crysty99

turbo , defect , solutiie de reparare

70 posts in this topic

Salut, cand apesi pe butonul W, masina pleaca de pe loc cu treapta a 3 a, de obicei cand este gheata,polei,etc ! In afisajul de la bord iti arata pe ce mod esti (P,R,N,D,W) sau in ce viteza( 1,2,3,4,5 si poate 6) daca este tiptronic !

multam, oricum nu prea pot sa derapez cu ea, am sa incerc o plecare in tromba dar..... cutile automate lucreza cum vor ele

problema e ca nu am nici un bec care sa imi spuna cand e sau nu activat acest "W" cum imi dau seama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahaaa acum am inteles despre ce e vorba, multam fain pt raspunsuri,

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat kitul turbo, tot fumega. nu mai fumega la relatiu si fumul nu mai e atat de dens parca sa mai si colorat un pic uleiul pe esapament tot mai vine , am facut doar 3 km si m-am oprit

uleiul sa fie cel vechi care inca mai e prin esapament?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine a scos fum pana s-a ars uleiul din esapament. de mers cum merge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 km nu sunt concludenti,mai las-o sa mearga si sa se arda uleiul din admisie(interculer)si cel de pe evacuare.Iti tinem pumnii......

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mer motorul in gol 2 ore , ar trebuii mai mult, mi se pare ca nu prea trage motorul , la 180 de cai ar trebuii sa rupa scaunele

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricum ar fii am facut un drum acum 2 minute , fumul a revenit , e la fel ca inainte sa o desfac

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricum ar fii am facut un drum acum 2 minute , fumul a revenit , e la fel ca inainte sa o desfac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi mai mult cu masina in regim de autostrada. La relanti esapamentul nu se incalzeste suficient de mult ca sa arda uleiul ramas. Asta presupunand ca ai eliminat prin reparatia turbinei pierderea de ulei. Mai poate sa scoata fum de la multe, segmenti, simeringuri de la supape...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat de mult poate costa la Londra un test de compresie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mers cu ea si mai tare, mai sport, sfaraie uleiul in esapamnet de parca ai face cartofi prajiti, am observat si niste picaturi de apa, e groasa problema cu masina asta,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica daca mai ai ulei pe furtunul de jos care intra in intreculer,in felul acesta vezi daca ai rezolvat problema cu turbo.Ia-le prin eliminare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica si daca scoate fum pe la joja. si vezi sa nu ramai fara ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mai facut cateva ture aseara cu masina, motorul pare sa traga mai bine decat ieri dupa ce am montat turbo, oricum ar fii iese ceva si pe la jojo si capacul de la ulei dar foarte putin e ca un abur , , din asta se intelege ca e vreun piston dus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreau d aimi spuneti daca as putea sa montez un turbo de v70 s70 , TD04HL IN LOC DE UN TD04L?

Share this post


Link to post
Share on other sites

EEEE MULT Mai ieftina decat ce imi trebue mie defaptsi dupa model e lafel , asa o vad eu in poza, presupun ca nu am rezolvat problema cu trubo prin schimbarea kitului, si am gasit un turbo ieftin , merita efortul

Share this post


Link to post
Share on other sites

putin fum pe la joja e ok. ceea ce iti pot eu recomanda e sa te feresti de stifturi chinezesti. mai bine reconditionat decat de-ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cristi unde stai in londra ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut si eu furtunul care intra la turbo si am verificat axul care nu are joc deloc am pus degetul in varful axului si am incercat sus jos stanga dreapta si nimik nu are joc

Singura chestie e ca pe furtun e ceva unsoare pe peretii furtunului nustiu daca e normal parca ceva ca uleiul dar foarte subtire stratul

Ce ziceti e normal ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua tuturor colegilor imi poate va rog spune cineva si mie de ce al meu volvo v40 66kw 90 cp an fabricatie 1998 scoate un fum  albastru?tin sa precizez ca trage foarte bine si nu am erori aprinse in bord

 

multumesc tuturor colegilor pentru sfaturi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now