favu

Se duce cutia de viteze...!

24 posts in this topic

Salutare la toata lumea,

Am un S40 manual 5+1 si de catva timp incoace se auzea un uruit.Am crezut ca e ceva rulment, pe cand sa constat la mecanic ca sunt probleme in cutie si trebuie desfacuta si vazut ce e :|. Masina are acum 270.000 si e luata de vre-un an, motorul trage perfect,merge bn dat totusi cutie manuala sa aiba probleme.Cred ca Volvout-ul are undeva la +350.000 [ doar o vaga banuiala].

Merci si daca ati mai avut careva probleme de genul in cutie, as fi recunoscator daca le-ati impartasi.

Edited by favu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare la toata lumea,

Am un S40 manual 5+1 si de catva timp incoace se auzea un uruit.Am crezut ca e ceva rulment, pe cand sa constat la mecanic ca sunt probleme in cutie si trebuie desfacuta si vazut ce e :|. Masina are acum 270.000 si e luata de vre-un an, motorul trage perfect,merge bn dat totusi cutie manuala sa aiba probleme.Cred ca Volvout-ul are undeva la +350.000 [ doar o vaga banuiala].

Merci si daca ati mai avut careva probleme de genul in cutie, as fi recunoscator daca le-ati impartasi.

pai si cand apesi ambreiaju la podea se mai aude?????daca nu atunci e volanta parerea mea .........si eu nu as schimbao ......pt ca nu merita costul ei si nu prea e nevoie daca nu te deranjaza acel huruit.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dănuţ, nici volanta nu se mai aude, dacă apeşi ambreiajul.

Favu, ce model de cutie ai?

Eu am avut probleme cu M56 şi le-am împărtăşit, cum ceri tu, dar nu-mi dau seama ce anume ai vrea să ştii. am descris ce şi cum.

PS: N-am înţeles de ce ai postat în secţiunea dedicată modelului XC90. Rugăm un împuternicit să replaseze subiectul. Mulţumim!

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze pentru postarea topicului, am intrat pe S40 am dat topic nou probabil m-oi fii incurcat eu pe-acolo.Rog un moderator daca poate sa il mute.

In legatura cu cutia,am citit ce ai scris tu de M56, sincer nu stiu ce model de cutie este dar nu imi sare din viteza.Ce-i drept ca intra c-am greu in marsalier, adica trebuie sa fii foarte atent si doar intr-o anumita pozitie intra, ideea e ca nu intra normal, si aceeasi problema in treapta 1 doar ca mai putin grava. Intra dar nu intra lin, trebuie fortat putin putin,parca smuceste putin sper ca ma intelegeti.

Cat despre uruit ,HEIMÐALLR, nu ma pot obisnui cu el pentru ca se aude destul de tare, si nu se aude constant, se aude putin oscilatoriu daca ma intelegeti ca si cum ar freca pe ceva o data mai tare o data mai incet sau ceva de genul.Mecanicul mi-a spus ieri ca trebuie desfacuta pentru diagnostic.

Mersi pentru promptitudine;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuză-mă, dar nu-mi amintesc când anume ţi-am zis să te obişnuieşti cu huruitul...

Legat de cutie, i-ai schimbat vreodată uleiul? I-ai verificat, recent, nivelul?

Legat de sunet, mai degrabă e volanta cu masă dublă, decât cutia de viteze. Volanta am schimbat-o şi eu, citeşte . Totuşi, la mine, sunetul a provenit şi din cutia de viteze, nu numai de la volantă...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuză-mă, dar nu-mi amintesc când anume ţi-am zis să te obişnuieşti cu huruitul...

Legat de cutie, i-ai schimbat vreodată uleiul? I-ai verificat, recent, nivelul?

Legat de sunet, mai degrabă e volanta cu masă dublă, decât cutia de viteze. Volanta am schimbat-o şi eu, citeşte . Totuşi, la mine, sunetul a provenit şi din cutia de viteze, nu numai de la volantă...

Uleiul a fost verificat ieri, e perfect la nivel.

Cat despre volanta nu stiu ce sa zic...Huruitul creste in intensitate cu cat maresti viteza si se aude tot mai des sunetul acela oscilatoriu.Adica la viteza mai mica se aude mai "clar", cum maresti viteza se aude tot mai "rapid" si mai accentuat si huruitul.

Apropo huruitul se aude in orice viteza,chiar cand e scoasa din viteza.Deci...

Edited by favu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca apesi ambreiajul si tot se aude (in mers) nu este de la cutie.

Poate fii un rulment de roata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da se aude.

Dar a fost ridicata pe rampa si se auzea ca din cutie vine sunetul, plus incovenientele cu marsalierul si treapta 1.

Oricum dupa Paste vine desfacuta, rezolvata si sper sa nu fie multa bataie de cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa consulti si alt mecanic,nu de alta ..dar banii se dau usor..:rolleyes:

Cutia cred ca face parte din seria m3p/m5d.

Referitor la intratul greu in viteza 1 a si R ,se rezolva prin schimbarea unor .

KM pot fi 270 k sau 350 k,nu conteaza chiar asa mult.Ceea ce conteaza este cum a fost intretinuta masina,iar in Franta asta i cel mai greu din cate am observat pana acum .

Edited by lik2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Pentru raspunsuri pertinente si cat mai rapide, incearca sa dai de la inceput detalii despre motor (codul motor) si anul fabricatiei.

Pe s/v40 au fost montate 3 tipuri de motoare 1.9 diesel: 1.9td (injectie indirecta) 1.9di(injectie directa) si 1.9d (rampa comuna)... care seamana dar nu se potrivesc, mai ales la ansablul cutie de viteze/ambreiaj.

Daca al tau chiar e 1.9td cum ai scris in profil nu ai volanta bimastica si in afara de rulmentul de la ambreiaj, intr-adevar pot aparea probleme si la rulmentul de la priza directa de la cutie (care se poate inlocui)... in situatii cand se ruleaza cu un ambreiaj care trebuia schimbat/reparat demult.

Oricum, cere mai multe pareri, mecanicii "exagereaza" de obicei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Pentru raspunsuri pertinente si cat mai rapide, incearca sa dai de la inceput detalii despre motor (codul motor) si anul fabricatiei.

Pe s/v40 au fost montate 3 tipuri de motoare 1.9 diesel: 1.9td (injectie indirecta) 1.9di(injectie directa) si 1.9d (rampa comuna)... care seamana dar nu se potrivesc, mai ales la ansablul cutie de viteze/ambreiaj.

Daca al tau chiar e 1.9td cum ai scris in profil nu ai volanta bimastica si in afara de rulmentul de la ambreiaj, intr-adevar pot aparea probleme si la rulmentul de la priza directa de la cutie (care se poate inlocui)... in situatii cand se ruleaza cu un ambreiaj care trebuia schimbat/reparat demult.

Oricum, cere mai multe pareri, mecanicii "exagereaza" de obicei.

Motorul e 1.9 TD an 1997.O sa ma mai interes inainte sa se intre in ea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara....am o intrebare la voi .....vreau sa schimb cutia mea pt 121kw manuala cu una de 147 kw manuala....atasez pozele cu cele 2 .....intrebarea mea este daca se potrivesc ....sau sunt compatibile.....placa de presiune/rulment/ ambreiaj/volanta dubla

post-190-0-59397700-1432486584_thumb.jpg

post-190-0-39528100-1432486594_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ai putin altfel rapoartele dar daca e tot de pe un S40/V40, da, se potriveste.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc. ....sper sa meargă. ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am si eu o problema,va rog,poate ma ajuta cineva cu un sfat.Am un S40 din 2001 si am un joc in maneta de schimbator,indiferent de treapta (1.2.3.4.5 fara R) in momentul in care ating acceleratia imi arunca maneta in spate (1.3.5) ca si cum ar vrea sa o arunce pe liber iar 2 si 4 tot in spate.Sunt nou in domeniul Volvo...va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil tampoane motor/cutie rupte

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, paunionutz said:

Probabil tampoane motor/cutie rupte

Am schimbat 2 cele de sub motor,mai am pe cele din stg si dr...unul este cam scump...cam foarte scump vreo 6-700 lei :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasesti la dezmembrari in stare buna, la pret de cico si seminte :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, paunionutz said:

Gasesti la dezmembrari in stare buna, la pret de cico si seminte :D

Ok,merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat toate 4 tampoanele (suportii) si degeaba...tot asa face 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Timoneria in ce stare este?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Brava said:

Timoneria in ce stare este?

Din pct meu de vedere si al mecanicilor...ok

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

....ceva nu ai schimbat bine  (banuiesc ca ai montat  piese noi, medii tehnic ,nu sh ca  atunci....)  daca jocul este la fel ori timoneria "a la France "  prin tija reglabila si bucsata este sub orice critica ,inclusiv joc in levierul cutiei de viteza....Totusi sint chestii banale sa  dai gres ,dar ma rog...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 17.06.2017 at 11:15 PM, 1984 said:

....ceva nu ai schimbat bine  (banuiesc ca ai montat  piese noi, medii tehnic ,nu sh ca  atunci....)  daca jocul este la fel ori timoneria "a la France "  prin tija reglabila si bucsata este sub orice critica ,inclusiv joc in levierul cutiei de viteza....Totusi sint chestii banale sa  dai gres ,dar ma rog...

 

Salut,am pus suporti noi nouti,imposibil de schimbat intre ei. Service-ul nu era Volvo,din pacate la Pitesti nu avem asa ceva. Mai incerc la un mecanic specializat in cutii de viteza....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now