iulirx

FACE FIGURI....

14 posts in this topic

de vreo 2 luni am o problema : cind accelerez mai tare intra in protectie. taie alimentarea.

am fost la bogdan si , la propunerea lui, dupa o diagnoza dinamica, am schimbat senzorul presiune turbo.

tot asa face.

deci e posibil ca turbina sa ramina blocata (uneori) pe pas mare.

daca accelerez violent , DAR SCURT, nu se da de ceasul mortii, insa daca o tin in priza mai mult de 5-7 sec se da la fund....

deasemenea, daca a intrat in protectie azi , asa sta inca citeva porniri-opriri , pina -zice ea - ca i-a trecut si , dupa asta, suspenda eroarea de engine service required.

acu' stiu ca e turbina

mai sap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ti-am spus de atunci ca sunt mai multe probleme, dupa senzor urmeaza turbina, poate scapi doar curatand VNTul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iuli,sper ca nu ai aruncat senzorul ;D;D;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum era defect stai linistit draga Andu, presiunea atmosferica in zona noastra (Bucuresti) este de 1050mbar nici decum de 1600(sau 600) mbar cat afisa senzorul lui Iuli laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-am aruncat senzorul.

urmeaza sa curat vnt-ul. (poate scap ! ::) )

ps. mama , mama trage ca rs-ul cind vrea ea. da' nu vreau eu ca-i sparg motorul.

si pot sa va spun clar : mai mult de 520 nm nu duce ambreiajul stoc de s 60. (are momente cind creste turatia la accelerari bruste ca lamborghini. nu si viteza.....::)::) )

sfat : daca masina trage din senin mai tare decit de obicei aveti o problema. si problema mare : puteti sparge motorul ! luati piciorul de pe acceleratie instantaneu !

nu credeam c-o s-ajung vre-odata sa vreau sa nu mai traga asa tare....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum trebuia prima data sa treci sa vedem ce erori mai ai dupa ce ai fost la reprezentanta, chiar eram curios .

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricum trec pe la tine. n-am pe nimeni sa curete vnt-ul si poate si turbina....

am ajuns sa-mi fie frica sa apas pe acceleratie, asa se duce cind vrea ea.....acum merg cu ea ca si cum a fi aspirata. de frica sa n-o sparg !

Share this post


Link to post
Share on other sites

offline: voi iar nu aveti somn? nici eu :lol::lol::lol:

iesim la o tura ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Iuli lasa ca-i face bine sa mearga mai incet, consuma mai putin, polueaza mai putin laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vreo 2 luni am o problema : cind accelerez mai tare intra in protectie. taie alimentarea.

am fost la bogdan si , la propunerea lui, dupa o diagnoza dinamica, am schimbat senzorul presiune turbo.

tot asa face.

deci e posibil ca turbina sa ramina blocata (uneori) pe pas mare.

daca accelerez violent , DAR SCURT, nu se da de ceasul mortii, insa daca o tin in priza mai mult de 5-7 sec se da la fund....

deasemenea, daca a intrat in protectie azi , asa sta inca citeva porniri-opriri , pina -zice ea - ca i-a trecut si , dupa asta, suspenda eroarea de engine service required.

acu' stiu ca e turbina

mai sap.

Iulirx daca te duci cu masina la un preot bun e posibil sa-ti spuna ca poate ai intercooler-ul spart.:D

Si cum tu ai soft modificat,sigur este umblat la presiunea de boost mai mult decat trebuie lucru care duce la spargerea coolerului.

Am vazut multe sparte de prea multa presiune,se umfla si face poc.Am si eu una bucata pe masina care a facut poc,dar nu intra inca motorul in avarie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa verific toata respiratia masinii. nu prea cred sa am intercolerul spart ca nu s-aude nimic si furtunul de admisie e tare. da' ,oricum am sa-l verific. s-ar putea sa fie umflat.

masina trage si la cald , nu da semne de intercooler spart. dar pina nu verific nu ma pronunt .

presiunea de boost e undeva la 2.45 bar fata de 2.10 bar normal. nasulia e ca uneori urca la 2.90 bari aproape de dezastru.....

2.45 e presiune sigura , nu sint probleme pentru motor pina la 2.50 bari.

sper sa nu trebuiasca sa inlocuiesc turbina.

saptamina viitoare am sa ma ocup de curatatrea vnt si a turbinei. sa speram ca se va rezolva asa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebare :

ce indica consumul instantaneu atunci cind masina merge la ralanti, scoasa din viteza, cu viteza de 100 km/h ?

azi, pe drumul constanta-mangalia, am scos-o pe liber si am tinut-o la fix (+/- 2km/h) 100 km/h timp de minim 1 min ( cam 1700 e metri) . (eram la vale, daca va intrebati cum).

incercarea 1. cu ac pornit (pus pe incalzire 23 grd, si in masina cam 22 grd caci mai mergea ventilatorul din cind in cind) si faza mica aprinsa. instantaneu 1.9 l/100km.

incercarea 2. fara nimic pornit, nici lumini, nici aer, nimic, nici chiar radio. instantaneu 0.9 - 1.1 l/100km

indicatiile astea sa fie echivalente cu consumul orar la ralanti ? (zic asta pentru ca la 100 km/h fac 100 km fix intr-o ora)

ps. la mine , cind masina merge la ralanti si STA, instantaneul nu indica nimic , ci doar liniute - - -

ps2. la rs, de exemplu, cind sta la ralanti , imi arata consumul orar (undeva la 1.9 - 3.0 L/h)

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand sta pe loc la fel arata si la S40 2004=> - - -

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tine arata ---- pentru ca iti creste ala mediu si scade media de km la fel ca la mine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now