Sign in to follow this  
Followers 0
mikaita

turbina.......

14 posts in this topic

salut baieti....ce pot sa fac la a mea mashinuta....volvo s40T3/2001/121KW/TURBO....vreau sa schimb turbina(cred ca s-a dus saraca....a tras destul::) ) ,cea pe care o am acum este de TD04L-12T-8.5 (nu stiu ce inseamna) dar duce la 163 HP...sa o schimb cu una TD04L-14T-6(care iar nu stiu ce inseamna) CARE DUCE 200 HP. SE POATE SCHIMBA??se potriveste?oare intra pe bolturi?mai trebuie cumparat altceva?....TD04L-14T-6 ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

14T este pentru motor T4. Nu ti-as recomanda sa schimbi turbina fara resoftare. Dar actuala ce are de zici ca s-a dus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de tras trage....dar am observat ca pierde ulei.....iar in mecanicii de la "'noi"' nu prea am incredere....ce e nou e nou.....intrebarea mea este daca se potriveste 14T,stiu ca e pentru T4(200hp),daca o schimb se potriveste....LA GAURI(DIAMETRE??)?ce anume trebuie resoftat....ECU?cat costa resoftatul....cineva cu volvo vida dice poate resofta? ...sau treb sa ma prezint la reprezentanta,,,,:blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O turbosuflanta uzata iti cara uleiul din motor,una care pierde se poate repara chiar de catre un mecanic de la noi.O turbosuflanta noua este in jur de 1000 euro.Iti recomand sa-ti repari pierderea de ulei si dupa aceea sa vezi daca se merita o turbosuflanta mai mare.O turbosuflanta mai mare cere si injectoare mai mari,ca daca-i dai aer mai mult,trebe' si benzina mai multa,nu?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Internele de la 2.0T nu sunt asa rezistente ca la T4. Poti avea surprize neplacute cu alta turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara soft modificat, o sa ai amestec sarac, deci no gain.

Pe de alta parte, la T4 de pe phase2 chiar daca este de 1948cmc, raportul de compresie este mai mare, pistoanele , bielele si arborele cotit sunt diferite fata de B4204T3 (cel de 165/163cp).

E foart complicat sa faci modificari... si mai degraba strici :)

Injectoarele sunt la fel, debitul de benzina marit se obtine prin timpul in care esle sunt deschise... deci prin soft.

Edited by rand

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc , deci trebuie sa cumpar pana la urma tot 12T,am sa vad cand am sa desfac turbina ce are si cat costa...ca daca e prea mult atunci se merita una noua...comanda in japonia pe ebay...e mai ieftin decat la noi la reprezentanta unde atia nu fac altceva decat sa te jupoaie de bani!!sunte-ti tari fratilor....cate cunostinte aveti despre aceste masinute,si eu tin foarte mult la s40 meu,si incerc sa ma documentez cum pot si de unde pot ....oricum mii de multumiri si tot respectul pt voi:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista kituri de reparatii pentru turbine, nu trebuie sa dai banii pe una noua, decat daca e crapata carcasa, indoite palele, etc. Pierderile de ulei se remediaza relativ usor.

http://cgi.ebay.de/Mitsubishi-TD04-TD04L-TD04H-TD04HL-Turbo-Reparatursatz-/330510318008?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4cf3f339b8

Edited by xydexter

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc , deci trebuie sa cumpar pana la urma tot 12T,am sa vad cand am sa desfac turbina ce are si cat costa...ca daca e prea mult atunci se merita una noua...comanda in japonia pe ebay...e mai ieftin decat la noi la reprezentanta unde atia nu fac altceva decat sa te jupoaie de bani!!sunte-ti tari fratilor....cate cunostinte aveti despre aceste masinute,si eu tin foarte mult la s40 meu,si incerc sa ma documentez cum pot si de unde pot ....oricum mii de multumiri si tot respectul pt voi:rolleyes:

Cat timp masin trage si nu consuma ulei in ritm inacceptabil, nu o desface :).

Daca maisna nu mai trage , si furtunul de l aintercooler se "suge" la accelerare brusca pe loc, inseamna ca axul e rupt/blocat. Se aude si din masina zgomotul de aplauze.. cum se lovesc marginile furtunului. Am vazut la mai multe de 165 problma asta.

Edited by rand

Share this post


Link to post
Share on other sites

multani fain baieti!sunteti tari,multum mult pt site XYDEXTER!!!! am sa dau comanda pt kit reparatie turbina si am sa vad ce fac apoi.....am descoperit si ceva ulei in intercooler + furtunul care duce la clapeta acceleratie(ulei in el)! am sa comand acest kit si voi vedea pe urma.....dar parca tot 200 HP suna mai bine:rolleyes: ,dar ce sa fac daca mi-am luat s40 T3 SI NU S40T4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu un soft bunicel o poti duce la vreo 190 de cai si 270-280 Nm, foarte aproape de T4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am reconditionat-o la turbocenter.ro, sunt un service specializat in turbine pe Nucului, langa Labell, in BV. M-a dus undeva la 8-9 milioane, mi-au dat si garantie, etc. O am de mai bine de un an si trage ca in prima zi. :)

Poze si descrieri aici:

Te duci cu ea in plasuta, nu te servesc cu montatul/demontatul ei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua ,

imi poate spune cineva unde pot repara o turbina de volvo 940 turbo din 1990 ?Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua ,

imi poate spune cineva unde pot repara o turbina de volvo 940 turbo din 1990 ?Multumesc.

Salut,

Incearca cu incredere la Robnec: http://www.robnec.ro/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0