Guest dragosd

Pozitia II si III contact blocate

16 posts in this topic

Salut,

Am un S60 D5 din 2002 (cutie automata) iar vineri am avut o problema.

Nu pot roti cheia in contact mai mult de pozitia I. Introduc cheia in contact, pot sa o rotesc pe pozitia I, apoi se blocheaza (nu o pot roti pe pozitia II si III).

Problema este ca in aceste conditii nu pot misca masina nici macar tractata si nu pot ajunge la service.

Ma poate ajuta cineva va rog ca de 3 zile stau si ma uit la masina. Nimeni nu vrea sa vina sa se uite ce are iar de tractat pana undeva nu se pune problema pentru ca nu o pot misca (cutie automata -> blocata in pozitia P avand in vedere ca nu pot roti cheia)

Merci mult,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donwrite de pe forum a avut aceeasi problema, si parca a chemat pe cineva de la reprezentanta (i-a platit deplasarea, evident), a dat ala niste ciocanele pe-acolo si-a mers...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Merci de reaspuns.

am incercat la cei de la Volvo. Am sunat astazi de mai multe ori dar nu a raspuns nimeni, le-am trimis si un mail dar inca nici un raspuns.

Ar fi OK daca trimit pe cineva (contracost normal) doar ca in perioada asta (sarbatori etc.) ...

Am crezut ca este ceva mai simplu nu de ciocan si nicovala  ;D

Voi inca\erca sa il contactez pe Donwrite poate ma pune in legatura cu cineva de la ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a spus ca il poti suna - 0723 611 281 Ovidiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ai rezolvat ma potzi suna daca vrei pt un sfat (m-am ocupat de chei, contacte, butuci cativa ani buni). 0728068224

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dimineata asta am vrut sa pornesc masinuta dar cheia de contact nu se invirte decit pina in pozitia  1 si as vrea sa intreb  daca se poate face ceva la el .VOLVO S60 2003 Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nimeni nu ma poate ajuta ? ::) Atunci o sa mut garajul acolo unde este parcata masina ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la modele mai vechi exista problema asta. Imi amintesc ca un ciocan a fost util in rezolvarea situatiei.  ;)

de asemenea mai poate rezolva problema sa scoateti cheia si sa o bagati invers. de asemenea, sa "udati" cheia cu wd40 periodic, de cateva ori. Se blocheaza angrenajele din cauza unor mici depuneri care intra in mecanismul contactului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, ce inseamna "wd40"?  ???

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, ce inseamna "wd40"?  ???

Multumesc!

E un spray multi-purpose.

Initial a fost creat cu scopul de a inlatura apa si a preveni coroziunile, de acolo ii vine si numele de WD-40 ( Water Displacer - al 40-lea experiment ) dar pana la urma s-a dovedit a fi bun pentru o multime de intrebuintari.

E un spray pe care toti ar trebui sa il aiba prin casa, e pun pt curatat, e bun pt lubrifiere mecanisme mai ales ca pentreaza, pentru a preveni coroziunile sau apa, etc.

Este licoarea cu care se da pe suruburi sau piulite intepenite datorita abilitatii de a penetra foarte rapid si eficient.

Blabla  :D

Il gasesti in orice supermarket sub forma de spray cu pai de diferite capacitati la cativa lei ( sub 10 )

398px-WD40_english.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai rezolvat mai Ovidiu sau ai nevoie de un ciocan mai mare ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar e bine de stiut daca se revolva cu WD-40.

Imi ridicati parul pe sira spinarii, ca a mea e din 2002.

Vi s-a intamplat pur si simplu sau masina nu a mai fost miscata din loc de ceva timp?

Merci anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici o legatura cu anul masinii, Ovidiu a mai schimbat un butuc acum vreo un an si ceva, deci eu sunt de parere ca e fie ghinion fie ghinion ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, din pacate il numesc ghinion. Si nu s-a rezolvat cu WD 40 !!!

E-adevarat c-am mai patit chestia asta in septembrie 2007; atunci mi-au schimbat contactul (la reprezentanta) pe care-am platit vreo 15 milioane si culmea, am patit-o dupa 2 saptamini dupa ce-a iesit din garantie.

Din fericire mi l-au deblocat si n-a fost nevoie sa cumpar altul.

Oamenii de la Volvo s-au mirat; cica nu-i o problema frecventa.

Acum, de control, port la mine o trusa de surubelnite pentru orice eventualitate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am avut si eu exact problema acesta anul trecut,am dat cateva lovituri cu un ciocanel din lemn (sau cauciuc) in butuc si spray wd-40 si a revenit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now