rynno85

scurgere lichid frana... ambreiaj cu probleme.

22 posts in this topic

Buna, la sfarsitul saptamanii trecute mi-a aparut un mesaj in bord cum ca am putin lichid de frana, speriat m-am dus cat de repede am putut la un service sa vad pe unde se duce lichidul meu de frana si cum pot sa remdiez problema. Dupa ce a fost urcata pe elevator si dat jos scutul am primit o privire de consolare din partea mecanicului, A spus ca rulmentul de presiune a cedat si acum intra lichid la disc si volanta si acum trebuie schimbate si astea doua, pretul undeva la vreo 2200 lei pe original pentru toate, manopera si aia demna de luat in calcul.

Intrebarea mea este: chiar este nevoie sa schimb si discul si volanta? stiu ca lichidul de frana este o solutie mai puternica, dar nici coroziva nu este.

Rog frumos cunoscatorii sau cei care au intalnit problema asta sa imi dea un raspuns o parere.

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu nu inteleg ce treaba are lichidul de frana cu rulmentul de presiune de la discul de ambreiaj? Cand mergeam cu Megane-ul, mi s-a aprins si mie becul de la lichidul de frana, si nu ca se pierdea lichidul, ci ca se tocise placutele de frana !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze ca sunt caustic:

asta e volvo nu megane, ambreiajul e hidraulic, foloseste acelasi lichid ca si sistemul de franare din acelasi rezervor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, nu stiam ! Cred ca si Megane-ul are ambreiaj hidraulic ! Parerea mea, ca sa fi sigur ca este de la rulmentul de presiune, sa te duci la un alt service sa vezi ce zic si cei de acolo !

Scuze ca sunt caustic:

asta e volvo nu megane, ambreiajul e hidraulic, foloseste acelasi lichid ca si sistemul de franare din acelasi rezervor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar, lichidul de frâna e acelasi pe care-l foloseste si ambreiajul. De aceea, daca ramai fara suficient lichid de frana, intra foarte greu in viteze, ca sa-ti dai seama ca ceva e in neregula si sa te opresti cat inca mai poti.

In ce priveste discul si rulmentul de presiune, eu zic sa mai verifici si la altii. Oricum, e bine sa verifici furtunele care transporta lichidul de frana, ca sa depistezi cauza pierderii. Succes.

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

A spus ca rulmentul de presiune a cedat si acum intra lichid la disc si volanta si acum trebuie schimbate si astea doua, pretul undeva la vreo 2200 lei pe original pentru toate, manopera si aia demna de luat in calcul.

Unde a gasit preturile astea ca vreau si eugrin.gif

Schimba mecanicul,e sfatul meuwink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, la sfarsitul saptamanii trecute mi-a aparut un mesaj in bord cum ca am putin lichid de frana, speriat m-am dus cat de repede am putut la un service sa vad pe unde se duce lichidul meu de frana si cum pot sa remdiez problema. Dupa ce a fost urcata pe elevator si dat jos scutul am primit o privire de consolare din partea mecanicului, A spus ca rulmentul de presiune a cedat si acum intra lichid la disc si volanta si acum trebuie schimbate si astea doua, pretul undeva la vreo 2200 lei pe original pentru toate, manopera si aia demna de luat in calcul.

Intrebarea mea este: chiar este nevoie sa schimb si discul si volanta? stiu ca lichidul de frana este o solutie mai puternica, dar nici coroziva nu este.

Rog frumos cunoscatorii sau cei care au intalnit problema asta sa imi dea un raspuns o parere.

Multumesc anticipat.

Discul si volanta?? cred ca exagereaza domnii de la service-ul la care ai fost, te sfatuiesc sa mergi la mai multi sau mergi la Volvo si iti zic ei ce este de facut la o problema de seriozitatea asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,in primul rand ar trebui sa stim despre ce motorizare este vorba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorizarea e 2.0D cutie de viteza in 6 trepte. In ceea ce priveste pierderea de lichid e cat se poate de sigur ca e de la ambreiaj, se vedea in zona cutiei de viteze lichid prelins si in ultimul timp incepuse sa se blocheze pedala de ambreiaj pe la jumatatea cursei fiind nevoit sa o ridic cu piciorul de dedesubt. Marea mea nelamurire e daca trebuie neaparat schimbate si celelalte doua pise pe langa rulmentul ala.

Multumesc celor ce mi-au dat un raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretul pe care l ai scris tu este doar pentru kitt ambreiaj pe original. La volanta mai adauga o mie de euro. Oricum nu poate sa iti spuna ca e si volanta pana nu desface. In ceea ce priceste sfaturile Volvo intr adevar cand se schimba kitt ambreiaj se inlocuieste si volanta. In ceea ce te priveste daca stii km reali ai masinii si ai sub 150 000 mai mergi cel putin 100 000 cu originala daca nu e afectata. Deci alegerea iti apartine. Unii zic ca daca tot dai jos cutia/motorul sa o schimbi. Acu dilema e mia de euro. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze, dar se pare ca am facut o greseala mare cand am deschis topicul, piesele despre care mi s-a spus ca trebuie inlocuite sunt : placa de presiune, disc ambreiaj si rulment de presiune (nu mi-a spus nimeni nimic de volanta, nici nu stiu ce e aia, nici celelalte nu prea stiu ce sunt). imi cer scuze pentru greseala,

Intrebarea mea este: daca a cedat rulmentul nu poate fi schimbat numai ala? trebuiesc schimbate si celelalte doua (placa de presiune si discul de ambreiaj)?

Eset adevarat ca daca a ajuns lichid de frana la placa de presiune si discul de ambreiaj le strica

Va multumesc anticipat.

(De data asta am consultat lista cand am scris denumirile pieselor).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, incerca si tu sa te mai documentezi daca lichidul de frana care a ajuns pe discul de ambreiaj si placa de presiune este daunator ! Banuiesc ca pentru schimbul rulmentului de presiune nu are cum sa-ti ceara o manopera asa mare precum daca ar schimba tot kit-ul de ambreiaj, nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, incerca si tu sa te mai documentezi daca lichidul de frana care a ajuns pe discul de ambreiaj si placa de presiune este daunator ! Banuiesc ca pentru schimbul rulmentului de presiune nu are cum sa-ti ceara o manopera asa mare precum daca ar schimba tot kit-ul de ambreiaj, nu ?

Manopera in esenta cred ca e cam aceeasi pentru ca oricum trebuie data jos cutia de viteze, iar din cate am vazut intr-o poza toate piesele astea formeaza un mecanism mai mare deci ...ori ca schimba o piese din mecanism ori 3 tot pe acolo e la timp...variatii mici....mai pune o ora la monopera, pe langa alte 4 sau 5(o parere nu stiu sigur) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci cauta si tu pe forum la cei care aduc piese de volvo O.E.M sau aftermarket si vezi cat costa kit-ul de ambreiaj, sigur vei gasi o oferta buna !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu poti fi sigur ca e rulmentul sau doar rulmentul pana nu desfaci. De principiu se shimba tot kitt ul adica cele 3 piese. Pregateste te material inainte sa desfaci si te hotaresti ce schimbi dupa vizionare. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rynno85, ce ai mai facut pana la urma ? Ai aflat exact care era problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum am mai postat aici: am desfacut si am bagat foarte multi bani, din cate m-am interesat cand ai o problema de genul se schimba toate. La mine problema a fost rulmentul de presiune ca include si cilindrul (ca sa nu va pacaleasca nimeni in service sa va spuna ca sunt pierse ce trebuie cumparate separat cum au incercat cu mine) dar discul avea uzura (ferodouruile erau uzate pana la nituri), volanta avea joc... Toata distractia a costat, preturile detaliate sunt in linkul de mai sus. Sper sa nu ai problema asta, daca da pregateste-te financiar.

Sport si numai bine!

P.S. ai mai montat rotita la navigatie? ;).

Edited by rynno85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de raspuns. Am completat lichidul de frana, care era un milimetru sub minim si nu a mai aparut mesaj, nici nu am observat alte manifestari suspecte.Sper sa fie ok.

Spre runsinea mea, nu am montat-o. Nu am stiut la cine sa merg, dar nici nu am mai avut nevoie de navigatie de atunci.

Dar tu, ai reusit sa iti recuperezi banii de la posta romana?

Edited by irina_f

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da i-am recuperat, la proximativ 3 luni dupa ce i-ai trimis; am fost plecat din tara o perioada atunci si cei de la posta i-au pus la pastrare.

Vezi ca lichidul ala nu prea se evapora daca a scazut nivelul nu e bine pe undeva e o piedere, la problema cu ambreiajul o sa apara si probleme la pedala, la mine se piederea din presiune si nu se mai ridica pedala pana sus, se bloca la 3 sferturi de tura si trebuia sa bag piciorul sub ea sa o ridic, daca o sa iti apara mesaj cu nivel scazut de lichid de frana sa nu te sperii foarte tare, daca e de la ambreiaj o sa ramai fara ambreiaj dar lichid pentru franare o sa ai in continuare, din cate am inteles sorbul de lichid pentru ambreiaj e mai sus decat cel pentru frana.

Daca ai o problema la conducte etriere, si pierzi lichid pe acolo ar trebui cica sa se simte la franare(nu stiu cum ca la mine nu a fost cazul).

Daca e dupa preferinte e mai de preferat sa fie o conducta sparta decat rulmentul de presiune.

P.S. Daca ai drum prin Moldova iti montez eu rotita ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de informatii. O sa investighez problema mai adanc cu toate ca acum pare sa fie ok. Oricum va trebui sa schimb si placutele si discurile pe spate , ca sunt cam uzate ( eu sper ca de acolo sa fi fost consumul mare de lichid de frana )

P.S. Multumesc de oferta, o sa te contactez daca se intampla sa ajung prin Moldova. ( chiar daca o sa am deja montata rotita )

Edited by irina_f

Share this post


Link to post
Share on other sites

breaking fail stop safety acest mesaj mi la dat masina ieri am verificat lichidul de frana si intradevar scazut cand a dat eroarea am avut un simtom de frana de motor franare nu stiu exact sa va explic o decelerare mai accentuata mama speriat si am franat am oprit motorul si am verificat lichidul de frana era sub jumatatea bidonului am recompletat si am vrut sa pornesc dar na mai pornit nimik nici electromotor nici nimic acum e in service si eu citesc ingandurat sunt sanse sa ajung la problema asta?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am aceeasi problema cu pierderea lichidului de frana, si aceeasi problema cu pedala de ambreiaj care ramane la jumatatea cursei. Masina este S40 2.0D din 2005, si are 206000 de km, la care nu am schimbat chitul de ambreiaj si nici volanta. Daca apas pedala de ambreiaj pana la jumatatea cursei se aude un carait metalic. Intrebarea este daca mai pot merge cu masina, s-au trebuie sa o duc in service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now