Calinash

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Calinash

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Cluj-Napoca
  • Auto Volvo V50 2.0d
  • Fabricatie 2007
  • Auto 2 Volvo S40 1.8
  • Fabricatie 2 17
  1. Aprox 500 de lei (transport inclus) + demontat/montat
  2. Fluctuatie relanti si probleme AC

    Eu asa pateam cand a murit o bobina
  3. Mersi de sfaturi, cand se mai indreapta vremea am sa ma duc la un prieten la garaj si o sa curat EGR si admisia. 
  4. Am mutat masina prin curtea service-ului cand era dat jos DPF-ul si nu am remarcat fum, iar de rontait si parait e responsabil motanul casei :), cred ca o sa urmez sfatul lui blueazimut si o las asa deocamdata, dar daca gaseste cineva rezolvarea il rog sa posteze. Merci
  5. Merci, crezi ca unul sau mai multe injectoare ar explica si pornirea grea si rateurile la relanti? Neaparat la Volvo verific injectoarele sau daca dau intamplator peste un mecanic pe poarta caruia scrie injectoare pot incerca si la el?
  6. Salut, Tocami am cumparat un V50 2.0 d 2007 de la un taran din Arad, care o adusese din Italia, si cat ne-am dat prin Arad masina a mers bine. Dupa ce am pornit inapoi spre casa si am turat putin motorul, a intrat in protectie si nu ma lasa sa trec de 2000-2500 de ture. Evident ca l-am sunat pe taran, l-am intrebat ce dracu are masina, mi-a zis ca sa opresc motorul, sa-l pornesc din nou, sa citesc eroarea si nu o sa mai am nicio problema(deci stie despre ce e vorba)...Am pornit din nou si dupa 10 km la fel, intra in protectie, il sun pe taran ma cert cu el asta imi inchide telefonul...Ok...Intru pe forum si clar toate simptomele de DPF infundat. A doua zi dimineata cand dau cheie la rece motorul nu porneste la sfert de cheie, trebuie sa invarta electromotorul de doua-trei ori, iar cand il opresc mai merge juma de tura dupa care se opreste cu un tremurat. Ajung la Volvo Cluj, pun testerul pe masina si cu doar 2000 de lei imi spun si ei treaba cu DPF-ul + completeaza lichidul de regenerare, in rest nicio eroare. Am dat jos DPF-ul, l-am trimis la domii de la Odorheiul Secuiesc unde l-au curatat iar acum masina este racheta, dar am ramas cu pornire si oprire grea + cate un rateu la relanti. Am citit pe forum ca cineva a mai avut problema asta, dar nu a continuat sau nu a gasit rezolvarea. Daca stie cineva cum se rezolva va rog dati un semn. Merci   Sorry ca l-am postat de trei ori, mi-a dat ceva eroare browserul