marian21

probleme frine

20 posts in this topic

am incercat sa aerisesc ambreiajul [pedala e foarte tare]si am ramas fara frine.a mai patit cineva?????si ce trebuie sa fac sa mai inmoi pedala de ambreiaj ca cu aerisitul nu am rezolvat nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borcanul de lichid de frana alimenteaza sistemul de franare si pistonasul de debraiere al ambreajului. Cand tu ai "aierisit" pistonul de la ambreaj a curs lichidul di borcanul de lichid de frana = nu mai ai frane. Pune mana si alimenteaza cu lichid de frana si dute la un service sa iti aieriseasca franele.

Legat de anmbreajul intarit asta e primul semn ca in curand va trebui schibat kitul de ambreaj. La mine asa s-a intamplat si in 2-3 luni eram la service sa schimb kitul de ambreaj Am dat jos kit Valeo am pus Valeo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu lichid am completat mereu.chitul de ambreiaj l-am schimbat anul trecut in martie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu frinele am rezolvat dar acum am combinat cred ca altceva :angry: .a inceput sa imi patineze [din cind in cind] ambreiajul.poate sa mai fi ramas aer????a mai patit cineva????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-as recomanda sa dai jos receptorul de ambreiaj si sa-l cureti. Poate fi garnitura deteriorata (umflata) si nu mai revine surplusul de lichid in vas. Ai putea in prima faza sa slabesti conducta de la pompa de ambreiaj sa iasa surplusul de presiune, poate reusesti sa obtii ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedala tare inseamna ca se duce discul ... defapt ca s-a dus :D

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

revin fratilor.dupa ce am rezolvat problema ambreiajului si a frinei am patit un mare necaz.ieri seara am plecat cu masina si la o intersectie unde trebuia sa dau prioritate cum am apasat putin frina am auzit o pocnitura infundata si mi-am dat seama ca nu mai am frine si dupa aia nici ambreiaj[furtunele au fost verificate de mecanic].am reusit sa ajung in o parcare unde cu o lanterna am vazut ca a pocnit furtunul de la etrier.astazi am fost si am cumparat furtune si le-am schimbat.am facut aerisirea dar acum ma confrunt cu un alt necaz.pedala tine jos si nu frineaza.pompa de frina am schimbato acum 7 luni.e posibil ca daca a ramas putin fara lichid sa se strice?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tine jos inseamna ca mai are aer. Aeriseste bine toate conductele, inclusiv spatele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tine jos inseamna ca mai are aer. Aeriseste bine toate conductele, inclusiv spatele.

Întradevăr trebuie aerisita și se începe cu roata spate dreapta, spate stanga , fata dreapta ,fata stânga apoi ambreiajul cu conditia sa complectezi cu lichid sa nu prindă aer ar fi bine sa pui un furtunas la aerisitor și un vas de colectare lichid de frâna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica si daca nu ai cumva vreun pistonas din etriere blocat.

Si de aici pedala poate fi tare.

Frana are nevoie de mai putin lichid pentru a umple spatiile goale de aici si o cursa mai mica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a inceput sa imi patineze [din cind in cind] ambreiajul.poate sa mai fi ramas aer????a mai patit cineva????

Si eu am patit exact aceeasi chestie. Dupa ce am schimbat garniturile la cilindrii de ambreiaj, a inceput sa alunece ca dracu ambreiajul. Problema este ca a ajuns lichid de frana la discul de ambreiaj in momentul cand am aerisit. In cateva saptamani s-a dus lichidul si si-a revenit, acuma nu mai patineaza. Eu am o problema cu discul, mai exact cu arcurile din disc. Si la mine pedala de ambreiaj e tare si stiu ca devina e kitul, care e pe duca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc tuturor.am rezolvat acum am frine.pentru siguranta mea vreau sa schimb si furtunele de frine de pe spate pentru a nu avea probleme si cred si ca garniturile de la etriere.vreau sa intreb daca ai frina de mina trasa daca deschizi aerisitorul de la un etrier pe spate trebuie sa iasa lichid??am in cercat si asta dar la mine nu iese lichid.pentru siguranta voastra schimbati-va furtunele de frina.furtunele mele au fost verificate de mecanic,dar tot au pocnit.de unde am cunparat furtunele [reprezentanta volvo]mi.au spus ca se schimba la 4 ani.la mine masina are aproape 10 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie cineva cam cat tine km chitul (ambreiaj)in conditine normale

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie cineva cam cat tine km chitul (ambreiaj)in conditine normale

Ar trebui sa tina macar 300 000 km,dar depinde si de sofer;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa tina macar 300 000 km,dar depinde si de sofer;D

Asta in cel mai optimist scenariu si daca 90% din km sunt facuti pe autostrada,nu?laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta in cel mai optimist scenariu si daca 90% din km sunt facuti pe autostrada,nu?:lol:

Normal:lol:

Daca sunt facuti in oras nu cred ca duce mai mult de 180 k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal:lol:

Daca sunt facuti in oras nu cred ca duce mai mult de 180 k

Bucuresti - 120.000 de km facuti de masina mea in opt ani, dupa care a sucombat. ambreiajul, zic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se aeriseste ambreiajul, adica unde este aerisitorul??? este aceeasi procedura ca si la frane???Momentan nu are nimic dar am schimbat acum cateva luni lichidul de frana si am aerisit doar franele.Pana acum cateva zile frana ok, acum am observat ca pedala de frana este mai "moale"(parca tine mai jos decat de obicei).Ma gandesc sa mai aerisesc odata totul sa vad daca se observa vre-o imbunatatire.Multumiri!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

GAta...am gasit problema...!!! sunt garniturile din-de la pompa servo_frana.A mai schimbat cineva garniturile?Ma intereseaza daca mai apar probleme dupa.Multumiri!!!

Edited by pol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Am schimbat pompa de frana cu totul.nici o inbunatatire, pedala se duce la fund fara ca masina sa franeze.MEcanicul a aerisit toate rotile si pompa.A tras de la fiecare roata intre 300 si 500 ml de lichid.Este adevarat ca la apasarea pedalei de frana lichidul avea o oarecare intarziere la roata.Acum a schimbat textul...zice ca este posibil sa fie "tulumba" de vacuum, ca nu are destula forta sa impinga pistonasul pompei.Este corect?Eu stiam ca daca pierde vacuum se intareste pedala si ramai fara servo ,ca la dacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now