vcristi

schimbare motor

10 posts in this topic

Am si eu o intrebare: daca as vrea sa schimb un motor B4184S din "96 cu unul B4184S2 din 2000 ce probleme din punct de vedere tehnic as intampina? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai motorul complet cu tot cu ECU presupun ca vei intampina probleme doar la cablajul electric al masinii.... Oricum iti trebuie o parere de specialist nu de al de mine care isi dau cu parerea... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce trebuie schimbat, dar schimbarea se poate face doar in atelierele agreate de RAR (vezi www.rarom.ro). In general, asta inseamna reprezentanta sau dealer autorizat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LA cat te costa schimbarea si cata umblatura ai, mai bine refaci motorul.

Edited by sfc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa il schimbi.Din cate stiam acum nu mai este nevoie de documente.Motorul fiind piesa de schimb.

Iar daca pui altu' model pana in 2000 ar trebui sa functioneze fara probleme,fiind dat faptull ca pana in 2000 sunt cam la fel ,prinderi ,suporti si ce o mai fi pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa il schimbi.Din cate stiam acum nu mai este nevoie de documente.Motorul fiind piesa de schimb.

Eu stiam ca trebuie trecuta in cartea tehnica schimbarea motorului.Sunt alte serii.Si asta se face doar la RAR. E ceva reglementare mai noua?

Poate ar fi mai bine sa intrebe si la RAR, sa fie el impacat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiam ca trebuie trecuta in cartea tehnica schimbarea motorului.Sunt alte serii.Si asta se face doar la RAR. E ceva reglementare mai noua?

Poate ar fi mai bine sa intrebe si la RAR, sa fie el impacat.

Pe sit la RAR scrie ca se poate face doar il locurile agreate de ei (daca se schimba tipul motorului, asa cum e cazul aici).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cam cat de ieftin poate fi intr-un service un schimb de motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fapt nu vreau sa-l schimb (si al meu merge destul de bine) eram curios daca a schimat cineva si ce probleme a avut. Cat priveste actele doar traim in Romania....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat eu la V40-ul pe care l-am avut asta era prin 2008 si am avut la motorul nou o factura din Suedia,mai naspa este ca am mers la rar cu niste pile si nu au intrebat nimic,au trecut motorul in carte si gata,dar este adevarat cu factura de la service,eu nu am avut nici din aia.Smenul este ca tre sa fie cica motorul de schimb identic adica acelasi cod ca altfel trebuie facuta omologare individuala care costa multi bani.Cel mai bine trebuie mers pe pile ca altfel sunt niste baieti dibaci la rar de te doare mintea,exemplu tot cu V-ul ma duc sa fac identificarea cand am cumparat masina si dau peste un bou care zice ca nu-mi da identificarea ca am tobe borla pe masina si ca face zgomot masina,zdeanta vroia de-o bere dar a avut parte de clanta ca am dat berea la altu mai mare ca el.

Cand am vandut masina tot eu am fost la identificare cu aceleasi tobe si sa vezi surpriza nu au zic nimic de tobe in schimb au zis de folia de pe fata ca parca e cam inchisa la culoare am ceva acte la mina pentru ea.

Deci in concluzie traim in ro si asta ne costa mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now