Radu1099

Membru
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Radu1099


  1. 9 hours ago, Bogdan G said:

    E foarte simplu. Pe cutie ai o plăcută neagra pe care scrie Volvo Aisin și un cod. Trebuie sa iei o cutie identica ca și cod. Iar cutia trebuie sa o iei cu tot cu convertizor . Și cu asta ai rezolvat problema .

    Dacă te pricepi la mecanica poți înlocui numai convertizorul . Dacă nu te pricepi și plătești manopera mai bine schimbi tot și ai rezolvat .

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

    Ms mult de ajutor Bogdan!!!


  2. Eu sunt in Suedia si pot găsii cutii la prețuri bune SH...dar nush* exact ce sa caut...adică care din volvouri se apropie ca motor si cutie de xc90...care cutie este cel mai simplu de pus...obligatoriu sa fie AWD cutia care o pun sau pot lua anumite chestii si de pe a mea...???

     

    * nu stiu 


  3. M-am gândit ca noaptea e un sfetnic bun pt mașina si va merge...merge doar când e motorul rece după aceea aceeași problema...acum când am încercat am observat ca dacă o dau pe P si R cuplează foarte dur...ideea e dacă as putea pune o cutie de v70 același motor 2.5 T automat se va potrivii?? Au aceeași cutie?? Ca motorul arată oarecum la fel...


  4. Salut!Problemele se țin lanț...la un xc90 din 2003 2.5 benzina automat acum vreo 2 saptamâni am tras o platforma....cât am tras nu a avut nici o problema..imediat după a început sa dea șocuri când dădeam pe R adică o puneam pe R si când o acceleram nu cupla imediat...a făcut de câteva ori treaba asta...astăzi in mers sau auzit ca niște pocnituri si sa încheiat...nu mișca in nici o direcție ...dacă las mașina 1 ora merge cam 5 minute si aceeași problema...si când mi-a crăpat astăzi a început sa se audă si un carait...acum 1 ora am fost sa mai fac 1 încercare si a plecat dar la fel câteva minute si sa încheiat...si miroase si la ambreiaj ars...are cineva idee ce ar putea fi??


  5. On 4 noiembrie 2015 at 8:19 PM, Nitza Nelu said:

    Se poate dar la mine nu a mers nici componente din el (tastatura cu cifre), toate acele componente de pe placa se dezlipesc.

     

    Ma înghesui si eu pe acest topic cu o problema la cd player...in urma unor intervenții la alternator mi-a murit cd playerul...nu are nicio reacție...absolut nimic...e posibil sa fie vreo siguranța sau ...unde sa scobesc pt problema...


  6. Sa fac o scurta paranteza...este un roman cu o vulcanizare in Gbg...pai el e mai suedez ca suedezii...in fata atelierului arborat un mare steag al Suediei....si chiar dacă il abordezi pe graiul nostru nu vb si nu înțelege...deci din păcate nu poți spune ca un roman ți-a făcut vreo "lucrare" buna..


  7. Am rezolvat problema..am schimbat releul de pe alternator si acum imi sta încărcarea la 13.5...pot sa zic ca am si un pic de noroc aici ca este un loc de dezmembrări unde sunt piesele destul de ieftine iar dacă nu merg le poți duce înapoi...si acum ca exemplu am cumpărat ceasurile de bord de pe un v70 (arătau perfect)si de pe un s80 la care le lipsea doar sticla si am plătit 35 de euro...asta ca la început am crezut ca e bordul vinovat de încărcare...dar după ce le-am cumpărat am citit mai bine pe forum si am văzut ca nu se schimba doar dacă le mufezi...oricum ma ajutat forumul....Va mulțumesc tuturor pt ajutor si sfaturi...


  8. Am pus un alternator de pe un v70 de 120Ah iar din câte am citit pe xc90 trebuie de 140... Iar încărcarea îmi sta la 11.60v măsurat pe alternator si pe baterie e la fel....sa fie așa mică ca e alternatorul mai mic sau ????incerc sa repar mașina de unul singur pt ca dacă ma duc aici la un service mai de doamne ajuta mie frica ca ma va costa reparația mai mult decât am dat pe mașina...


  9. 2 hours ago, paunionutz said:

    Din pacate electronica la Volvo este complicata si fara o diagnoza in prealabil, este greu de pus un diagnostic

    Mi-am făcut curaj sa dau bordul jos...am făcut o criza de nervi ...ce improvizații sunt pe placa...doamne...si treaba asta se întâmpla in Suedia ....

    1 person likes this

  10. Va salut!

    Este pentru prima oară când scriu pe un forum...si sincer nici nu știu cum sa încep a-mi descrie probleme pe care văd ca nu reușesc sa le mai rezolv la aceasta mașina...

    De vreo 4 luni sunt fericitul posesor al unui xc90 (an 2003/2.5 T benzina)....Când am cumparat-o toate bune si frumoase...după 2 saptamani a început distracția pomului ce Crăciun din bord..

    1.becul de airbag/SRS (ceva de genul asta)

    2 .ABS doar câteodată 

    3.Check engine

    4. Becul de la baterie...

    Astazi mi sa aprins becul de la baterie....am cumpărat un aparat sa o masor...13 v la relanti si 14 v puțin turat...doar ca după câteva ore sa schimbat treaba nu a mai vrut sa încarce...cu câteva zile in urma după ce i-m dat un pic gaz adică schimbat la 4000 mi sa aprins becul de la baterie si mi-a pornit clima la maxim ,dezaburirea sa activat dar după ce am oprit mașina și-a revenit si am continuat drumul..

    Am impresia ca atunci când mi se aprinde becul de la ABS mașina parca merge un pic mai greu( înfrânta) 

    Va rog sa îmi dați vreun sfat cam ce ar putea sa aibă..

    Problema este ca nu sunt in țara iar dacă o duc in service aici nu doar ca ma lasă fără mașina câteva saptamâni dar ma si rup la buget fantastic...

    Va mulțumesc si scuze dacă am greșit cu ceva când am deschis acest topic..