala imi spune ca trebuie refill ptr DPF. Nu am avut nici un mesaj in bord sau alte semne. Trebuie facut imediat acest refill sau mai pot merge ceva timp? Orice informatie despre acest lucru sau despre DPF in general, va multumesc in avans.

    O seara faina va doresc!!!


  10. Salut....intr-adevar este un motor mai galagios, dar suieratul asta apare cand accelerez sau decelerez mai ales intre treptele 2-3 pana in 2500 turatii. Cel mai bine se aude daca esti in masina. Ma gandesc ca poate au mai experimentat asa ceva sia alti detinatori de Volvo. Asa cum am mai mentionat, masina merge excelent si are viata cand o accelerez. Doar ca ma irita acel suierat. Merci mult.

    1 person likes this

  11. Salutare,

    Eu sunt Vaporean, si detin un Volvo S80, Drive din 2010. Masina are 166000 km si am achizitionat-o anul trecut in mai. Masina merge foarte bine, dar exista un suierat care apare cand accelerez sau decelerez de obocei intre treptele 2-3. La inceput am crezut ca e de la cauciucuri, apoi am mai intrebat si eu si cica ar fi de la turbina. D-zeu stie sau poate ma puteti ajuta voi.