herlopaul

Membru
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by herlopaul


  1. salut. am schimbat si eu distributia (role, pompa apa, curea) plus semeringuri vibrochen (toata cureaua era de ulei), ulei formula f, filtru ulei mahle, filtru motorina continental, filtru aer si curea alternator. pret piese 850 lei. pret manopera 300 lei la service care mi-a facut si carte service.


  2. la mine problema a fost din ecm. din cauza debitmetrului alt model, incompatibil, a facut un scurt in ecm. rockerul din Arad a reusit sa il repare si functioneaza acum exact la fel ca inainte de a aparea aceasta problema adica trage bine, se tuureaza peste 3000 dar totusi nu trage foarte bine si am un consum de 7.5 mixt. am inteles ca poate fi un furtun, un colier si sa traga aer fals. verific si treaba asta sapt asta cand o duc la schimbat distributie, pompa apa, curea alternator, ulei si filtru ulei. va tin la curent


  3. Revin cu detalii:

    Am ajuns cu mașina la cel mai bun electronist din Arad. Am cumpărat un debitmetru nou pentru ca celelalte doua dădeau o temperatura a aerului inspirat de -40grade. Problema este ca și cu cel nou nou cumpărat tot -40grade arata. Momentan verifica ecm-ul. Sper sa găsească o problema ce poate fi reparata. Dacă nu...caut alt ecm.

    Va țin la.curent.


  4. 4 minutes ago, Midnight Caller said:

    Daca ai cod ECM-1320, nu are nicio legatura cu debitmetrul ci cu senzorul de temperatura de pe admisie.

    Cauta piesa asta :

    $_1.JPG

    Senzorul ăsta cred ca nu merge bine ca îmi da o valoare de -40grade

    Însă eroarea 1320 are ca descriere lipsa comunicare cu unitatea debitmetru sau ceva de genu


  5. 13 hours ago, V50Saphir said:

    MAF-ul tau este sigur FoMoCo si are cod 7M51-9A673 asa ca  trebuie sa vezi echivalenta sigur cu alt fabricant.La D5 merge Bosch ca original ca asta este marca OEM.In ideea ca,ai  cablajul ,conectica  100% cum trebuie atunci este debitmetrul.

    Se poate masura pe fiecare fir din conectorul sau(mufa mama) ce tensiuni ai si in mare daca pe toate  ai tensiune,exceptie masa ,poti fi sigur,atunci ca ajung unde trebuie,in ECU eventual le suni intre ele cu ohmetru.Mai mult...

    Cred totusi ca este bine sa pui piesa originala la loc  (MAF) apoi reset eroare intrucit ai pus un MAF SH care nu stiu ce model este sau cod ca nu ai specificat

    Am pus un debitmetru sh dar același cod cu cel original și tot persista eroarea după stergere


  6. 11 hours ago, Cristi Muresan said:

     

    Ai dpf ? Eu nu mas duce la reprezentanta , un bebitmetru bosch (cum probabil e cel original e scump) si va trebui sa mergi pe varianta mai ieftina .

    am dpf. repet, problema ca nu se tureaza a aparut dupa ce am pus un debitmetru incompatibil 


  7. da, a avut ceva probleme saptamana asta

    daca nu gasesc un debitmetru functional la cineva, va trebui sa cumpar unu nou, altfel ma tot invart in jurul cozii

    intreb si eu, faptul ca am pus un debitmetru diferit, incompatibil, nu putea sa afecteze calculatorul masinii (pe parte de soft sau chiar hard)?


  8. nu am facut nimic de capul meu. doar la mecanici/electricieni am facut teste.

    am scos mufa si se comporta la fel, nu se tureaza peste 3000 si referitor la eroare se sterge si apoi cand repornesc motorul reapare.

    ai dreptate, am nevoie de un debitmetru de care sa fiu sigur ca functioneaza (cel second din schrot nu sunt 100% de el)

    fir intrerut nu am. electricianul mi-a pus o mufa noua, sa nu fie cumva un contact imperfect la debitmetru


  9. Salut, am si eu cam aceeasi problema, nu se tureaza peste 3000. La mine a aparut dupa ce am inlocuit debitmetrul cu unul care aparent avea acelasi cod insa ulterior am vazut ca acel cod era defapt codul de plastic, nu de produs. In principiu am pus un debitmetru diferit, ce pagube s-au produs?