Posted 3 Dec 2013 · Report post Pe filtru de ulei nu arfi mai util ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2014 · Report post stie cineva unde pot gasii suruburi cu arc pentru "tabla termoizolanta" dintre motor si galeria de admisie? din 5-6 cate ar trebui am doar 2 restul am pus suruburi normale cu piulita dar tot se aude in plaja 2000-2500 rpm un sunet ingrozitor metalic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2014 · Report post nu sunt nou, doar ca m'am logat de pe fb pe calc asta, in fine nevermind Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post Sau la dezmembrari . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post Dar un magnet pe busonul baii de ulei? Ori stiu gresit...ori asa e....Dacia 1300-13010 avea asa ceva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post Dar un magnet pe busonul baii de ulei? Ori stiu gresit...ori asa e....Dacia 1300-13010 avea asa ceva. Bah Zack-ule ma minunez de tine cate odata! Ai motor de dacie si se toaca pistoanele in el, ca sa pui magneti? Eventual poti sa dai baia de ulei jos, sa o cureti cu un spaclu de mazga de pe fund, o speli bine cu 2 litrii de benzina, o clatesti bine cu apa si o pui la loc, insa nu este o operatiune prea usoar. In alta ordine de idei, in gura de la capacul de la tacheti ai o sita/tabla, iar pilitura "ta" se va lipi eventual pe tabla aia si ar trebui sa dai capacul jos sa cureti pilitura...cred Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post Am spus si eu....o idee. N-am dat cu paru'. ps: Am vrut sa fac un Brainstorming....dar se pare ca nu se tine si p-aici Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2014 (edited) · Report post Bre Zuck, ia citeşte tu pagina pe care scriseşi acu' şi vezi dacă nu eşti un plagiator! Dar ai dreptate, cei de la iPD vând aşa ceva demult: http://www.ipdusa.co...-pan-drain-plug Edited 17 Feb 2014 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2014 · Report post Eu am montat asa ceva pe S60.La urmatorul schimb va spun ce gasesc pe surubul minune Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2014 · Report post Să sperăm că nimic. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2014 · Report post Rau n-are ce sa-i faca!! ps: Ms Helm. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post Recomandare: puneţi un magnet pe buşonul de la ulei. Astfel, acesta se magnetizează şi reţine şpanul feros care ajunge în baie. As adauga si un magnet pe surubul de golire deoarece intentionez sa cred ca ar cumula mai mult decat cel de sus Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post Ha ha ha! La ăla mă refeream. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post Eu nu inteleg ce credeti voi ca se afla in baile astea de ulei, de va gandeti sa le umpleti de magneti. Eu am dat-o jos pe a mea acum 2-3 ani si in afara de mazga pe care am curatat-o cu spaclu (strat subtire insa solid), nu am vazut nici o urma de pilitura Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post Stratul ala subtire insa solid este plin de pilitura. Eu am gasit in cutie nu unul, nici doi ci trei magneti pusi de fabrica si aveau pilitura pe ei. In motor sunt mai multe zone unde exista tensiuni si frecari intre metale, decat intr-o cutie. Marea majoritate a motoarelor au din fabrica surubul de golire cu magnet. Oricum un magnet nu poate aduce decat bine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post Stratul ala subtire insa solid este plin de pilitura. Eu am gasit in cutie nu unul, nici doi ci trei magneti pusi de fabrica si aveau pilitura pe ei. In motor sunt mai multe zone unde exista tensiuni si frecari intre metale, decat intr-o cutie. Marea majoritate a motoarelor au din fabrica surubul de golire cu magnet. Oricum un magnet nu poate aduce decat bine. In majoritatea cutiilor automate sunt magneti si se gaseste piulitura, dar in motoare nu. Eu ma intreb acum, astia de la Volvo s-au zgarcit asa de tare la un surub cu magnet, sau au niste ingineri proiectanti incapabili si nu au luat in calcul acest aspect. Daca acel strat era plin de pilitura, motorul meu trebuia sa aibe o uzura considerabila.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post 1.6D-ul are surub cu magnet si nu-mi aduc aminte sa fi gasit pilitura pe dansul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 (edited) · Report post Bogdan cum pot curata filtrul de benzina la masina mea? Filtrul este in rezervorul de benzina. Ce trebuie sa fac? As dori sa fac o asemenea curatare ori sa-l schimb daca se poate asa ceva. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited 19 Feb 2014 by nionut76 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post @paunionutz, cred ca inginerii de la Volvo merg pe logica si anume la cutie nu poti schimba filtrul iar uleiul ei zic ca nu trebuie, la motor le schimbi pe amandoua cu tot cu pilitura. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post @paunionutz, cred ca inginerii de la Volvo merg pe logica si anume la cutie nu poti schimba filtrul iar uleiul ei zic ca nu trebuie, la motor le schimbi pe amandoua cu tot cu pilitura. Daca ar fi pilitura, ar ajunge cu ajutorul uleiul iarasi in motor, intre pistoane si alte piese in miscare, provocand o frecare mai mare si o alta cantitate marita de pilitura, care ar fi in permanenta recirculata si care ar pune un motor pe butuci in 50000 de km, nu-i logic? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post Mai este o "logica"....crezi ca vre-un producator vrea sa te tina motorul 500 000 km fara reparatii? Mercedes era sa dea faliment pe timpul cand fabrica Cobra. Niste pilitura fiiina fiiina poate se strange. Cine face un test? Eu in 2-3k schimb uleiul si cred ca o sa fac testul asta. Cine are un magnet de Hard-Disk? Ala este cu adevarat puternic!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2014 · Report post Motoarele D5244T&T2, B5244S&S2 tin 500.ooo km fara sa umblii la interne, deci se poate . @nionutz, masina ta nu are filtru de combustibil, sita la sorb au toate masinile, aia nu inseamna ca ala e filtru si trebuie schimbat/spalat . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2014 · Report post Motoarele D5244T&T2, B5244S&S2 tin 500.ooo km fara sa umblii la interne, deci se poate . @nionutz, masina ta nu are filtru de combustibil, sita la sorb au toate masinile, aia nu inseamna ca ala e filtru si trebuie schimbat/spalat . Si nu se curata nimic? Niciodata? Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2014 · Report post Se schimba masina dupa 5 ani . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2014 · Report post O schimb si dupa 3. E mai sigur asa Ideea e ca n am curatat niciodata acea sita si nu stiu ce presupune ori daca aceasta necuratare are vreo influenta asupra bunul mers al motorului Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites