Sign in to follow this  
Followers 0
ph77bas

PRO sau CONTRA filtrului sport conic in locul celui orioginal la s60 D5

5 posts in this topic

salutare

ce ziceti? e mai bine sa pui un filtru sport conic in locul celui normal

avantaje...

1 se curata mai usor

2 rezista mai mult

3 are un sunet mai frumos

dezavantajele le astept de la voi

eu am curatat furtunul de admisie si peste ceva km o sa desfac sa vad dak este la fel de curat cu filtrul sport

Edited by ph77bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Uite mai jos cate ceva din ce s-a mai discutat pe forum legat de avantajele si dezavantajele pe care le are filtrul sport

Spor la lectura.

Concluziile iti apartin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Uite mai jos cate ceva din ce s-a mai discutat pe forum legat de avantajele si dezavantajele pe care le are filtrul sport

Spor la lectura.

Concluziile iti apartin...

ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

cind masina e condusa in asa fel incit aerul necesar nu mai poate fi obtinut din cauza filtrului original, si numai in acest caz, se poate folosi un filtru sport.

la o utilizare sport a masinii , cu filtru sport montat, cantitatea de aer care trece prin acest filtru este de 2-3 de ori mai mare decit cea care ar trece in mod obisnuit.

deci aceste filtre trebuie curatate de 2-3 ori mai des. (in jurul a 3000-6000km, in functie de cit de mult s-a mers sportiv)

filtrele sport opresc mai bine impuritatile din aer decit cele obisnuite. din cauza asta se curata si mai des.

daca te astepti sa mergi 10.000 km cu un filtru sport te inseli. dupa 5000-6000 km va merge mai prost decit unul normal.

filtru sport se pune impreuna cu evacuare sport si (unde e cazul) cu un intercooler mai performant. altfel e doar un moft.

asa cum a spus si bogdan g trebuie avut in vedere a se evita captarea de aer cald de sub capota , lucru datorat schimbarii geometriei de absorbtie. de pomana tragi mult aer cald.

nu va luati dupa ce scrie producatorul : ca filtrele merg 50.000 mile fara curatare. e o baliverna. poate in alaska .... :)

rs-ul meu trage 130% primii 2500 km, 100% urmatorii 1000 km, 80% urmatorii 1000 si nu mai trage aproape deloc dupa asta.cu filtrul original trage 100% 7000-8000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cind masina e condusa in asa fel incit aerul necesar nu mai poate fi obtinut din cauza filtrului original, si numai in acest caz, se poate folosi un filtru sport.

la o utilizare sport a masinii , cu filtru sport montat, cantitatea de aer care trece prin acest filtru este de 2-3 de ori mai mare decit cea care ar trece in mod obisnuit.

deci aceste filtre trebuie curatate de 2-3 ori mai des. (in jurul a 3000-6000km, in functie de cit de mult s-a mers sportiv)

filtrele sport opresc mai bine impuritatile din aer decit cele obisnuite. din cauza asta se curata si mai des.

daca te astepti sa mergi 10.000 km cu un filtru sport te inseli. dupa 5000-6000 km va merge mai prost decit unul normal.

filtru sport se pune impreuna cu evacuare sport si (unde e cazul) cu un intercooler mai performant. altfel e doar un moft.

asa cum a spus si bogdan g trebuie avut in vedere a se evita captarea de aer cald de sub capota , lucru datorat schimbarii geometriei de absorbtie. de pomana tragi mult aer cald.

nu va luati dupa ce scrie producatorul : ca filtrele merg 50.000 mile fara curatare. e o baliverna. poate in alaska .... :)

rs-ul meu trage 130% primii 2500 km, 100% urmatorii 1000 km, 80% urmatorii 1000 si nu mai trage aproape deloc dupa asta.cu filtrul original trage 100% 7000-8000 km.

ms

o sa folosesc filtrul sport si o sa il curatz la 5000 km. filtrul sport cade in cutia origionala de unde trage aer de afara la fel k la filtrul normal, doar k nu mai am capacul de sus.e foarte posibil sa traga si aer mai cald.eu am dar si toba finala jos pt un sunet mai fumos , dar dezavantajul eca pufaie un pic de fum, dar nu deranjant.si cu filtrul sport suna mai frumos doar cand e capota ridicata, cand inchid capota nu se mai aude acel marait :blush: :blush: :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0