dragosgsm

Sfaturi achizionare S60

17 posts in this topic

Am posibilitatea de a achizitiona un VOLVO S60 din 2006 2,4l diesel, 166.000km, cutie automata si as dori sa stiu la ce sa ma astept, eventuale probleme,la ce ar trebui sa fiu atent la achizitionare, daca se merita

Multumesc anticipat!!!!!!

Edited by dragosgsm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauti la sectiunea S60 si siggur vei gasi ceva:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauti la sectiunea S60 si siggur vei gasi ceva:)

crede-ma ca am cautat inainte de a posta...

ma poate ajuta cineva cu un raspuns concret si competent?????

Edited by dragosgsm

Share this post


Link to post
Share on other sites

la orice masina indiferent de marca se poate defecta orice, dar in general volvo este marca buna pacat ca nu este promovata pe masura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ar fi asa:

-problema la cutiile automate,nu stiu la 2006,dar in 2003 erau inca existente

-ceva pe la turbina (vnt ul parca)

-injectoarele daca nu i motorina de calitate

-sensibil cu distributa,deci un pic de atentie

In rest sunt masini bune.

Nefiind posesor de s60 nu stiu prea multe ;D

ps: despre ce model este vorba?cel de 185 ps?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ar fi asa:

-problema la cutiile automate,nu stiu la 2006,dar in 2003 erau inca existente

-ceva pe la turbina (vnt ul parca)

-injectoarele daca nu i motorina de calitate

-sensibil cu distributa,deci un pic de atentie

In rest sunt masini bune.

Nefiind posesor de s60 nu stiu prea multe ;D

ps: despre ce model este vorba?cel de 185 ps?

Nu cunosc exact ce model este dar pot sa mai interesez daca este important, stiu doar ca-i fabricat la sfarsitul lui 2006 si inmatriculat in 2007

Doream sa stiu la ce trebuie sa fiu mai atent, ca orice masina trebuie sa aibe niste defecte intalnite mai des chiar daca modelul este unul reusit sau nu.

Sincer imi este putin frica sa achizitionez o masina sh din clasa premium, dar daca imi place si noua costa...

Multumesc mult pt raspuns,.

Edited by dragosgsm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca afli despre ce motorizare este vorba,poate vei primi mai multe informatii.

Stiu ca 2.4 diesel sunt chiar multe incepand de la 126 cp pana la 185 sau 205 cp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

intereseaza-te de puterea motorului: cele de 185 cp sint mai putin predispuse la defectiuni.

preferabil ar fi sa o duci la un tester inainte sa o cumperi.

daca poti face rost de seria caroseriei si o vei posta pe forum, poate cineva te va ajuta cu informatii noi despre masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca afli despre ce motorizare este vorba,poate vei primi mai multe informatii.

Stiu ca 2.4 diesel sunt chiar multe incepand de la 126 cp pana la 185 sau 205 cp :)

@lik 2.4 dupa 2006 sunt 126,163 si 185 Hp.Cel de 205 Hp este cel nou biturbo.

@dragos Probleme intalnite ar fi DPF-ul infundat sau pe cale sa se infunde,cauza principala ar fi uleiul multi nu baga ulei in motor 0w30 a5b5 ca este scump,tija sau motorasul de le swirl sau chiar partea care este in admisie si probleme cu egr-ul tot din cauza uleiului.Si ar mai fi throttle unit sau shut-off throttle la care se rup niste dinti in interior.

Pentru o masina ca asta cu atat de multa electronica sfatul meu este sa fie dusa la o diagnoza cu Dice(care are) sau la reprezentanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lik 2.4 dupa 2006 sunt 126,163 si 185 Hp.Cel de 205 Hp este cel nou biturbo.

@dragos Probleme intalnite ar fi DPF-ul infundat sau pe cale sa se infunde,cauza principala ar fi uleiul multi nu baga ulei in motor 0w30 a5b5 ca este scump,tija sau motorasul de le swirl sau chiar partea care este in admisie si probleme cu egr-ul tot din cauza uleiului.Si ar mai fi throttle unit sau shut-off throttle la care se rup niste dinti in interior.

Pentru o masina ca asta cu atat de multa electronica sfatul meu este sa fie dusa la o diagnoza cu Dice(care are) sau la reprezentanta

Este varianta cu 163cp

Imi place masina dar pe masura ce ma consult mai mult ma descurajez in a o cumpara,intreband mai multi mecanici am inteles ca:

-Peste 150.000km incepe sa pape banuti la greu (iar acesta are aproape 170.000km)

-Cutia automata e confortabila dar ferasca Domnu'sa crape(asta depinde de regimul de condus anterior di de ce nu de noroc),

-Intretinere scumpa...dar ce sa faci:obrazul subtire cu cheltuiala se tine

Multumesc tuturor membrilor pentru sfaturile acordate,oricum problema ramane inca deschisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai s60 ul nu i o masina ieftina.Doar face parte din categoria Premium.

Daca vrei sa scapi mai iefin si fara durerri de cap cauta un s/v40 din 2003 - 2004 ;1.9d. 116 cp sau s40 / v50 din 2005, 2.0d, 136 cp(fara dpf).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica cum am eugrin.gif Si astea au bubele lor,nici pe departe nu se compara cu S60,plecand de la suspensii pana la electronica,materiale,spatiu etc.

@dragosgsm incearca sa afli istoricul masinii,daca a fost schimbat uleiul in cutie,distribuita.Fa-i teste /diagnoze stationand,in mers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU stiu daca exista masina fara probleme.Chiar daca e noua :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna daca km sunt reali sí aré carte service cu toate reviziile in regula nu ar trebui sa ai probleme cu ea . Poate trebuie sa o incerci sa vezi cum schimba cutia de viteze,eu cred ca daca a fost ingrijita masia te ingroapa cu ea,in general motorul volvo sunt destul de rezistente. Al meu este din 2003 sí aré acelas motor sí merge ca nou .

Edited by claudios60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna daca km sunt reali sí aré carte service cu toate reviziile in regula nu ar trebui sa ai probleme cu ea . Poate trebuie sa o incerci sa vezi cum schimba cutia de viteze,eu cred ca daca a fost ingrijita masia te ingroapa cu ea,in general motorul volvo sunt destul de rezistente. Al meu este din 2003 sí aré acelas motor sí merge ca nou .

Dupa 2006 nu este acelasi motor de 163 de cai,mai are multe acarete in plus fata de cel vechi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa mi s-a spus si mie de multitudinea de mecanici "volvo!!?, nu recomandam, nu e mare lucru se strica"

Eu o am din august 2007 are 160 000 km e manuala si nu mi-a facut probleme

Intradevar, acel swirl are ceva probleme. Mi s-a rupt parghia de doua ori (este din plastic) insa am reparat-o.

Alte probleme... doar un rulment pe fata pe care banuiesc ca l-am stricat tot eu intr-o groapa acum ceva ani.

Chiar nu ma pot plange de masina asta.

Greut de condus in oras.... o placere la drum lung. Daca nu ar trebui sa dorm, as putea face inconjurul pamantului fara sa ma simt obosit.....

TOTUL tine de cum a fost intretinuta si exploatata.

Iar ca si costuri.... intretinerea este sub un renault megan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meacnici .....mai bine zis carpaci ti-au zis ca nu se merita , Volvo nu este o masina pe care o poate repara oricine . Nu pica nicio cutie automata , alea pica doar la primele S80 si XC90 .

Pt diagnoza si reparatii vorbeste cu @BogdanG de pe forum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now