larahau

Filtru aer sport

17 posts in this topic

Ce avantaje si dezavantaje are echiparea motorului cu un filtru de aer sport (ca si cel din imagine)?

La motoarele diesel (de ex: D4204T) ajuta cu ceva sau doar la benzinare?

post-1859-0-52358500-1302892577_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la diesel ajuta ! Te poti convinge inlaturand filtrul de aer si cutia lui si pornind motorul, vei observa o respiratie mult mai buna a motorului, ca sa nu mai vorbim de sunetul scos ! Asta face si filtrul sport ;)

Ce avantaje si dezavantaje are echiparea motorului cu un filtru de aer sport (ca si cel din imagine)?

La motoarele diesel (de ex: D4204T) ajuta cu ceva sau doar la benzinare?

post-1859-0-52358500-1302892577_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

te ajuta sa schimbi turbo mai repede .... la cat praf este in ROmania asta nu ajungi tare departe cu un filtru ca ala .. e posibil sa iti ajunga si in ulei praful ... :P asa de-o incercare merge dar nu de zi cu zi

Share this post


Link to post
Share on other sites

te ajuta sa schimbi turbo mai repede .... la cat praf este in ROmania asta nu ajungi tare departe cu un filtru ca ala .. e posibil sa iti ajunga si in ulei praful ... :P asa de-o incercare merge dar nu de zi cu zi

Si sa inteleg ca cei care au filtru sport in romania se confrunta mereu cu probleme la turbina si praf in ulei?Hmm...In concluzie filtrele sport au porii mai mari si permit particulelor de praf sa treaca de ele...

Eu credeam ca avantajul unui filtru sport este suprafata mai mare a materialului filtrant...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu imi permit sa distrug o turbina si sa termin un motor doar ca sa trag cateva concluzii despre un filtru sport. :)

Este cam mare pretul platit, nu?

Daca castig la loto am sa il testez si fara filtru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

iulirx - tu ce parere ai? Ca din cate am inteles de pe forum cam obisnuiesti sa "inrosesti bujiile" si probabil stii mai bine ce inseamna un filtru sport pt un diesel in Romania.

Nu spun ca ceilalti colegi care au postat mai sus nu stiu despre ce vorbesc,dar cu cat mai multe pareri cu atat mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am avut pe 244(de asta mai ieftin,am dat jos originalul ca nu incapea de parking heater)

incetul cu incetul vedeam ca scoate fum albastru motorul dau jos filtrul si sa vezi ce praf era in admisia turbinei

repede am pus inapoi cu modificari ala al lui ;D

un schimb de ulei +metabond si sio revenit acum imi consuma la 20000 km 1 l de ulei

ca performanta nimic special mai rau ca motorul trage aer cald de sub capota

nu aer mai rece din afara masini (prin tubulatura originala

eventual un k&n

ala an vazut la 270 cdi (dar trebuie apalt cam la 2 luni+ulei special pe el)

dupa filtru in admisie era curat ca lacrima

si avea omul de 3 ani filtrul

zicea ca merge un pic mai bine si sunetul

motorului so schimbat

sper ca te-am lamurit :rolleyes: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap m-ai lamurit.Dar totodata m-ai facut sa iti mai pun o intrebare,sper ca nu te supara...

Daca pun filtru k&n tre sa pun alt ulei in motor fata de cel indicat de volvo pt acel motor?Ce fel de ulei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap m-ai lamurit.Dar totodata m-ai facut sa iti mai pun o intrebare,sper ca nu te supara...

Daca pun filtru k&n tre sa pun alt ulei in motor fata de cel indicat de volvo pt acel motor?Ce fel de ulei?

Uleiul din motor ramane acelasi recomandat de producator .. acolo se referea la un ulei special care se toarna pe filtrul respectiv doar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut filtru de la Heico. Sustin ce a spus Marian. In 10000 de km stergeam praful cu degetul din tubulatura de admisie a aerului, asta in conditiile in care l-am uns regulat, cu ulei de-ala "special" care costa o caruta de bani. O fi bun la altii cu strazi maturate, spalate si multa verdeata pe margine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No acum chiar ca m-ati lamurit.Multam fain :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am folosit un filtru cu retea din inox, o firma fantoma la 130 lei si nu am avut nimic pe admisie, nici un fir de praf, pe un bmw 525tds din '94... stau si la tara si cred ca e mai mult praf decat in orase, eu sunt adeptul filtrelor sport dar cum a mai scris un utilizator e foarte important sa le amplasezi intr-o zona de unda sa traga aer rece altfel faci mai mult rau decat bine...

acum imi astept 850 t5-ul sa imi vina din italia si voi monta acelasi tip de filtru...

Salut şi ţie!

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost necioplit si imi cer scuze, am postat fara sa ma prezint si acum voi incerca sa imi repar greseala...

Sunt de curand un mandru proprietar al unui volvo 850 t5 2.0l si membru nou al acestui forum, salut toti utilizatorii si ii rog sa imi scuze indrazneala de mai devreme, am gasit in acest volvo ceva ce nu credeam posibil...

sunt un fan al masinilor din anii 90 in special al masinilor patrate in variante estate sau touring, break, sw si alte denumiri de genul cu motoare cat de cat mari si puternice cu potential de modificat, dar eram indragostit fara speranta de vindecare de bmw e34 touring, asta pana am vazut acest volvo in italia, o bijuterie in stare impecabila sau asa pare...

Masina sper sa ajunga in tara pana de paste si sa o inspectez un pic, voi posta aici poze sa vedeti si voi bucuria mea si sper sa primesc ajutorul necesar in modificarea ei deoarece m-am documentat mult pe motoare bmw si imi va fi greu pana il invat pe acesta. Voi incepe cu lista de stage 0 postata pe acest forum apoi sa vad ce mai pot face.

Va rog sa ma scuzati daca sunt off topic dar nu am vrut sa par un taran, cum din nefericire am gasit multi pe forumul primei mele iubiri.

Va salut cu caldura si sunt fericit sa ma aflu printre voi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te salut si eu.Si nu strica sa ne impartasesti cate ceva din experientele tale chiar si cele legate de "prima iubire" :) atata timp cat tin de partea de tuning si sport, de ce nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neotrim, bine ai venit printre noi !

Sfat. Fa-ti un topic la sectiunea 850, gen - Masina mea nepretuita 850 - si spune-ne tot ce-i faci, poze, ce doresti tu.

On topic - filtru sport Cold Air Intake - ce trage aer proaspat de-afara ajuta intotdeauna, mai ales la masinile ce sint putin mai...bibilite, sa nu zic cu chip-tuning. Un filtru universal, montat ca vai de el sub capota DA, trage aer cald de-acolo. Sint MAF-uri (senzori aer) care se strica din cauza peliculei de ulei de pe filtru...sint MAF-uri care-si dau obstescul sfarsit datorita prafului mioritic...

Parerile sint impartite...

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi voi face acel topic cand voi primi masina, si va voi tine la curent cu totul, in legatura cu intrebarile despre e 34 touring cu motoare de 1.8 115 cai, 2.0 vanos de 150 cai si 2.5 diesel de 143 cai va pot raspunde la intrebari deorece acestea au fost masinile grupului meu de prieteni, eu fiind cel care a tradat cauza, nu sunt mare mecanic, sunt genul de "gearhead" care isi modifica masina in curte...

nu voi mai posta aici, astept masina sa pot veni cu ceva solid si astept pareri in legatura cu ea dupa ce voi posta imaginile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now